Los bericht bekijken
Oud 11 september 2005, 09:03   #71
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik hoor graag van de Vlaams-nationalisten waarom ze de B.U.B. extreem-rechts noemen.
Van mijnentwege hebt ge het al gehoord.
Jullie vreemdelingenstandpunt stak dat van het VB rechts voorbij.

Citaat:
Wij zijn de grootste tegenstanders van de nazi's van het VB.
De grootste tegenstanders?
Dergelijke overdrijvingen bewaar je best tot voor de volgende verkiezingen.
Ik vraag me trouwens af of die paar ouwe nazi-sokken die nog bij het VB huizen nog een 'grote tegenstander' nodig hebben. Dra lopen die toch op hun (en onze) allergrootste tegenstander, die ons te grazen neemt welke politieke kleur we ook mogen dragen.

In plaats van tegen de nazi's te strijden, pak je dus beter de verfoeilijke VB-ideeën aan. Pas wel op dat je niet in eigen voet schiet.
Herlees vooraf misschien even de ietwat oudere discussie die ik hierover met de BuB voerde:
Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?


Citaat:
Bovendien pleiten we voor tolerantie en solidariteit tussen alle Belgen en zelfs alle inwoners van België en Europa. Niet meteen extreem-rechts, me dunkt.
Neen.
Da's zeer goed.
Doe zo verder.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 11-09-2005 at 10:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik hoor graag van de Vlaams-nationalisten waarom ze de B.U.B. extreem-rechts noemen.
Van mijnentwege hebt ge het al gehoord.
Jullie vreemdelingenstandpunt stak dat van het VB rechts voorbij.

Citaat:
Wij zijn de grootste tegenstanders van de nazi's van het VB.
De grootste tegenstanders?
Dergelijke overdrijvingen bewaar je best tot voor de volgende verkiezingen.
Ik vraag me trouwens af of die paar ouwe nazi-sokken die nog bij het VB huizen nog een 'grote tegenstander' nodig hebben. Dra lopen die toch op hun (en onze) allergrootste tegenstander, die ons te grazen neemt welke politieke kleur we ook mogen dragen.

In plaats van tegen de nazi's te strijden, pak je dus beter de verfoeilijke VB-ideeën aan. Pas wel op dat je niet in eigen voet schiet.
Herlees vooraf misschien even de ietwat oudere discussie die ik hierover met de BuB voerde:
Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?


Citaat:
Bovendien pleiten we voor tolerantie en solidariteit tussen alle Belgen en zelfs alle inwoners van België en Europa. Niet meteen extreem-rechts, me dunkt.
Neen.
Da's zeer goed.
Doe zo verder.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik hoor graag van de Vlaams-nationalisten waarom ze de B.U.B. extreem-rechts noemen.
Van mijnentwege hebt ge het al gehoord.
Jullie vreemdelingenstandpunt stak dat van het VB rechts voorbij.

Citaat:
Wij zijn de grootste tegenstanders van de nazi's van het VB.
De grootste tegenstanders?
Dergelijke overdrijvingen bewaar je best tot voor de volgende verkiezingen.
Ik vraag me trouwens af of die paar ouwe nazi-sokken die nog bij het VB huizen nog een grote tegenstander nodig hebben. Dra lopen die toch op hun en onze grootste tegenstander, die ons te grazen neemt welke poloitieke kleur we ook mogen hebben.

In plaats van tegen de nazi's te strijden, pak je dus beter hun ideeën aan. Pas wel op dat je niet in eigen voet schiet.
Herlees vooraf misschien even de ietwat oudere discussie die ik hierover met de BuB voerde:
Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?


Citaat:
Bovendien pleiten we voor tolerantie en solidariteit tussen alle Belgen en zelfs alle inwoners van België en Europa. Niet meteen extreem-rechts, me dunkt.
Neen.
Da's zeer goed.
Doe zo verder.[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 september 2005 om 09:05.
Supe®Staaf is offline