Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2021, 19:36   #61
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Pff, het zijn gefotoshopte foto's. Ze zouden als fake of getrol moeten beschouwd worden.
Photoshop bestond toen nog niet

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 19:48   #62
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben geen dokter of viroloog en ga dus geen discussies voeren op basis van uw bewering die met stukken en brokken en verschillende meningen op internet te vinden is op al dan niet betrouwbarbare links. Waarschijnlijk zullen er wel links zijn die beweren dat geitenpis met konijnenstront een wondermiddel is.

Ik ben ook geen familie van die vrouw dus is het not done dat ik zou weten wat ze van medicatie zou gekregen hebben. Ik weet alleen haar toestand nu en dat ze op een paar weken na, moest ze op zijn minst een eerste vaccinatie zou gekregen hebben, nu niet in die toestand zou zijn.
Oh u laat die vrouw sterven terwijl u weet dat er medicamenten zijn, gewoon uit koppigheid?
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 21:28   #63
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In de eerste plaats omdat het dodelijker wordt.

Of denkt men dat de mensen achter dit complot mensen willen redden terwijl ze al meer dan 10 jaar pleiten voor minder mensen?
Er komen per jaar 80 miljoen mensen bij, dat is extra op wat we al hebben. Ze gaan dus jaarlijk minstens 80 miljoen mensen moeten dood maken om de groei alleen nog maar te laten stagneren.

Denk eens na man
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 22:00   #64
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Er komen per jaar 80 miljoen mensen bij, dat is extra op wat we al hebben. Ze gaan dus jaarlijk minstens 80 miljoen mensen moeten dood maken om de groei alleen nog maar te laten stagneren.

Denk eens na man
Ja doe ik.
En ja dat is bezig.

Bijna overal komt de reproductie op 2, 3 % of minder.
Tegen 2100 is de bevolking circa hetzelfde als 1965.
Of vroeger.

Al allemaal uitgedokterd.
Oud 2 augustus 2021, 01:24   #65
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen dokter of viroloog en ga dus geen discussies voeren op basis van uw bewering die met stukken en brokken en verschillende meningen op internet te vinden is op al dan niet betrouwbarbare links. Waarschijnlijk zullen er wel links zijn die beweren dat geitenpis met konijnenstront een wondermiddel is.

Ik ben ook geen familie van die vrouw dus is het not done dat ik zou weten wat ze van medicatie zou gekregen hebben. Ik weet alleen haar toestand nu en dat ze op een paar weken na, moest ze op zijn minst een eerste vaccinatie zou gekregen hebben, nu niet in die toestand zou zijn.
Gipsy beweert geen dokter of viroloog te zijn maar ze kan wel met de zekerheid van een dokter en viroloog zeggen dat die vrouw na een eerste vaccinatie nu niet in die toestand zou zijn.
Oud 2 augustus 2021, 05:15   #66
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Oh u laat die vrouw sterven terwijl u weet dat er medicamenten zijn, gewoon uit koppigheid?
Ja. Als dat haar wil is, is dat wet he.
Ik weiger ook medicatie tegen meeste terminale ziektes omdat ze onethisch door psychopaten bereikt zijn.
Een generatie die nu zelfs kinderen inspuit om vetlappen en andere te beschermen, bewijst wat voor psychopathie die coronafoben in zich meedragen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2021 om 05:15.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 08:57   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal waarschijnlijk definitief een goede en sterke medewerkster verliezen. Een vrouw van 58, ze heeft het ongeluk gehad corona op te doen nu +- 4 maand terug, helaas een paar weken voor ze haar eerste vaccinatie normaal moest gekregen hebben.
Dat het niet meer goed ging komen lag in de lijn van de verwachtingen, haar longen zijn te zwaar aangetast praten is zelfs moeilijk. Nu blijkt dat ze ook aan zwaar geheugenverlies lijd. Dat allemaal van dat onnozel "griepje" dat geminimaliseerd wordt door de anti-vaxxers. Ze is (nog niet) dood maar de rest van haar leven is toch naar de kloten.
Maar er zijn toch meer dan genoeg andere vrouwen van 58 jaar ? DAT is gans het punt he, waarom dat geen ramp is. Het elimineert een zodanig klein deeltje van de bevolking dat het gewoon totaal idioot is dat die grote groep zich daar ambras voor aandoet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 10:23   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja. Als dat haar wil is, is dat wet he.
Ik weiger ook medicatie tegen meeste terminale ziektes omdat ze onethisch door psychopaten bereikt zijn.
Een generatie die nu zelfs kinderen inspuit om vetlappen en andere te beschermen, bewijst wat voor psychopathie die coronafoben in zich meedragen.
Het gevolg van jouw keuze, die ik aanmoedig, is wel het omgekeerde van wat in de titel van de draad staat:
het leven wordt voor jou en voor ons eenvoudiger.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:50   #69
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het gevolg van jouw keuze, die ik aanmoedig, is wel het omgekeerde van wat in de titel van de draad staat:
het leven wordt voor jou en voor ons eenvoudiger.
Ik heb een vlucht voor het weekend naar Wenen geboekt eind september en meteen ook een hotel. Amper geboekt en 3 seconden er na reeds melding van het hotel dat ik in het bezit moet zijn van een attest van vaccinaties of test bewijs of bewijs dat ik genezen ben. Zoniet kunnen ze mij niet boeken in het hotel als ik aankom omdat het een verplichting van de Oostenrijkse overheid is.

