Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
We hebben hier te maken met een individu die in al zijn bijdragen mensen die zijn mening niet delen voor dom uitscheldt plus andere toespelingen. Nu is het al zinspeling van dementie. Er zijn er hier trouwens zo een tiental die buiten iedereen voor dom uitschelden zelf niet te veel van hun eigen toegekende intelligentie laten zien.
Beter negeren er zijn interessantere zaken.
|
Ik voel me aangesproken, maar het stoort me niet.
Sinds begin vorig jaar heb ik hier eigenlijk nauwelijks een deftig argument gelezen van het pro-vax- en/of pro-beleid-kamp. Behalve dan iets in de aard van:
ik volg de orders dus moet gij ook volgen. En wat gemem over solidariteit dat geen steek hield. Het enige interessante aan het beleid is dat de risicogroepen nu gevaccineerd zijn. Maar 't is dan ook vanzelfsprekend dat het beleid daar voor zorgt. Meer hadden ze niet moeten doen.
Qua intelligentie heb ik dus ook nog niet veel ondervonden uit dat 'pro' kamp.. er zitten daar bijvoorbeeld figuren tussen die nu nog steeds niet doorhebben dat Van Damme nogal geblunderd heeft in tegenstelling tot Brokken.. om maar een voorbeeld te geven. Of figuren die zelfs niet de moeite doen om in te zien dat er ook wetenschappers zijn die niet achter het beleid staan.. Zelfs het beleid in vraag stellen, is volgens vele 'weldenkenden' in het pro-kamp al een stap te ver.. tja man.. op den duur vallen dan woorden als 'dom' eh..