![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Om te ontsnappen aan de Russische censuur omzeilen met NFT bewijs de gruwel op internet vereeuwigen
De wreedheden, de verwoestingen, alles wat als bewijst wat Oekraïne ondergaat zou moet vereeuwigt moeten op het internet worden met NFT’s foto, video’s zoals de inwoners van Shanghai doen om de Chinese staatsstructuur te verschalken. Wat op die wijze ook de Russische repressie en ontkenning vooreeuwig zou schaakmat zetten zodat ze met het nodige bewijs kunnen vervolgt worden voor hun walgelijke daden. Inwoners van Shanghai ontsnappen aan Chinese censuur door gebruik te maken van NFT’s Veilig voor Chinese censuur De gebeurtenissen lokken een toenemend protest uit op sociale media, ondanks de heersende Chinese censuur. Om aan die censuur te ontsnappen wenden veel inwoners van de stad zich tot NFT-marktplaatsen, waar ze video’s en foto’s van de lockdown in Shanghai aanbieden. Verhalen worden er gedeeld over de ontberingen, zoals patiënten die geen medische behandeling konden krijgen of het gebrek aan voedsel. Een belangrijke marktplaats hiervoor is OpenSea. Dus ook veilig tegen de Russen!!!!! https://businessam.be/inwoners-van-s...aken-van-nfts/ De inwoners van Shanghai richten zich op de blockchain, om zo de herinneringen aan de maandenlange lockdown veilig te bewaren. Video’s, foto’s en kunstwerken worden als NFT’s vastgelegd, waardoor ze vrijelijk gedeeld kunnen worden en veilig zijn voor Chinese censuur. Ook is het Oekraïense volk is geïsoleerd en heeft nood aan bewijs, zou wat zij moeten meemaken met Video’s, foto’s en kunstwerken moeten worden als NFT’s vastgelegd en onveranderbaar vereeuwigen. Om zo de wereld blijvend van bewijzen te voorzien van de gruwel dat de Russen uithalen met hun oorlog in Oekraïne. Hoe kunnen we dat het Oekraïense volk aanleren en duidelijk maken? Hoe kunnen we de wereld aanleren dit te doen tegen alle dictators en hun wreedheden. Een belangrijke marktplaats hiervoor is OpenSea. Dus ook veilig tegen de Russen en alle andere demagogen!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 mei 2022 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen we dat het Oekraïense volk aanleren en duidelijk maken? Hoe kunnen we de wereld aanleren dit te doen tegen alle dictators en hun wreedheden. Een belangrijke marktplaats hiervoor is OpenSea. Dus ook veilig tegen de Russen en alle andere demagogen!!!!! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 mei 2022 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() pff en wat dan met de Westerse censuur
![]() Ik heb een andere browser moeten installeren om Russia Today nog te kunnen lezen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Noot: hoewel er services zijn waarmee je tot 100MB in een NFT kan stoppen is de hoeveelheid data in een gemiddelde NFT zeer beperkt. De meeste NFT's bevatten dan ook niet de afbeelding zelf, maar enkel een link. De inhoud van de NFT kan bovendien niet gewijzigd worden, dus als die link offline gaat, zeg maar dag tegen je NFT. Ook is het proces nogal duur, en inherent bedoeld om eigendom te claimen en anderen te ontmoedigen dezelfde afbeelding te gebruiken, en nog inherenter om dat geclaimde eigendom dan weer te verkopen met winst, wat direct twijfel zaait over de echtheid van je beelden en je motivaties om te delen. En als er iets fout gaat bij het uploaden, jammer dan, geld weg. Dat is nog een reden dat er meestal enkel met een link gewerkt wordt. Succesvolle oorlogsbeelden uit eerdere conflicten werden vaak gepubliceerd in toonaangevende bladen of verspreidden zich viraal. Ik zie niet zo goed wat speculatieve beleggingen aan dit landschap toevoegen.
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Rusland, China, Turkije..... en wellicht nog maar landen waar dictatoriaal beslist word en de Burger op alle mogelijke manieren strak gestructureerd dom gehouden.
Waar de regeringen bepalen wat nieuws is en hun TV zenders enz. het nieuws brengt zoals het denkpatroon van de dictator het voorkauwt. Zelfs het nieuws op de VRT is gelikt en gepoetst of werkt met dagen vertraging te aanzien van het nieuws dat gebracht/getoond word in Nederland. Steeds maar fake nieuws overal. Dus versleuteld en als er foto's, video's en ander materiaal kan gemaakt worden waar niet kan aan en mee geprutst worden is dat toch fantastisch. tegen gesjoemel en leugens. En neen ik zelf zal het niet kopen, om gruwel op mijn PC te zetten. Maar wat is een beetje geld uit geven om mensen moordenaars voor de rechtbank brengen. Of om onrecht bewijzend te kunnen aanbrengen ![]() Zeker omdat de politici steeds de burger willen wijsmaken wat hun partij of zijzelf als het dictators zijn willen.... en dat is meestal niet de algehele/werkelijke waarheid. Dus .......moet de burger zelf zich wapenen met niet veranderbaar bewijs dat de regeringen niet uit de sterren kan plukken om bewijs te te vernietigen vind ik! Maar blijkbaar reutel, klagen, en verwijten velen elkaar zonder bewijs te willen aanvoeren. ..... als anti-stress reactie misschien???? Om zichzelf beter te voelen door met rommel anderen aan te vallen enz. Ik niet dus! Ik vind bewijs zeer belangrijk.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan rechter muisklik en kiezen om vertalen in het Nederlands ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vietnamese agitprop...
Russia today... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Zou zeggen ga eerst eens kijken bij de Vietnamese krant https://dantri.com.vn/ en reageer dan
![]() Dat vind ik logisch redeneren en observeren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 5 mei 2022 om 17:32. |
![]() |
![]() |