Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Rusland en Oekraine veroverd en inlijft?
JA 2 9,52%
NEE 8 38,10%
WEET NIET 0 0%
IDIOOT idee, die Dewanand is gek, manisch psycho, heeft TBS dwangbehandeling nodig tgv koudesteek 11 52,38%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2024, 09:23   #81
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
vRAAGJe aan de militaristische forum leden:
Kan de NAVO dus bij totale oorlogsmobilisatie Rusland militair Afmaken en helemaal veroveren binnen 12 maanden??
De Westblok wapenmachinerie kan nie eens Oekraine alleen volgen en gij klapt over... ?
En, dat scenario da ge ier placeert, whatabout China?
Peist ge dat die staan te juichen bij het wereldgechampetter van het Westblok?
't Is om een reden dat de regimes sinds 2022 elkaar dozen truffels sturen he.
Er is een deel van de wereld dat aan dat gechampetter een eind wil maken, en dat zelfs in eigen logtink.
Gij klapt ier over "totale mobilisaties", maar ge weet wat er gebeurt als ge volk zonder Goesting forceert he.
Kijk wat de Oekrainse Armee doet. Almaar tegenaanvallen en toch rukken de Russen verder op. "Tegenaanvallen" a la 1 stap vooruit en 3 stappen achteruit, daar is maar 1 uitleg voor: volk zonder Goesting dat tot kanonnenvlees wordt gedwongen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Het nucleaire defensie schild van Rusland kan TEchnisch, binnen 8 uurtjes heel snel uitgeschakeld worden en de hele Russische luchtmacht kan ook helemaal geblindeerd worden door de HI Tech wapens van de NAVO en Pentagon en hele Europese UNie in militaire zin denk ik.
Gij hebt teveel naar Amerikaanse Star Trek herhalingen gekeken.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2024, 14:41   #82
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ONderwerp:
Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Rusland en Oekraine veroverd en inlijft?
Me dunkt dat uw onderwerp enigszins moet worden aangepast.


Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Rusland veroverd en inlijft.
?
Europa is niet rusland binnengevallen.
rusland is een onuitgelokte oorlog begonnen door de soevereine staat Oekraïne binnen te vallen.


Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Oekraine veroverd en inlijft
?
Europa SAMEN dus heel Oekraine de soevereiniteit respecteert, en helaas niet de nodige middelen geeft om inlijving door rusland te vermijden.


slava Ukrain

.
__________________
- Stop de renovatieplicht
- slava Ukraini

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 22 september 2024 om 14:44.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2024, 16:07   #83
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.481
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Groot Europees Invasie leger van minstens 5 miljoen man kan rusland binnen 12 maanden helemaal plat leggen en inlijven denk ik.

haha hah ik ben ziek schizofreen, pillen houden mij nu in leven. Heb niemand meer ok, eenzame december maand.

Maar europese unie heeft toch ruim 450 miljoen mensen nu, en een groot invasie leger van tien miljoen hetero mannen is toch makkelijk te organiseren?? is net vijf procent van de hetero mannen.

vroeger zat 30 procent van de jonge hetero mannen altijd in het leger, omdat er een vrouwen tekort was en zo kon men het mannenoverschot laten afslachten.
Rusland moet volledig weg dus?

Was er eens niet iemand die eenzelfde denkpiste had? Hitler

Ik haalde het boek al aan over de zaak Barbarossa waar Hitlers troepen op het koude weer gestuit waren in Rusland anders had het er misschien anders kunnen uitzien.

Of dat beter geweest was, daar het ik geen oordeel over.

Totaal geen overwinning maar serieuze afgang.

Er zijn zelfs mensen in tegenwoordige tijden die zich afvragen of het niet beter was geweest dat Rusland volledig weg geweest was??????

Die mensen zullen waarschijnlijk geen rekening houden met het kassa kassa deel van de oorlog die op huidig ogenblik bezig is en de vele landen die vriendjes zijn met Rusland.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2024 om 16:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2024, 21:24   #84
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.872
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

REACTIE op:
Gisteren, 17:07 #83
Universalia
Secretaris-Generaal VN

OOK mbt andere vraag van ..Gisteren, 15:41 #82 fbpolitics Gouverneur

==========================

01) Een PAN EUROPA UNIE is helemaal intern voorzien, graan uit Oekraine, olie en gas uit Siberie, dus factor 1,1 maal sterker dan USA en qua geografie GROTER en dit willen de Yankees dus absoluut niet:

02) Daarom voeren de Yankees een Europese afbraak en verdeel en heers politiek, en de inheemse blanke europeanen zijn nu dus in hun reet geneukt door de WOKE idioten ok, hele LHBTIQ+ maffia is zo extreem cultuurloos, normloos en decadent ok. Ja ik heb het zelf ondervonden ok, afgelopen weken dacht ik vaak aan zelfmoord, en ok ik heb als Gammafiel nu echt geen toekomst meer, alles is voorbij in feite.

03) Ja het kan zonder OORLOG en INVASIES ok ok, Sterke Pan Europa LObby opzetten om dus Oekraine en Rusland tegelijk op te laten slokken door Schengenzone inclusief alle staatjes vh ex Sovjet RIJk, maar ik denk dat de volksmassa's dit moeten DRAGEN en willen. Ik zal dit scenario nog verder uitwerken.

De toekomst is NU omdat dit huidige, momentane HEDEN ook tegelijkertijd altijd de Toekomst is dus er bestaat feitelijk GEEN Toekomst.

=========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 23 september 2024 om 21:25. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be