Geen probleem, mijn Covidsafe app openen duurt nog geen 5 seconden. Eenvoudiger kan niet. Where is the problem?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:55   #70
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb een vlucht voor het weekend naar Wenen geboekt eind september en meteen ook een hotel. Amper geboekt en 3 seconden er na reeds melding van het hotel dat ik in het bezit moet zijn van een attest van vaccinaties of test bewijs of bewijs dat ik genezen ben. Zoniet kunnen ze mij niet boeken in het hotel als ik aankom omdat het een verplichting van de Oostenrijkse overheid is.

Geen probleem, mijn Covidsafe app openen duurt nog geen 5 seconden. Eenvoudiger kan niet. Where is the problem?
Er is geen probleem. Jij maakt er een probleem van. Het virus heeft immers een vrouw van 58 genekt. Dat is blijkbaar een groot probleem en daarom moet de hele maatschappij op slot.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:56   #71
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat je dat niet snapt, is ondertussen duidelijk.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:56   #72
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ivermectine en Remdesivir zijn hier toch al genoeg aan de orde geweest, incluis verwijzingen naar studies en resultaten ervan?
Veel moeite doe jij niet he?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 12:07   #73
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

Denk eens na man
Ik neem geen standpunt in deze zaak omdat ik er te weinig gegevens van ken, alleen werd er ergens hier gisteren of eergisteren een link naar een studie geplaatst naar een vrij uitgebreide en langdurige studie die oa aantoonde dat de secundair ontstane deeltjes uit de nano lipides die het Pfizer mRNA vaccindeeltje beschermen tegen immuundeeltjes, op veel plaatsen elders in het lichaam terechtkwamen, en daar intact bleven, met gesteld dat opeenvolgende vaccinaties daar verder accumuleerden, en dat het in zwangere vrouwen een onbekend en daarmee onverantwoord risico was.
Er waren wel geen concrete hoeveelheden, en die hun (mogelijke) betekenis aangegeven.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 12:59   #74
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat uw attest niet meer geldig zal zijn op dat ogenblik. Je hebt immers geen bijkomende voorwaarde vervuld van de juiste partijkaart gekocht te hebben.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 12:59   #75
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Blijkbaar is het probleem zware dementie op anderhalf jaar over wat de normale, nog veel eenvoudiger manier van reizen zou moeten zijn zonder al die vrijheidsberovende rompslomp door de coronazwendel.
Oud 4 augustus 2021, 15:52   #76
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Blijkbaar is het probleem zware dementie op anderhalf jaar over wat de normale, nog veel eenvoudiger manier van reizen zou moeten zijn zonder al die vrijheidsberovende rompslomp door de coronazwendel.
We hebben hier te maken met een individu die in al zijn bijdragen mensen die zijn mening niet delen voor dom uitscheldt plus andere toespelingen. Nu is het al zinspeling van dementie. Er zijn er hier trouwens zo een tiental die buiten iedereen voor dom uitschelden zelf niet te veel van hun eigen toegekende intelligentie laten zien.
Beter negeren er zijn interessantere zaken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 16:13   #77
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben hier te maken met een individu die in al zijn bijdragen mensen die zijn mening niet delen voor dom uitscheldt plus andere toespelingen. Nu is het al zinspeling van dementie. Er zijn er hier trouwens zo een tiental die buiten iedereen voor dom uitschelden zelf niet te veel van hun eigen toegekende intelligentie laten zien.

