Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Miljoenen legale abortussen gaan vervangen worden door netto evenveel abortussen, deels illegaal en deels met uitvoering in een andere staat.
Je kunt vrouwen niet dwingen om leghen te zijn. De middeleeuwen zijn voorbij.
|
Alsof er geen andere mogelijkheden zijn dan 'leghen' spelen anno 2022.
Maar daar mocht ik 't niet over hebben.
Troost jezelf, we hebben al 'n EO van Joe.
Vervolgens zijn er in California (Dems natuurlijk) artsen die in de baai van Mexico 'n drijvend abortuscentrum willen openen, dan is er nog 'n groep Young Democrats die cursussen geven in zelfhulp aborteren dmv medicatie & die ook gratis ter beschikking willen stellen (niet de morning afterpil), (EDIT)ohja, er gaan zelfs stemmen op (van de grootste genieën bij de Dems) om in staten waar 't verboden is, in federale gebouwen abortussen te laten uitvoeren, zoals in ;"schat, ik ga effe naar 't postkantoor voor 'n aangetekende zending, onderwijl laat ik dat ongewenst pakketje in m'n buik verwijderen, daahaag", edm initiatieven van progressievelingen zodat er zeker nog lustig op los geaborteerd kan worden.
Miljoenen babietjes, vooral kleine negerkes, zullen nooit 't daglicht zien.
Margaret Sanger zal postuum tevreden zijn, met haar "Negro Project".
Je hoeft dus niet te huilen.
Mij maakt 't geen flikker uit wat anderen doen met hun ongeboren vrucht, maar heb gewoon 't lef om 't kind bij naam te noemen.
Kinderen worden vermoord in de baarmoeder.
Iets wat ik persoonlijk voor mezelf zowat 't meest barbaarse vind wat 'n vrouw kan doen.
Maar dat is mìjn persoonlijke mening.
Ik zal 't nooit 'n ander verbieden, noch verplichten.
Vanuit mijn bevoorrechte positie begrijp ik maar al te goed dat er schrijnende situaties zijn waar 'n vrouw of jong meisje wellicht geen andere uitweg heeft of kent.