![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat de leugenpers van die derde rijkers, wat alle westerse media is, ons een nieuwe vijand aanpraten om de fascisten van hier onzichtbaar te maken? En ze er zelfs al goede laten uitkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens rond op het forum, Cufi. "Niet-gevaccineerden-haters" zijn nu "Russen-haters" geworden. Het is ontstellend te zien hoe snel hun breinen kunnen geprogrammeerd worden om een nieuwe vijand te haten, als blijkt dat de oude vijand er eigenlijk geen was.....
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat dat met "de fascisten van hier" te maken heeft dat weet ik niet. Ik heb de indruk dat er in onze Westerse samenleving een groep marginalen (ik vind geen beter woord) bestaat die zich geen plaats weet in onze samenleving en als gevolg daarvan steeds verder gaat in het complot-denken. Men creert daar een soort van parallelle wereld met haar eigen waarheden. Die groep is hier duidelijk oververtegenwoordigd. Ermee in gesprek gaan is ook bijzonder moeilijk aangezien geen enkel argument echt binnenkomt, er wordt niet geluisterd. Terwijl er in Oekraine gewone burgers sterven omwille van het autoritaire regime in Rusland zitten jullie hier te klagen onbestaande fascistische toestanden die enkel in jullie brein bestaan. Bizar. Ondergetekende; iemand die zelf bijzonder sceptisch stond t.o.v. de corona-crisis en hoe die is aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie Poetin niet lust een fascistische neo-nazi?
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Zij die nu zo hard roepen over "de kindjes" hadden er geen probleem mee toen de westerse mogendheden in Jemen, Afghanisten, Libië, Irak de mensen daar terug naar het stenen tijdperk gebombardeerd hebben. Uw verontwaardiging is ongeloofwaardig.
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Antivaxgroepen ruilen corona in voor Poetin: ‘Is dit hoe de oorlog in Oekraïne écht in elkaar zit?’ De pro-Russische berichten zijn zo hardnekkig op het forum van Viruswaanzin, dat de website een time-out inlast. Ook antivaxgroepen op Facebook en Telegram schakelen nu over op complotten over de oorlog in Oekraïne.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze praten ons altijd via de media een vijand. Op dat vijandsbeeld rechtvaardigen ze dan daden die achteraf bekeken onrechtvaardig bleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn de gesubsidieerde media een indoctrinatiemachine?
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tv says, monkey does. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Dat is gene smeerlap zoals Khadaffi, Assad of Hussein, maar ene die wél de mogelijkheid heeft "onze smeerlappen" pijn te doen.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrije mensen hebben een vrije wil, én hersens. Niemand dwingt idioten om gesubsidieerde media klakkeloos te geloven. Je poging om de moorddadige Poetin uit de wind te zetten is jammerlijk mislukt. Wat Poetin doet in andermans land is evenmin goed te praten als de oorlog die Hitler ontketende.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie. Poetin schiet niet "terug". Wie heeft Poetin aangevallen?
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, deze westerse fascisten mogen er van mijn part gewoonweg niet als goede uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat er klungelig aan toe bij de Russen. Een rapport van een geheime agent (FSB) legt uit wat er zoal verkeerd gaat met de Russische inval, waarvan men al heeft kunnen constateren dat het beslist geen Blitz-Krieg is. Wat sterk opvalt is dat de beslissingen om alles en nog wat hoog in de hiërarchie genomen worden zonder de nodige terugkoppelingen. Een en ander leidt tot een echte warboel, die wel veel slachtoffers maakt. Dit rapport is wel uit het Russisch in het Engels vertaald.
https://threadreaderapp.com/thread/1...780199937.html
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb er is al sedert donderdag een gaslijn naar Polen & Duitsland GESLOTEN. In ONZE media: geen woord hierover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik haat ook geen Russen. De meeste Russen zijn zelf tegen deze oorlog, maar als je ginder je mening durft zeggen vlieg je in de cel. Het zit ook niet in hun natuur een eigen mening te hebben. (communisme) Als je je een beetje deftig informeert kan je tal van betrouwbare geschiedkundig correcte - De term "wetenschappelijk" is hier niet echt relevant - bronnen vinden waaruit duidelijk te zien is hoe de NATO invloed meer en meer naar het oosten opschuift en druk zet op Rusland. Men heeft ooit met Rusland afgesproken dat die staten neutraal moesten blijven maar nu is er een kinderachtig "nee het is van mij" "gekleuter" aan de gang tussen Von der Leyen en Poetin op kosten van de onschuldige mensen en kinderen daar. Verder heb ik persoonlijk een héél betrouwbare bron die bevestigt dat Oekraïnse soldaten zonder een getatoeëerd hakenkruis eerder uitzonderingen zijn. Neemt niet weg dat Poetin een gestoorde zot is die een enorm risico neemt. Rusland gaat hier op lange termijn zwaar van afzien. Zoals altijd ligt de waarheid in het midden. Maar de zwart-wit brainwashing polls rijzen hier weer als paddenstoelen uit de grond. Triestig eigenlijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oekraïne kaltstellen, ausschalten, ausstoßen, eliminieren, wegschaffen, ausscheiden, absondern, kaltstellen, beseitigen, aus dem Weg räumen, ausmerzen.... via bommen en ander wapentuig geniet jouw voorkeur, zeker?
![]() |