Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
... Wel, de eerste weken lockdown zijn voor mij zoiets. Het was begrijpelijk dat men die stommiteit beging. Om direct in te zien dat dat een stommiteit is en te beseffen dat men daar niet moet aan beginnen, heeft men een intelligentie van mijn caliber nodig, en dat heeft natuurlijk verre van elke politicus of viroloog.  Die Zweedse virologen waren van de weinigen met voldoende niveau. ...
|
Ik heb de intelligentie niet van uw caliber maar toch genoeg inzicht om te beseffen dat er een stommiteit van formaat gebeurde. Dat werd me duidelijk toen bleek dat men niets wenste te leren uit de analyse van de feiten.
Om houvast te hebben heb ik ook direct de statistische gegevens, die gepubliceerd werden, gevolgd en geanalyseerd. Dat gebeurde zowel lokaal als internationaal. Ik heb nu talrijke werkbladen waarin cijfermatig de evolutie te zien is.
Het is toch verschrikkelijk dat een jaar later nog niets veranderd is inzake de sanitaire aanpak. Dat men gewoon blijft voortborduren op de maart 2020 aanpak en alle verworven nieuwe inzichten verwerpt. Sceptici worden monddood gemaakt en soms vervolgd. En van mensenrechten is geen sprake meer. Schandalig is dat.