Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2022, 00:12   #25784
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Vanguard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Je noemt allemaal antisemieten, maar goed dat ben je zelf ook. Ook ben je een dubbelnick van een allang gebande forummer. Van deze: https://forum.politics.be/member.php?u=15643.
1.) dubbelnick

Dit is nu de tweede keer dat jij als een sluipschutter uit het niets met zulke off-topic zever afkomt. Wat een geobsedeerd gefrustreerd iemand ben jij??

Maak uw aantijgingen sterk en duw op de knop van de moderatie en signaleer dat ik een dubbelnick ben van wie dan ook, geband of niet, want dubbelnicks bestrijden is een prioriteit van de de moderatie.

Doe het of hou uw bek toe. Of beter, rapporteer mij als dubbelnick. Als je gelijk hebt zullen ze mij verwijderen. Maar als je verkeerd bent, doe de eer aan uzelf en laat u perma bannen hier.

2.) anti semiet

Geef eens een paar posten van mij op heel het forum die deze aantijging uit het niets kracht bijzetten.

Dat zal je niet kunnen. Dus hier ook: rapporteer mijn vermeend antisemitisme bij de forumleiding en laat mij bannen. Zoniet, hou de eer aan uzelf laat uzelf bannen.

Doe je dat niet dan zal ik eens wat stalen van antisemitisme bovenhalen, aangezien dat blijkbaar een gevoelig punt is voor u. Bent u zo´n geobsedeerd joods internetbewakerke om antisemitisme op te sporen ofzo?

DUS: DUW OP DE KNOP EN RAPPORTEER MIJ. Je hebt twee aantijgingen gedaan, dat verhoogt uw slaagkans. Zoniet, zal ik wel eens duwen om draadverstoorders en zeveraars als jij van het forum te laten kieperen.
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden