Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2021, 16:59   #119
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Aan je uitleg te horen, vermoed ik iets ...
wel, leg ons eens uit waar en hoe jij je in de materie verdiept hebt.

Heb je iets meer gedaan dan de bedenking gemaakt dat die negers toch ook wel een pas hebben?

Vertel mij eens hoe je tot een andere conclusie kan komen dan dat degenen die zeggen dat het voor zwarten niet mogelijk is / discriminerend is een bewijs van identiteit te vragen dan:

Optie 1: dit zijn enorme racisten die denken dat zwarten te dom zijn om hun identiteit te kunnen bewijzen

Optie 2: die mensen hebben een heel ander doel en om een of andere reden willen ze blijkbaar dat een deur tot verkiezingsfraude wagenwijd open blijft staan.

Ik zie geen andere optie dan die twee, ziet u er wel een andere?

En ja ik heb de voorstellen wel degelijk gelezen en ik zie er geen graten in. Ik stel voor dat u de voorstellen zelf ook eens leest ipv wat er in de democratische (sic) pers van gemaakt wordt.

Er zijn veel problemen met democratie in de VS maar de meeste van die voorstellen zijn mi eerder een verbetering / maken fraude moeilijker.

https://capitol.texas.gov/tlodocs/87...pdf#navpanes=0

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 22 juli 2021 om 17:10.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden