Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2021, 20:11   #12
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Bijgevoegd een PDF kopie van de website www.corruptieverslag.nl, zowel Nederlands als Engels.

Alle inboedel van mijn woning werd vernield, ik verloor mijn woning, ik kreeg te maken met gezondheidsschade, grote kosten voor o.a. hotel en ik was maandenlang onderhevig aan geweld, intimidatie en bedreiging. Het gedrag van de verhuurder was absurd respectloos.

Wat kan het verklaren? Ik ben uitermate net en correct geweest in mijn communicatie met de verhuurder, ook tijdens het conflict. Het gedrag van de verhuurder was niet natuurlijk.

Dit topic is inmiddels 11.500 keer gelezen. Sommige gebruikers op dit forum hebben gecommuniceerd mijn inzet m.b.t. 'ter discussie stellen' te steunen: Waarom ik aan ArjanD's kant sta (lobotomie tot '83)

Ondanks de aandacht van mensen met bepaalde capaciteiten om zaken te weten te komen, lijkt het er op dat het motief van de verhuurder onbekend is gebleven en dat hij er geen enkel probleem mee heeft. Het lijkt vreemd dat de Nederlandse regering hem zou kunnen beschermen omwille van corruptie die vanuit henzelf is voortgekomen. Logischerwijs moet blootstelling hebben geleid tot zwakte die snel tot antwoorden zou hebben geleid. Er zijn eenvoudigweg mensen die willen weten wat het motief was. Waarom zou hun eenvoudige vraag onbeantwoord kunnen blijven?

Hoe kan de verhuurder beschermd blijven en geen probleem hebben?

Gezien de gebeurtenissen is de enige mogelijke verklaring die ik persoonlijk kan zien, dat de massaschietpartij in 2019 op de een of andere manier de Gemeente Utrecht ertoe heeft aangezet om mij aan te vallen.

Zoals eerder vermeld had ik op de dag voor de aanslag een zeer sterk visioen van de Nederlandse koning en een groep van naar schatting 50 mannen in een duistere sfeer. De koning stond voor de groep, had een rode band om zijn pet en toen de groep mannen iets tegen hem zei, stemde hij toe, keek in mijn richting en de rode band op zijn pet begon intens te gloeien. Ik kon de mannen niet zien. Ik hoorde slechts het geluid van lage mannen stemmen als een soort mompelen en het had een direct effect op de koning die achteruit week en naar mij keek, bij wijze van instemming.

Natuurlijk heb ik overwogen om het te onderzoeken. Waarom kreeg ik het visioen? Waarom werden onschuldige mensen iets aangedaan als het om Zielenknijper.nl zou gaan? Keek de koning naar mij met de hoop dat ik het zou gaan onderzoeken? Etc.

Ik vond helaas geen draagvlak (anderen die kritische vragen stelden) om het te onderzoeken. Het zou kunnen gaan om zinloos geweld (bijvoorbeeld om te bewijzen dat de psychiatrie nodig is) en dat zou betekenen dat men uiteindelijk slechts 'slechte' mensen in hun handelen zou volgen, hoewel rechtvaardigheid natuurlijk belangrijk is.

De koning gaf in het visioen akkoord. Ik besloot om mij ervan afzijdig te houden.

Zinloos geweld?

In Amerika is er sprake van een epidemie aan mass-shootings en er zijn partijen die geloven dat psychische ziekte de oorzaak is, dat terwijl partijen zoals de FBI juist beweren dat psychische problemen niet de oorzaak zijn, wat leidt tot onenigheid.

In 2019 stelde de Amerikaanse president Donald Trump dat "Geestesziekte en haat halen de trekker over. Niet het pistool," en riep op tot meer aandacht voor 'geestelijk gestoorde individuen',

FBI-profiler Mary Ellen O'Toole reageerde met het volgende:

Citaat:
"O’Toole zegt dat de meeste mensen met psychische problemen geweldloos zijn, en verder, dat massaschietpartijen een planning en een vooruitziende blik vereisen. Daders, zei ze, "moeten met een zekere mate van helderheid nadenken." Mijn ervaring is dat dit individuen zijn die, als er een geestelijke gezondheidsprobleem is, nog steeds zeer strategisch kunnen functioneren, en op een zeer koelbloedige en harteloze manier. Geestelijke gezondheid is dus niet het probleem."
Reeds in 2018 publiceerde de FBI een studie die aantoonde dat de meeste mass-shooters geen psychische problemen hebben.

(2018) FBI Study: Most Mass Shooters Are Not Mentally Ill
https://www.voanews.com/usa/fbi-stud...t-mentally-ill



(2019) Blaming the “Mentally Ill”: This is Hate Speech door Robert Whitaker (bekende journalist)
Maandag zei president Trump: "Geestelijke ziekte en haat haalden de trekker over", kondigde hij aan. "Niet het pistool." Trump herhaalde natuurlijk een actueel Republikeins spreekpunt. Toch weerspiegelt het gedeelte over psychische aandoeningen een tweeledige overtuiging.
https://www.madinamerica.com/2019/08...s-hate-speech/

De informatie toont aan dat politieke contentie m.b.t. psychiatrische ziekte en mass-shootings in 2019 een actualiteit was, ondanks dat partijen zoals de FBI reeds enkele jaren hadden vastgesteld dat de meeste daders van massa-schietpartijen geen psychische problemen hebben. De bekende journalist Robert Whitaker vatte het op als "hate speech".
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf kopie-corruptie-verslag.pdf‎ (857,0 KB, 355x gelezen)
Bestandstype: pdf corruption-report-english.pdf‎ (797,1 KB, 547x gelezen)
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 15 februari 2021 om 20:29.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden