Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2024, 15:37   #201
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, zo zien we dat preventie allemaal weggesmeten geld is.

In die zin zou het goed zijn van reeds in de lagere school gratis heroïne uit te delen, een ganse hoop toekomstige problemen met idioten zijn dan al van de baan voordat ze het kunnen beginnen uithangen.
voila

en geen gratis medische opvang
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 17:46   #202
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Helemaal niet nodig, normale mensen blijven instinctief van die rommel weg. Het is zoals autorijden, moet men u uitleggen dat bijvoorbeeld schijttezat 150 rijden op de wegen waarop een begrenzing staat van 30 of 50 km per uur een slecht idee is? Als men dat moet uitleggen, dan verstaan ze het toch niet.
Jongeren onderschatten die zaken.
Als ze volwassen zijn is het te laat.
Vorig jaar viel er een drugsverslaafde in zijn machine. Het was gruwelijk !
(In Frankrijk)
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 19:16   #203
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Helemaal niet nodig, normale mensen blijven instinctief van die rommel weg.
Mensen zullen steeds (blijven) grijpen naar de lekkere leuke dingen des levens en niet zelden zijn net die dingen het ongezondst. Waarom zouden er anders vandaag de dag nog zoveel mensen beginnen met roken ? Waarom eten we dan nog steeds fastfood met hopen ? Waarom beginnen we dan met pinten drinken ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 juli 2024 om 19:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 08:45   #204
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mensen zullen steeds (blijven) grijpen naar de lekkere leuke dingen des levens en niet zelden zijn net die dingen het ongezondst. Waarom zouden er anders vandaag de dag nog zoveel mensen beginnen met roken ? Waarom eten we dan nog steeds fastfood met hopen ? Waarom beginnen we dan met pinten drinken ?
Omdat die dingen gemakkelijk verkrijgbaar zijn, je trekt dat blikje bier open en je drinkt. Dat staat thuis in de ijskast
Als we heroïne gaan spuiten dan moet je eerst de shady medemens en zijn omgeving leren kennen, dan dat ritueel van de smeerlapperij eruit te koken en het in uw spuit te trekken, en dan, zoals de dokter het doet, de naald in uw ader te steken.

Ik vraag me altijd af, wat gaat er door je verstand als je daar de eerste maal beslist van doktertje te spelen en een spuit gevuld met vergif in je ader te steken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2024, 06:35   #205
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.328
Standaard

Alé, serieus, drugs niet goed tijdens de zwangerschap ? Wie had dat gedacht ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2024, 10:13   #206
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Alé, serieus, drugs niet goed tijdens de zwangerschap ? Wie had dat gedacht ...
Je ziet dat zelfs al aan baby's waarvan de moeder tabak rookte tijdens de zwangerschap dat er iets aan mankeert.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2024, 10:24   #207
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.445
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je ziet dat zelfs al aan baby's waarvan de moeder tabak rookte tijdens de zwangerschap dat er iets aan mankeert.
70% van mijn generatie dus.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2024, 07:48   #208
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.328
Standaard

Citaat:
Piloot die motoren uitzette om vliegtuig met 83 passagiers te laten neerstorten, doet zijn verhaal

“Ik was angstig en kreeg in het vliegtuig het gevoel dat ik daar gevangen zat en nooit meer thuis zou geraken”, zegt hij. “Plots ging mijn blik naar de twee rode hendels waarmee de motoren uitgeschakeld kunnen worden. Om een of andere reden dacht ik dat ik uit mijn hallucinogene toestand zou komen als ik die hendels vast zou grijpen en er een snok aan zou geven. Het zijn dertig seconden van mijn leven die ik graag zou willen veranderen, maar dat kan natuurlijk niet.”
Wat een geluk dat ze nooit alleen in de cockpit zitten ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2024, 09:19   #209
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Alé, serieus, drugs niet goed tijdens de zwangerschap ? Wie had dat gedacht ...
Geef die 'moeders' automatisch levenslang, nooit meer buiten. Ook, steriliseren, want veel cipiers zijn op dat vlak beesten, niet te betrouwen.

Zo kunnen ze het alleszins al niet opnieuw doen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2024, 08:04   #210
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.328
Standaard

Als het de islam niet is dan zijn het drugs ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 18:46   #211
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.328
Standaard

Wat een toestanden ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 20:22   #212
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.063
Standaard

Vlad, wilt u aub in de toekomst de header van dat artikel meegeven? Zodat klikken niet nodig is? Korte weergave van wat er geschreven staat misschien?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 september 2024 om 20:22.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 20:58   #213
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat die dingen gemakkelijk verkrijgbaar zijn, je trekt dat blikje bier open en je drinkt. Dat staat thuis in de ijskast
Als we heroïne gaan spuiten dan moet je eerst de shady medemens en zijn omgeving leren kennen, dan dat ritueel van de smeerlapperij eruit te koken en het in uw spuit te trekken, en dan, zoals de dokter het doet, de naald in uw ader te steken.

Ik vraag me altijd af, wat gaat er door je verstand als je daar de eerste maal beslist van doktertje te spelen en een spuit gevuld met vergif in je ader te steken.
Heroine spuiten zal de eerste keer meestal gebeuren onder toezicht van ervaren junks. Nu de meeste andere drugs worden helemaal niet gespoten. Coke is niet veel moeilijker verkrijgbaar dan bier integendeel uw coke wordt binnen de 10 minuten aan huis geleverd.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 21:01   #214
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht

Ketamine is een geneesmiddel. In belangrijke mate gebruikt in de dierengeneeskunde.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 21:04   #215
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als het de islam niet is dan zijn het drugs ...
Zulke dingen gebeuren evenzeer door mensen die bloednuchter zijn. Niet alle moorden criminele feiten en of geweldplegingen gebeuren door mensen die onder invloed zijn.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 september 2024 om 21:04.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 22:39   #216
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ketamine is een geneesmiddel. In belangrijke mate gebruikt in de dierengeneeskunde.
Heb dat eens ingespoten gekregen toen ik met een zware voetbalblessure op het veld werd behandeld.

Niks pijn meer.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 05:11   #217
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.328
Standaard

Citaat:
"De drugsmarkt is heel duidelijk een aanbodgestuurde markt. Als we het aanbod naar beneden willen halen, dan moeten we focussen op de criminele organisaties en hun verdienmodel breken. Als er minder drugs beschikbaar zijn, wordt er automatisch ook minder gebruikt."

"We moeten met handhaving focussen op de geldstromen die criminele organisaties opzetten om hun geld wit te wassen en op de productielijnen van synthetische drugs", zegt Van Wymersch. "Want die drugslabs veroorzaken ook heel wat ecologische schade in België." Bron.
Drugs, niet enkel slecht voor de gebruikers ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be