Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik ben hier nog geen enkele Russen hater tegengekomen op dit forum. Putin-haters dat wel, daar sluit ik me ook volmondig bij aan. Ik haat inderdaad autoritaire figuren die mensenrechten en internationale afspraken als bijkomstig zien.
Wat dat met "de fascisten van hier" te maken heeft dat weet ik niet. Ik heb de indruk dat er in onze Westerse samenleving een groep marginalen (ik vind geen beter woord) bestaat die zich geen plaats weet in onze samenleving en als gevolg daarvan steeds verder gaat in het complot-denken. Men creert daar een soort van parallelle wereld met haar eigen waarheden. Die groep is hier duidelijk oververtegenwoordigd. Ermee in gesprek gaan is ook bijzonder moeilijk aangezien geen enkel argument echt binnenkomt, er wordt niet geluisterd.
Terwijl er in Oekraine gewone burgers sterven omwille van het autoritaire regime in Rusland zitten jullie hier te klagen onbestaande fascistische toestanden die enkel in jullie brein bestaan. Bizar.
Ondergetekende; iemand die zelf bijzonder sceptisch stond t.o.v. de corona-crisis en hoe die is aangepakt.
|
Het gaat over de hypocrisie, ontstellend te zien. Zij die normaal gezien zo hard roepen tegen fascisme en nazi's, verzinnen nu totaal ongeloofwaardige verhaaltjes om het Oekraïense fascisme en nazisme goed te praten.
Zij die nu zo hard roepen over "de kindjes" hadden er geen probleem mee toen de westerse mogendheden in Jemen, Afghanisten, Libië, Irak de mensen daar terug naar het stenen tijdperk gebombardeerd hebben.
Uw verontwaardiging is ongeloofwaardig.