Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2022, 16:34   #1
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard Russische censuur omzeilen met NFT bewijs de gruwel op internet vereeuwigen

Om te ontsnappen aan de Russische censuur omzeilen met NFT bewijs de gruwel op internet vereeuwigen

De wreedheden, de verwoestingen, alles wat als bewijst wat Oekraïne ondergaat zou moet vereeuwigt moeten op het internet worden met NFT’s foto, video’s zoals de inwoners van Shanghai doen om de Chinese staatsstructuur te verschalken.

Wat op die wijze ook de Russische repressie en ontkenning vooreeuwig zou schaakmat zetten zodat ze met het nodige bewijs kunnen vervolgt worden voor hun walgelijke daden.

Inwoners van Shanghai ontsnappen aan Chinese censuur door gebruik te maken van NFT’s
Veilig voor Chinese censuur
De gebeurtenissen lokken een toenemend protest uit op sociale media, ondanks de heersende Chinese censuur. Om aan die censuur te ontsnappen wenden veel inwoners van de stad zich tot NFT-marktplaatsen, waar ze video’s en foto’s van de lockdown in Shanghai aanbieden. Verhalen worden er gedeeld over de ontberingen, zoals patiënten die geen medische behandeling konden krijgen of het gebrek aan voedsel. Een belangrijke marktplaats hiervoor is OpenSea. Dus ook veilig tegen de Russen!!!!!

https://businessam.be/inwoners-van-s...aken-van-nfts/

De inwoners van Shanghai richten zich op de blockchain, om zo de herinneringen aan de maandenlange lockdown veilig te bewaren. Video’s, foto’s en kunstwerken worden als NFT’s vastgelegd, waardoor ze vrijelijk gedeeld kunnen worden en veilig zijn voor Chinese censuur.

Ook is het Oekraïense volk is geïsoleerd en heeft nood aan bewijs, zou wat zij moeten meemaken met Video’s, foto’s en kunstwerken moeten worden als NFT’s vastgelegd en onveranderbaar vereeuwigen.

Om zo de wereld blijvend van bewijzen te voorzien van de gruwel dat de Russen uithalen met hun oorlog in Oekraïne.

Hoe kunnen we dat het Oekraïense volk aanleren en duidelijk maken?
Hoe kunnen we de wereld aanleren dit te doen tegen alle dictators en hun wreedheden.

Een belangrijke marktplaats hiervoor is OpenSea. Dus ook veilig tegen de Russen en alle andere demagogen!!!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 mei 2022 om 16:37.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden