Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2020, 12:40   #144
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het bewijs is harder dan dat het Kremlin een hand heeft in de paar duizend dollar aan facebook ads waarvoor heel de wereld al jaren op zijn kop staat. Wát wordt er precies bewezen? Dat Higgins loog in de eerste plaats.
Het is erg plausibel dat Higgins niet op de hoogte was dat een medewerker van FCO een workshop heeft gevolgd. Is dat liegen?

Voor de goede orde, dat van die workshop is niet bewezen. Dat het voor iets anders diende ook niet. Come to think of it, die workshop hypothese is nog niet eens zo vergezocht; timing lijkt zelfs te kloppen.

Citaat:
De link tussen Britse intelligence en Higgins gaat veel verder dan 1800 dollar kan men logischerwijze vermoeden. Maar dit kan in ieder geval niet meer ontkend worden.
Dus er is meer bewijs? Kan je aangeven op welk bewijs dit is gebaseerd? Ik zou dat graag zelf ook eens onderzoeken. Ik ben namelijk niet overtuigd van de onafhankelijkheid van Bellingcat

Citaat:
Stel het zou zwart op wit bewezen zijn dat het Kremlin dat geld zou even aan een Orderzoeker. Diens neutraliteit zou permanent beschadigd zijn.
ik begrijp de relevantie niet helemaal...