Los bericht bekijken
Oud 24 september 2021, 18:46   #11
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Op uw laatste vraag kan ik concreet antwoorden. Ja, je kan iemand aansprakelijk stellen als deze u of uw bezit schade toebrengt.

Als iemand, uw werkgever, uw vrouw of man, de overheid, u tot iets verplicht, en het uitvoeren van deze verplichting veroorzaakt schade aan U of uw bezit, dan is deze eerste verzekeringstechnisch en wettelijk gehouden U te vergoeden voor de geleden schade.

Het beschadigde goed dient hersteld te worden, in de staat, en met een graad van afwerking, waarin het zich bevond, voor het schadegeval.

Voor loutere zaakschade is dit meestal behoorlijk eenvoudig, denk aan een auto-ongeval.

Voor lichamelijke schade is dit veel minder "open and shut" omdat het menselijk lichaam nog zoveel geheimen herbergt dat een medische expertise niet steeds uitsluitsel brengt in welke toestand en "met welke graad van afwerking" het lichaam zich voor het schadegeval bevond.

Het eerste dat U moet vragen aan diegene die u wenst te verplichten u te injecteren is of zij een aansprakelijkheidspolis hebben onderschreven, die bovenstaand schadegeval correct afdekt.

Alles begint daar.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met de jurist aan de faculteit waar ik studeerde. Hij vond dat mijn vraag meerdere vragen opriep, en heeft geforward naar zijn collega's.

Het punt is duidelijk dat schade aan een lichaam moeilijk te objectiveren is. Ziekenhuizen misbruiken dit. Schade 1 week na het vaccin, wordt onmiddellijk weggezet als "niet gerelateerd" en de gevaccineerde kan niks bewijzen.

Eveneens ontkennen ziekenhuizen straks dat gevaccineerden er liggen om wille van covidklachten. Ze zullen het griep noemen, onder druk van de vaccinlobby.

Kort gezegd zal ik mijn schade heel moeilijk kunnen aantonen, waardoor de staat ermee weg komt. David tegen Goliath

Ik weiger, en blijf dat doen. Heb persoonlijk contact gehad met gezondheidswetenschappers die heel hoog geplaatst zijn. Zelfs zij denken dat er sprake is van een verborgen agenda. Een totalitair QR systeem waarbij de staat ons straks onder volledige controle heeft, en de middenklasse volledig zal uitpersen.

Dit zal zo ver komen dat ik moet vluchten