Ik zal reciprook antwoorden op het nivo en de gedemonstreerde stijl / intelligentie van de reactie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre
Gelukkig weet jij wel wat er gaande is. 
|
Allez, de onnozele reacties beginnen al. Ik was algemeen en niet persoonlijk, jij dus direct wel.
Het Westen heeft van in het begin alle Russische bronnen gecensureerd, dus wat denkt gij af te weten van de zaak anders dan de zever, leugens en monumentale propaganda die we hier te horen en lezen krijgen?
Dus: Ja, ik weet wat daar gaande is. Anders dan russofobe keyboard warriors zoals jij kom ik vrij veel in Oekraiene, heb er familie. Ik ben trouwens een heleboel Oekraieners gaan helpen evacueren en ze in veiligheid gebracht na een rit van 5 dagen. Ikzelf ben gematigd pro Rus om meta-politieke redenen die niets met Putin te maken hebben. Maar toch zal ik Oekraieners in nood helpen indien ze mij niet bedreigen. Get it?
Citaat:
En nog geraken de Russen er niet door?
|
Hoeft ook niet (meer) en was nooit de bedoeling noch mogelijk met de initieel gekozen troepen. Als het echt moet en er geen rekening meer wordt gehouden (moet gehouden worden) met de gewone bevolking dan zal het heel rap gedaan zijn.
Dus hoe meer het Westen / Nato landen en Zelenski blijven uitdagen, liegen, provoceren en stoken, hoe groter het gevaar dat het grof geschut zal ingezet worden. Maar het blijft broedervolk en dus past men voorlopig nog wat op.
Citaat:
De Russen zijn niet welkom. Simpeler kan niet.
|
Dat heb jij graag hé. Simpel voor de simpelen. Voor de ongeinformeerde toekijker / gehersenspoelde keyboard warrior lijkt dat idd zo.
Russen en Oekraieners zijn zeer sterk verwant en bijna elke familie heeft leden van "de andere kant". Zo simpel is het dus allemaal niet.
Citaat:
Te danken enkel en alleen aan Putin's Rusland.
|
Te danken aan de provocaties van Zelenski en de VS.
Putin en het regime hebben lang genoeg vriendelijk en diplomatisch gepoogd het Westen duidelijk te maken waar de grens lag.
Zelenski, sprak van terug veroveren van de Krim, van toetreding tot de Nato en van terug verwerven van nucleaire wapens.
Dit alleen al zijn meer dan genoeg redenen voor Rusland om onmiddellijk in te grijpen. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de tergend smerige behandeling van de Donbas door die acteur (die trouwens moet doen wat Azov wil of hij wordt omgelegd).