Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2021, 10:19   #1
ArjanD
Gouverneur

ArjanD's schermafbeelding

Standaard Eugenetica in 2021: een hernieuwde actualiteit in wetenschap en politiek?

Ik vond het volgende artikel op Phys.org. Er zijn serieuze partijen die denken dat eugenetica "een oplossing" kan zijn voor sociale problemen in de wereld.

(2020) Het eugenetica-debat is nog niet voorbij - maar we moeten op onze hoede zijn voor mensen die beweren dat het sociale problemen kan oplossen
Andrew Sabisky, een Britse overheidsadviseur, heeft onlangs ontslag genomen wegens opmerkingen die eugenetica ondersteunen. Rond dezelfde tijd veroorzaakte de evolutiebioloog Richard Dawkins - vooral bekend van zijn boek The Selfish Gene - controverse toen hij tweette dat hoewel eugenetica moreel betreurenswaardig is, het 'zou werken'.
https://phys.org/news/2020-02-eugeni...ry-people.html

Gedurende de COVID periode is het onderwerp wellicht extra belangrijk. Stel dat een losgeslagen groep wetenschappers besluit om misbruik te maken van de chaos en situatie?

Zoals wellicht bekend is houd ik mij bezig met het onderwerp genetisch modificeren en synthethische biologie in het potentieel essentiele belang van de vitaliteit van de Natuur. Het motief om aandacht te hebben voor het onderwerp is specifiek dat een zinvolle bron van voeding een sterkere basis biedt voor de mens. Het gaat dus niet om emoties of een ideologie, maar om de toekomst van de mens, en dat van de Natuur waarvan de mens een onderdeel is.

De multi-biljoen dollar synthetische biologierevolutie reduceert planten en dieren tot betekenisloze hoopjes materie die door een bedrijf 'beter' kunnen worden gedaan en de achterliggende ideeën zullen logischerwijs uiteindelijk ook een uitwerking hebben op mensen.

Het idee achter eugenetica - ras-veredeling - dat leidde tot de Holocaust werd door Universiteiten van over de gehele wereld ondersteund. Het begon met een idee dat niet van nature verdedigbaar was, en waarvan men dacht dat list en bedrog nodig waren. Er ontstond vraag naar mensen met de capaciteiten van Nazi's.

De beroemde Duitse holocaust geleerde Ernst Klee heeft de situatie als volgt beschreven:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Klee, holocaust scholar
“De Nazi’s hadden de psychiatrie niet nodig, het was andersom, de psychiatrie had de Nazi’s nodig.”
De Duitse psychiatrie begon al 20 jaar voordat de Nazi-partij was opgericht met het georganiseerd vermoorden van psychiatrisch patiënten door middel van honger-diëten en is daar tot in 1949 mee doorgegaan. In Amerika startte de psychiatrie met massa-sterilisatie programma’s en dergelijke programma’s hebben ook in verschillende Europese landen plaatsgevonden. De Holocaust begon met de moord op meer dan 300.000 psychiatrisch patiënten.

De kritische Amerikaanse psychiater Dr. Peter R. Breggin heeft het jarenlang onderzocht en zegt er het volgende over:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Peter R. Breggin
Maar, terwijl met de geallieerde overwinning een eind was gekomen aan de sterfgevallen in de concentratiekampen, waren de psychiaters, overtuigd van eigen goedheid, na het einde van de oorlog doorgegaan met hun macabere moordkarwei. Per slot van rekening, redeneerden zij, was “euthanasie” niet een oorlogsbeleid van Hitler, maar een medisch beleid van de georganiseerde psychiatrie.

De patiënten werden zowel voor hun eigen bestwil als voor dat van de gemeenschap gedood.
Een citaat uit een ander topic: Waarom ik aan ArjanD's kant sta (lobotomie tot '83)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjanD Bekijk bericht
Een recente blog van de bekende activiste Bonnie Burstow, PhD op MadInAmerica.com begon met het volgende citaat:

"Degenen die zich het verleden niet kunnen herinneren, zijn veroordeeld het te herhalen." (George Santayana)
De Nazi's planden tijdens hun ondergang dat zij via een economisch imperium opnieuw aan de macht zouden komen om hun fascistische plannen (eugenetica) in de praktijk te brengen: een 4e rijk via de macht van grote bedrijven.

Daily Mail publiceerde in 2009 een geheim inlichtingendienst rapport waaruit de omvang van de plannen blijkt.

Onthuld: het geheime rapport dat laat zien hoe de nazi's een Vierde Rijk planden ... in de EU

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red House Report
The Red House Report is een brug van een zonnig heden naar een donker verleden. Joseph Goebbels, Hitlers propagandahoofd, zei ooit: 'Over 50 jaar denkt niemand meer aan natiestaten.'

Voorlopig houdt de natiestaat stand. Maar deze drie getypte pagina's herinneren ons eraan dat de huidige drang naar een Europese federale staat onverbiddelijk verweven is met de plannen van de SS en Duitse industriëlen voor een Vierde Rijk - een economisch in plaats van een militair imperium.

Onder de industriëlen waren vertegenwoordigers van Volkswagen, Krupp en Messerschmitt. Ambtenaren van de marine en het ministerie van bewapening waren ook aanwezig.

Nazi-Duitsland exporteerde enorme hoeveelheden kapitaal via neutrale landen. Duitse bedrijven zetten een netwerk van dekmantelbedrijven in het buitenland op. De Duitse economie herstelde zich kort na 1945.

Het Derde Rijk werd militair verslagen, maar machtige bankiers, industriëlen en ambtenaren uit het nazi-tijdperk, herboren als democraten, bloeiden al snel in het nieuwe West-Duitsland. Daar werkten ze voor een nieuw doel: Europese economische en politieke integratie.
https://www.dailymail.co.uk/news/art...Reich--EU.html

In 2014 publiceerde de New York Times journalist Eric Lichtblau het boek The Nazis Next Door: How America Became a Safe Haven for Hitler’s Men waarin werd aangetoond dat meer dan 10.000 hoge Nazi's na de Tweede Wereldoorlog naar de Verenigde Staten emigreerden. Hun oorlogsmisdaden waren snel vergeten en sommigen kregen hulp en bescherming van de Amerikaanse regering.

(2020) Is America Starting Down the Path of Nazi Germany?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wayne Allyn Root, Townhall.com
Ik kan niet uitdrukken hoe echt triest het schrijven van dit opiniestuk me heeft gemaakt. Maar ik ben een patriottische Amerikaan. En ik ben een Amerikaanse Jood. Ik heb het begin van nazi-Duitsland en de Holocaust bestudeerd. En ik kan duidelijk parallellen zien met wat er vandaag in Amerika gebeurt.

Wayne Allyn Root - bestsellerauteur en nationaal gesyndiceerde talkshowhost op USA Radio Network

https://townhall.com/columnists/wayn...rmany-n2570979
Uit gelekte documenten op WikiLeaks.org blijkt dat de Amerikaanse overheid van plan is om landen die zich verzetten tegen GMO te straffen met "vergelding en pijn" wat in essentie neerkomt op het afdwingen van eugenetica.

Wat is uw visie m.b.t. eugenetica? Bent u het eens met de bewering dat eugenetica een oplossing kan zijn voor sociale problemen?

https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven)

Laatst gewijzigd door ArjanD : 4 februari 2021 om 10:27.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden