Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2021, 00:04   #21
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hard of niet. Ik zou in elk geval niet in het land willen blijven waar de flikken mijn kind hebben doodgeschoten als ik op start al niet van dat land afkomstig ben.
Inderdaad. Wijst er meer op dat zij de dood van hun kind uitbuiten om er zelf beter van te worden.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 februari 2021 om 00:12.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 07:24   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Elke keer dat ik denk dat ik het absolute dieptepunt ondertussen toch al wel ergens gelezen heb in reactie vis a vis allochtonen, blijkt toch dat er nog verdere records kunnen neergezet worden...

Op naar de volgende mijlpaal ?
Inderdaad, weeral een dieptepunt in onze rechtstaat.
De ordehandhaver, die zich bedreigd voelde, wordt gestraft.
Degenen die hun kind opofferden krijgen win for life.

Een zeer groot dieptepunt.

Arm België, met zo'n politiekers en met zo'n wereldvreemde rechters.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 13 februari 2021 om 07:33.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 08:43   #23
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Inderdaad. Wijst er meer op dat zij de dood van hun kind uitbuiten om er zelf beter van te worden.
Ik denk dat ze vooral een instrument zijn geworden in de handen van advocaten. Ze eisen nu een parlementaire onderzoekscommissie. Die mensen kennen dit land van haar nog pluimen, maar eisen een parlementaire onderzoekscommissie???

Zij worden dus duidelijk gestuurd door advocaten, en het lijkt er sterk op dat die advocaten een politieke agenda hebben.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 09:04   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ik denk dat ze vooral een instrument zijn geworden in de handen van advocaten. Ze eisen nu een parlementaire onderzoekscommissie. Die mensen kennen dit land van haar nog pluimen, maar eisen een parlementaire onderzoekscommissie???

Zij worden dus duidelijk gestuurd door advocaten, en het lijkt er sterk op dat die advocaten een politieke agenda hebben.
Het kan natuurlijk best zijn dat er advocaten bij zijn die er een centje met weten bij te verdienen maar asielzoekers en illegalen weten nogal weten nogal vrij snel waar ze overal moeten zijn in 'ons' land om hun gelijk proberen te halen. (krijgen die géén handleiding mee waar ze overal moeten zijn???)

Ik zou het dus niet op alle advocaten durven steken (<- persoonlijke mening) doch er zullen er best bij zijn die er gebruik van maken van dat soort van situaties/zaken snel weten om te zetten naar (eigen) kassa/kassa.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2021 om 09:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 09:52   #25
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het kan natuurlijk best zijn dat er advocaten bij zijn die er een centje met weten bij te verdienen maar asielzoekers en illegalen weten nogal weten nogal vrij snel waar ze overal moeten zijn in 'ons' land om hun gelijk proberen te halen. (krijgen die géén handleiding mee waar ze overal moeten zijn???)

Ik zou het dus niet op alle advocaten durven steken (<- persoonlijke mening) doch er zullen er best bij zijn die er gebruik van maken van dat soort van situaties/zaken snel weten om te zetten naar (eigen) kassa/kassa.
Hoe komt het dat ze dat zo snel weten? Omdat er mensen zijn - vaak de advocaten zélf - die hen gaan benaderen. Ik herinner me een geval: illegaal wordt slachtoffer van een misdrijf in Brussel, doet aangifte, maar ging uiteindelijk ook zelf uitgewezen worden, aangezien hij hier illegaal was. Een advocaat leest dat in de krant, en gaat die gast verdedigen.

Als jij slachtoffer wordt van een vermeend misdrijf, komen de advocaten dan spontaan naar u?
Oud 13 februari 2021, 09:55   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Elke keer dat ik denk dat ik het absolute dieptepunt ondertussen toch al wel ergens gelezen heb in reactie vis a vis allochtonen, blijkt toch dat er nog verdere records kunnen neergezet worden...

Op naar de volgende mijlpaal ?
Ja, dat is toch de evidente reactie als het *argument* gebruikt wordt dat ouders moeten kunnen leven waar hun investering begraven ligt ? Wel, in een globale wereld moeten zulke dingen mobiel worden he

Het argument nodigt dat toch uit als reactie ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 10:27   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Steek het gerust op advocaten.
Advocaten die leven van de asielindustrie.

En het ergst van alles, wij betalen die advocaten (meestal via OCMW's).
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 11:10   #28
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Steek het gerust op advocaten.
Advocaten die leven van de asielindustrie.

En het ergst van alles, wij betalen die advocaten (meestal via OCMW's).
Jup, alles pro deo

In sommige landen is het pro deo-systeem enkel mogelijk voor zaken die niét gericht zijn tegen de staat. Lijkt me niet meer dan logisch dat er geen belastinggeld gaat naar mensen die zaken inspannen tegen de overheid die de belangen van diezelfde belastingbetaler verdedigt, maar we zijn in België...
Oud 13 februari 2021, 13:03   #29
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Wat een mededogen toch weer in deze draad.

Als je denkt dat het dieptepunt bereikt is...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2021, 14:53   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht

Waarom zouden we met criminelen mededogen moeten hebben?
Oud 13 februari 2021, 14:56   #31
Den Ardennees

Standaard

Citaat:

Het zou inderdaad hard moeten zijn, om te leven met de gedachte dat je je kind de dood hebt ingejaagd, door je onverantwoorde gedrag.

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 13 februari 2021 om 15:00.
Oud 13 februari 2021, 17:22   #32
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

U heeft gelijk. Dit koppel laat zich gebruiken, omdat hen allerlei zaken beloofd zijn (zoals permanent verblijfsrecht en een win for life). Dat dit intriest geval politiek wordt gerecupereerd, is het laagste van het laagste.
Oud 13 februari 2021, 19:29   #33
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meestal komen Blokkers in dergelijke discussies af met 'opstoken, dan passen ze in den asbak van hun auto, hehehehe'

Jouw variant kende ik nog niet.
Makkelijk, kan het overal mee genomen worden in elke auto, van trabantje tot een grote koelwagen, en dat tot ze het beloofde land vinden want hier zijn we toch allemaal racisten, tot ze centjes krijgen en een win for live.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2021, 14:05   #34
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Kom illegaal naar België, zorg ervoor dat je in gevaarlijke situaties komt, ze knallen je kind af, je krijgt een voorlopige verblijfsvergunning, een rechtszaak, iedereen is schuldig behalve de illegaal, en op het einde word je officieel Belg. België een apenland? Meer een criminele organisatie ...
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2021, 19:35   #35
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Kom illegaal naar België, zorg ervoor dat je in gevaarlijke situaties komt, ze knallen je kind af, je krijgt een voorlopige verblijfsvergunning, een rechtszaak, iedereen is schuldig behalve de illegaal, en op het einde word je officieel Belg. België een apenland? Meer een criminele organisatie ...
Een Belgisch paspoort (en die van andere westerse landen) is een vodje papier, wie het vraagt krijgt er een.

Op het dark web was er ooit iemand die valse Duitse paspoorten verkocht. Ik reageerde toen dat die niets waard waren, gewoon alle papieren van het thuisland verscheuren en zeggen dat je Syriër bent is ruim voldoende om er gratis eentje te krijgen.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2021, 20:06   #36
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Een Belgisch paspoort (en die van andere westerse landen) is een vodje papier, wie het vraagt krijgt er een.

Op het dark web was er ooit iemand die valse Duitse paspoorten verkocht. Ik reageerde toen dat die niets waard waren, gewoon alle papieren van het thuisland verscheuren en zeggen dat je Syriër bent is ruim voldoende om er gratis eentje te krijgen.
Als het er op aan komt is zelfs dat niet nodig, gewoon aanvragen is voldoende. De ouders van Mawda hoefden hun kind echt niet op te offeren voor een Belgische pas maar in eerste instantie wilden ze niet in België blijven maar doorreizen naar VK, dat was de reden dat ze in dat busje zaten.
Oud 15 februari 2021, 20:58   #37
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht

Christelijke Syriër ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2021, 21:11   #38
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Christelijke Syriër ?
Die niet, zij moeten duizenden euro's geven aan Kucam.
Oud 16 februari 2021, 10:05   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarom zouden we met criminelen mededogen moeten hebben?
Op het net kwam ik ergens ten velde een artikel tegen waar men in van mening was dat 'criminelen ook een hart hebben' (link even kwijt, sorry)

Yeah right, dacht ik en ik viel van mijn stoel omdat ik dacht, menen ze dat echt zelf????

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2021 om 10:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2021, 12:15   #40
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klinkt hard, maar is de waarheid.

Kort samengevat: onverantwoorde ouders brengen kind in gevaar, kind sterft, wordt hier begraven (waarom eigenlijk) => we kunnen ouders niet meer uitwijzen.

Wat een redeneringen voert men toch in dit land.
En welke straf kregen die ouders wegens het illegaal in het land verblijven?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be