Je moet natuurlijk wel een onderscheid maken tussen dom gedragen en dom zijn. Ik weet dat er vrij veel mensen zijn die eigenlijk niet zo dom zijn, maar die zich ronduit achterlijk gedragen sinds maart 2020. Of hoe noem je het als iemand bang is om in de buurt te komen van een niet gevaccineerd persoon?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 16:26   #78
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik neem geen standpunt in deze zaak omdat ik er te weinig gegevens van ken, alleen werd er ergens hier gisteren of eergisteren een link naar een studie geplaatst naar een vrij uitgebreide en langdurige studie die oa aantoonde dat de secundair ontstane deeltjes uit de nano lipides die het Pfizer mRNA vaccindeeltje beschermen tegen immuundeeltjes, op veel plaatsen elders in het lichaam terechtkwamen, en daar intact bleven, met gesteld dat opeenvolgende vaccinaties daar verder accumuleerden, en dat het in zwangere vrouwen een onbekend en daarmee onverantwoord risico was.
Er waren wel geen concrete hoeveelheden, en die hun (mogelijke) betekenis aangegeven.
Ik ken er ook niets van maar er wordt sowieso veel toegevoegd aan zo'n vaccin om de mRNA deeltjes langer te laten overleven, bewaarmiddel en nog zaken. Hoe dan ook brengt zo'n vaccin een zeker risico.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 16:59   #79
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, dementerend...waaraan wijt je anders de vergeetachtigheid na amper anderhalf jaar over hoe we normaal en veel eenvoudiger altijd hebben kunnen reizen?
Aan domheid?
Ik geef dan nog wel het milde voordeel van de twijfel.

Interessantere zaken zoals misschien de pcr-test op basis van vermoedens op social media?

Citaat:
“De pcr test is puur fraude.
Het moet steeds weer herhaald worden hoe deze tot stand is gekomen.
Iedereen die blijft praten over "besmettingen" werkt mee aan deze instandhouding van deze fraude.
Het meest bizarre detail is wel dat tijdens de indiening van de Corman Drosten paper bij Eurosurveillance beschreven stond dat het ‘virus’ dat met deze pcr test zou moeten worden aangetoond, NIET is gevonden.
Het virus was er niet, maar de test om het virus te detecteren was er wel.
Ziehier de opmerkelijkste zinnen in de "Drosten paper’:
Citaat:
Bij INTRODUCTION 4de paragraaf :
"In het huidige geval van 2019-nCoV zijn virusisolaten of monsters van geïnfecteerde patiënten tot dusverre niet beschikbaar gekomen voor de internationale volksgezondheidsgemeenschap.
We rapporteren hier over het opzetten en valideren van een diagnostische workflow voor 2019-nCoV-screening en specifieke bevestiging, ontworpen in afwezigheid van beschikbare virusisolaten of originele patiëntspecimens."

In the present case of 2019-nCoV, virus isolates or samples from infected patients have so far not become available to the international public health community.
We report here on the establishment and validation of a diagnostic workflow for 2019-nCoV screening and specific confirmation, designed in absence of available virus isolates or original patient specimens.

Bij RESULTS staat het volgende :
"Voordat virussequenties uit gevallen van 2019-nCoV openbaar werden gemaakt,
vertrouwden we op rapporten van sociale media waarin de detectie van een SARS-achtig virus werd aangekondigd.
We gingen er dus van uit dat een SARS-gerelateerde CoV bij de uitbraak betrokken is.

Wij hebben alle volledige en gedeeltelijke (indien > 400 nt) sequenties van het SARS-virus die vóór 1 januari 2020 in de GenBank(*) beschikbaar zijn, gedownload".

Before public release of virus sequences from cases of 2019-nCoV, we relied on social media reports announcing detection of a SARS-like virus. We thus assumed that a SARS-related CoV is involved in the outbreak.

https://www.eurosurveillance.org/con...0.25.3.2000045
Laat dit "interessante gegeven" dan even op u inwerken...???
Oud 4 augustus 2021, 17:16   #80
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik voel me aangesproken, maar het stoort me niet.
Sinds begin vorig jaar heb ik hier eigenlijk nauwelijks een deftig argument gelezen van het pro-vax- en/of pro-beleid-kamp. Behalve dan iets in de aard van: ik volg de orders dus moet gij ook volgen. En wat gemem over solidariteit dat geen steek hield. Het enige interessante aan het beleid is dat de risicogroepen nu gevaccineerd zijn. Maar 't is dan ook vanzelfsprekend dat het beleid daar voor zorgt. Meer hadden ze niet moeten doen.

Qua intelligentie heb ik dus ook nog niet veel ondervonden uit dat 'pro' kamp.. er zitten daar bijvoorbeeld figuren tussen die nu nog steeds niet doorhebben dat Van Damme nogal geblunderd heeft in tegenstelling tot Brokken.. om maar een voorbeeld te geven. Of figuren die zelfs niet de moeite doen om in te zien dat er ook wetenschappers zijn die niet achter het beleid staan.. Zelfs het beleid in vraag stellen, is volgens vele 'weldenkenden' in het pro-kamp al een stap te ver.. tja man.. op den duur vallen dan woorden als 'dom' eh..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be