![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Wijst er meer op dat zij de dood van hun kind uitbuiten om er zelf beter van te worden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 februari 2021 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ordehandhaver, die zich bedreigd voelde, wordt gestraft. Degenen die hun kind opofferden krijgen win for life. Een zeer groot dieptepunt. Arm België, met zo'n politiekers en met zo'n wereldvreemde rechters. Laatst gewijzigd door reservespeler : 13 februari 2021 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij worden dus duidelijk gestuurd door advocaten, en het lijkt er sterk op dat die advocaten een politieke agenda hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het dus niet op alle advocaten durven steken (<- persoonlijke mening) doch er zullen er best bij zijn die er gebruik van maken van dat soort van situaties/zaken snel weten om te zetten naar (eigen) kassa/kassa.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2021 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Als jij slachtoffer wordt van een vermeend misdrijf, komen de advocaten dan spontaan naar u?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het argument nodigt dat toch uit als reactie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Advocaten die leven van de asielindustrie. En het ergst van alles, wij betalen die advocaten (meestal via OCMW's). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
In sommige landen is het pro deo-systeem enkel mogelijk voor zaken die niét gericht zijn tegen de staat. Lijkt me niet meer dan logisch dat er geen belastinggeld gaat naar mensen die zaken inspannen tegen de overheid die de belangen van diezelfde belastingbetaler verdedigt, maar we zijn in België...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wat een mededogen toch weer in deze draad.
Als je denkt dat het dieptepunt bereikt is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we met criminelen mededogen moeten hebben?
![]() |
#31 | |
|
![]() Het zou inderdaad hard moeten zijn, om te leven met de gedachte dat je je kind de dood hebt ingejaagd, door je onverantwoorde gedrag.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 13 februari 2021 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U heeft gelijk. Dit koppel laat zich gebruiken, omdat hen allerlei zaken beloofd zijn (zoals permanent verblijfsrecht en een win for life). Dat dit intriest geval politiek wordt gerecupereerd, is het laagste van het laagste.
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Makkelijk, kan het overal mee genomen worden in elke auto, van trabantje tot een grote koelwagen, en dat tot ze het beloofde land vinden want hier zijn we toch allemaal racisten, tot ze centjes krijgen en een win for live.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Kom illegaal naar België, zorg ervoor dat je in gevaarlijke situaties komt, ze knallen je kind af, je krijgt een voorlopige verblijfsvergunning, een rechtszaak, iedereen is schuldig behalve de illegaal, en op het einde word je officieel Belg. België een apenland? Meer een criminele organisatie ...
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op het dark web was er ooit iemand die valse Duitse paspoorten verkocht. Ik reageerde toen dat die niets waard waren, gewoon alle papieren van het thuisland verscheuren en zeggen dat je Syriër bent is ruim voldoende om er gratis eentje te krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yeah right, dacht ik en ik viel van mijn stoel omdat ik dacht, menen ze dat echt zelf???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2021 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke straf kregen die ouders wegens het illegaal in het land verblijven?
|
![]() |
![]() |