Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm
Ik zag staan: ' Waarom kan er geen open souce 3-D modelling
pakket uitgebracht worden met Gnu GPL licence
dat evenwaardig is aan commericiele pakketten?'
Well, Maya en Blender leken mij exact dat te doen: 3D modelling.
Ik geef toe, ik ben geen expert op grafisch gebied, en meer weet ik er niet van, dus ik kan natuurlijk verkeerd zijn
Waarom voegen ze dit niet standaard toe aan Linux?
Bij sommige linux distributies zit Wine standaard bijgevoegd. Het is echter een feit dat dit programma niet zo makkelijk te gebruiken is (moeilijk te configureren).
Ik ben echter (ondanks misschien gebrek aan gebruiksvriendelijkheid) blij dat dit product bestaat, aangezien de producenten van de software hun programma's nog niet naar Linux porten.
Gelukkig verandert dit! Nero heeft bijvoorbeeld al NeroLinux uitgebracht, om maar een voorbeeld te geven.
|
Parcifal beweerde dat voor alles een vervanger bestaat. Ik heb gevraagd geef mij dan een vervanger voor SE...maar nu blijkt hij heel stil te zijn.
Ik zag staan: ' Waarom kan er geen open souce 3-D modelling
pakket uitgebracht worden met Gnu GPL licence
dat evenwaardig is aan commericiele pakketten?'
Dat is een term waar ook Parcifal mee begonnen is. Daar ging het niet om, vervanger van SE! En ik zeg dat dergelijke software niet gratis ontwikkeld kan worden. Hij zegt van wel...awel waar is het dan? Ik wacht nog steeds Parcifal.
Ik begrijp echt de linux lovers niet, of zal ik zeggen de windows haters? Ze beweren dat het beter en stabieler is dan windows en enkel maar goede woordjes omdat ze het willen vertikken om windows te gebruiken, en wat blijkt...je hebt gewoon langs alle kanten problemen in linux en het is totaal gebruiks onvriendelijk. Ik snap echt niet waarom men dan blijft zeggen linux is beter? Ik denk dat het eerder gaat doordat ze Bill Gates niet kunnen luchten zoals velen Bush haten ipv dat het iets met windows opzich te maken heeft.