![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Succes ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Louter hypothetisch, mocht Ivermectine ooit een noodgoedkeuring krijgen voor gebruik in de covid context, dan nog lijkt me het in vraag stellen van de "50+ vaccinatie" zowat de laatste doelgroep waarvoor men de vaccinatie moet in vraag stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe dwaas kan je antwoorden??? Zowel in India, mexico en Japan wordt dit met groot succes gebruikt..positief geteste mensen krijgen daar een kit met ondermeer peracetamol en evermectine...hier mag je als positie geteste persoon je plan trekken. 70% EFFECTIEF.. dat is eigenljjk niet slechter dan het vaccin en kost nog geeg tiende en is niet experimenteel. Bovendien is uit grootschalig onderzoek gebleken dat het zeer veilig in gebruik is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men mag zich in de twee richtingen niet ideologisch laten verblinden: die vaccins helpen wel degelijk tegen een zware covid infectie. Ook al moet men kotsen van wat die kwakzalvers ermee uitsteken, het vaccin als product heeft zijn waarde. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2022 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt er blijkbaar moeite mee dat het een FEIT is dat het onze "beschaving" is die maakt dat we pandemieen hebben. Ik stelde gewoon dat ALS MEN dat probleem weg wil men gewoon die beschaving moet wegdoen, en de bijhorende bevolkingsdichtheid wegdoen, meer niet. Dat is gewoon feiten en logica. Dat je daar problemen mee hebt is uw moeilijkheid. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2022 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is de omgekeerde wereld, diegenen die mensen willen helpen zijn misdadigers en diegenen die er eens goed op willen kapitaliseren de 'helden'. Elke pipo die dezelfde mantra mee verspreidt is even schuldig voor de doden die hierdoor gevallen zijn. Nu nog zulke onzin uitkramen getuigd van kwaaie wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappig dat de promotors van een paardenmiddel, dat trouwens goed is voor schurft bij de mensen zelf geen Ivermectine nemen. Tenslotte raakt het me niet door idioten en imbecielen als idioot en imbeciel verweten te worden dat is dan een compliment. Een zot zegt ook altijd dat de anderen zot zijn. Maar dat is niet de bedoeling dat ik op dit forum kom om van imbeciel of idioot verweten te worden, dan zijn er interessanter of plezantere bezigheden. En er zijn er hier verschillende op het forum wiens intelligentie ik niet zeer hoog inschat maar ik zal dat nooit zeggen dat zou niet intelligent zijn, per slot van rekening kunnen ze daar ook niet aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
*zonder overgewicht (laat die zwaar maar weg) *geen -door bloedanalyse bewezen- vit. D tekort (= boven aanbevolen minimum, niet enkel boven absoluut minimum) *geen andere vitamines en mineralen tekorten (zoals zink, etc.) *+ behoorlijk sportief *+ gezond/evenwichtig voedingspatroon (en daarmee bedoel ik niet, de voedingspiramide volgen) *geen gekende (of nog niet gekende) onderliggende aandoening: hoeveel 50/60+ lopen er niet rond met prediabetes, vernauwende (krans)slagaders, licht dalende nierfunctie, vervette lever, etc. zonder het te weten... Als ik zie in mijn omgeving hoeveel jonge, sportieve, kerngezonde (en minstens dubbel gevaccineerde) 20/30-ers er recent door Omikron gedurende een paar dagen zwaar onderuitgehaald werden en dan nog wekenlang hondsmoe zijn, zou ik er toch niet allemaal te licht overgaan, noch wat de ziekte zelf betreft, noch wat de blinde vaccinatiewoede betreft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij interesseert het geen bal zolang niemand ziek wordt. Het heeft geen zin problemen te zoeken waar er geen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar echter, voor mensen boven de 50 die geen corona hadden opgedaan, was het risico niet verwaarloosbaar om zwaar ziek te worden en/of te sterven. Dat risico was niet groot. Maar het was niet verwaarloosbaar ook niet, en situeerde zich in de zone van de 1% of wat minder. Dat is een *aanvaardbaar* risico, maar dat is geen *verwaarloosbaar* risico. Het is evident dat gevaccineerd zijn, dat risico met een kleine factor 10 kon verminderen en het risico voor bijwerkingen toch nog steeds STUKKEN kleiner was. Kortom, objectief gezien was het gunstig (maar niet noodzakelijk) om zich te vaccineren, want daardoor verlaagde men een weliswaar aanvaardbaar en klein risico, dat echter niet verwaarloosbaar was, naar verwaarloosbare niveaus. Het is een kwestie van persoonlijke appreciatie in welke mate men zo een risico's wil nemen of niet, maar vaccinatie verminderde wel degelijk objectief het risico met een orde van grootte. Dat is vrij goed gedocumenteerd: de vaccins werkten juist *het beste* in die leeftijdsklasse. De werking van de vaccins nam af naarmate men ouder werd. En het risico van corona werd verwaarloosbaar naarmate men jonger was. Kortom, het *optimum* van die vaccin zinvolheid was juist in de 50-70 jaar range. |
|
![]() |
![]() |