![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Brusselmans Karin (Lebbeke), Coveliers Hugo (Antwerpen), De Stoop Christiaan (Wilrijk), Dedecker Jean-Marie (Oostende), De Waele Patricia (Evergem), Somers Bart (Mechelen) en Valkeniers Jef (Dilbeek).
3 heel bekende 1 bekende en 3 totaal onbekende. De 4 "nepkandiaten" moeten zorgen dat er in het rechtse kamp geen te hoge score's vallen. Zo kan Somers met een, bijvoorbeeld 30%, toch nog de 'grote' winnaar worden. Ik hoop van harte de de VLD leden dit doortrapte spelletje niet zullen slikken. Arme democratie ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 5 november 2004 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat het allemaal nep-kandidaten zijn. Wie er ook wint ik kan al voorspellen naar wiens pijpen ie zal dansen zelfs al mocht het Coveliers worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, als zelf iemand die schijnbaar zo sterk stond binnen de VLD als K. Degucht al zo in zijn hemd gezet kan worden... .
Er moet eerst een grote cultuurverandering komen bij de VLD, anders zullen er altijd machtsgeile slijmerds komen.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 november 2004 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
k'was wél even verschoten dat twee van hun vrouwelijke vld-mandatarissen openlijk durvden bekennen dat er misschien toch wel in de toekomst met het Vlaams Blok zal moeten gepraat, onderhandeld en geregeerd worden teneinde de leden van de eigen partij niet allemaal in de kou te laten staan, erg moedig van die twee madammen die nu waarschijnlijk al op t'matje geroepen zijn door "el presidenté" ! ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het juist goed dat er zoveel kandidaten zijn, dat dit mogelijk is! En je moet nu ook niet zeggen dat de 3 relatief onbekende kandidaten (De Stoop, De Waele en Brusselmans) het verschil gaan maken hé.
Wel zal er een tweede ronden komen, ik denk dat een meerderheid in een ronde héél moeilijk wordt al weet je natuurlijk nooit. Dus mocht Somers in de eerste ronde 30 % halen komt er normaal gezien een tweede rond met de kandidaat met het tweede hoogste aantal stemmen of tenzij die afstand doet en zich terugtrekt zoals Patrick Dewael in 1995 gedaan heeft toen hij 25 % van de stemmen haalde en De Croo net geen 50%.
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De SPa mag dat ook wel eens nadoen..Het Vlaams Blok trouwens ook... |
|
![]() |
![]() |