Los bericht bekijken
Oud 12 april 2021, 16:11   #418
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is inderdaad eigenaardig om te denken dat een vaccin enkel maar zin heeft als men geen ziektekiem zou tegenkomen
Olifantenpoeder werkt ook het best in streken waar van nature geen olifanten voorkomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wees maar gerust dat frequent flyers, city-trips adepten of vakantie passagiers staan te drummen voor hun "rose slip". Idem wat voetbal supporters of festivalbezoeker etc staan te drummen en ongedurig zijn om hun spuit te krijgen. OK dat zal ook wel zijn voor gezondheidsredenen. Maar de schrik er geen deel meer van uit te maken primeert.

In het leven kan je pragmatisch zijn zelfs plat berekend ofwel fantaseren dat men met principes door het leven kan gaan. Ik moet u niet vertellen dat ik deel uitmaak van de eerste groep.

Dit is een virtueel forum waar mensen zich anders kunnen voordoen dan ze zijn, veel stellingen die hier gemaakt worden moeten doorgaans met een korreltje zout genomen worden.
De enige die ik ooit al heb zien staan springen voor zijn roze slip bent u toch echt. Misschien ligt dat aan mijn kennissenkring, maar weinigen worden enthousiast door vaccinaties, laat staan door een roze onderbroek.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden