Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2022, 07:01   #121
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
ik zou daar toch voorzichtiger mee omgaan, zolang er geen bewezen geneesmiddel vlot beschikbaar is:
*zonder overgewicht (laat die zwaar maar weg)
*geen -door bloedanalyse bewezen- vit. D tekort (= boven aanbevolen minimum, niet enkel boven absoluut minimum)
*geen andere vitamines en mineralen tekorten (zoals zink, etc.)
*+ behoorlijk sportief
*+ gezond/evenwichtig voedingspatroon (en daarmee bedoel ik niet, de voedingspiramide volgen)
*geen gekende (of nog niet gekende) onderliggende aandoening: hoeveel 50/60+ lopen er niet rond met prediabetes, vernauwende (krans)slagaders, licht dalende nierfunctie, vervette lever, etc. zonder het te weten...

Als ik zie in mijn omgeving hoeveel jonge, sportieve, kerngezonde (en minstens dubbel gevaccineerde) 20/30-ers er recent door Omikron gedurende een paar dagen zwaar onderuitgehaald werden en dan nog wekenlang hondsmoe zijn, zou ik er toch niet allemaal te licht overgaan, noch wat de ziekte zelf betreft, noch wat de blinde vaccinatiewoede betreft....
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat de boosters nog veel doen, alles wat ik hierboven heb gezegd was hypothetisch pre omicron.. Bewijslast voor de booster is trouwens vrij zwak.

wij hebben al Delta in huis gehad...snotneus, omicron....hoofdpijn...er is dus een groep voor wie het allemaal reuze meevalt..aja hier heefd niemand een prik gehad, wel allemaal -50....boosteren tijdens een golf lijkt mij wat idioot.

Laatst gewijzigd door Loki : 9 februari 2022 om 07:18.
Loki is offline   Met citaat antwoorden