Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2021, 09:52   #25
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het kan natuurlijk best zijn dat er advocaten bij zijn die er een centje met weten bij te verdienen maar asielzoekers en illegalen weten nogal weten nogal vrij snel waar ze overal moeten zijn in 'ons' land om hun gelijk proberen te halen. (krijgen die géén handleiding mee waar ze overal moeten zijn???)

Ik zou het dus niet op alle advocaten durven steken (<- persoonlijke mening) doch er zullen er best bij zijn die er gebruik van maken van dat soort van situaties/zaken snel weten om te zetten naar (eigen) kassa/kassa.
Hoe komt het dat ze dat zo snel weten? Omdat er mensen zijn - vaak de advocaten zélf - die hen gaan benaderen. Ik herinner me een geval: illegaal wordt slachtoffer van een misdrijf in Brussel, doet aangifte, maar ging uiteindelijk ook zelf uitgewezen worden, aangezien hij hier illegaal was. Een advocaat leest dat in de krant, en gaat die gast verdedigen.

Als jij slachtoffer wordt van een vermeend misdrijf, komen de advocaten dan spontaan naar u?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden