Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2024, 09:21   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ook de christenen zijn geen heiligen geworden, integendeel hebben ze elkaar als ketter op de brandstapel doen lijden.
Christenen zijn dan ook zondaars die aan bekering toe zijn.
Laat het iedereen opvallen, zodra ieder mens kon lezen konden de machten ter aarde de Bijbel ook niet langer gebruiken om mensen te onderdrukken. Het verwierf het net rechten. Zelfs de christenen waren voorloper in het afschaffen van abortus en slavernij.

Dus hoewel mensen heel veel in naam van God doen, zouden ze dat niet doen als ze Zijn Naam zouden eren.
Christenen doen niet aan lijfstraffen en stellen de deur (kerk) open voor ieder zondaar. Maar de bekering is exclusief op Christus en niet inclusief met den wereldgeest want deze vermoordde Hem.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 09:03   #22
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.148
Standaard

De Bijbel is het meest verschrikkelijke boek dat ooit geschreven is.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 09:22   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De Bijbel is het meest verschrikkelijke boek dat ooit geschreven is.
Dat vinden de meesten omdat de Bijbel geen lauwe kak verkoopt, maar rake en klare taal.
Het veroordeelt ons allemaal en in dit tijdperk triggeren mensen zich er dus kapot aan.
Ze willen de waarheid niet aanvaarden maar liever de comfortabele leugens.

Als je de Bijbel écht zou bestuderen en proberen ontleden, en daar écht maar ook écht in zoekt, zonder los te laten; dan zou je begrijpen waarom dit boek zoveel credibiliteit verwierf. Het is niet omdat predikanten ons bang maken met de hel, maar omdat wij individueel de Bijbel kunnen vertalen op de wereld en de wereld daardoor beter kunnen kaderen. Het vertaalt zich voor onze eigen ogen en door den Heilige Geest wordt er steeds meer bekend gemaakt aan de wereld, maar zij aanvaarden Hem niet.

Het is zo simpel toch complex genoeg: alles van de wereld is onderworpen aan misleiding, dus ge moet goed uit uw doppen kijken en opletten dat ze uw zakken niet proberen rollen. Waar politiekers een doctoraat in hebben he mensen!
Ze gaan een wereldregering op poten stellen en willen u als een huisdier een kenteken geven om al uw doen en laten op te volgen en over te leveren aan kennis die niet van de mens is en al reeds een grondige overname tewerkstelde.

Het is als in de dagen van Lot en Noach.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 13:18   #24
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat vinden de meesten omdat de Bijbel geen lauwe kak verkoopt, maar rake en klare taal.
Het veroordeelt ons allemaal en in dit tijdperk triggeren mensen zich er dus kapot aan.
Ze willen de waarheid niet aanvaarden maar liever de comfortabele leugens.

Als je de Bijbel écht zou bestuderen en proberen ontleden, en daar écht maar ook écht in zoekt, zonder los te laten; dan zou je begrijpen waarom dit boek zoveel credibiliteit verwierf. Het is niet omdat predikanten ons bang maken met de hel, maar omdat wij individueel de Bijbel kunnen vertalen op de wereld en de wereld daardoor beter kunnen kaderen. Het vertaalt zich voor onze eigen ogen en door den Heilige Geest wordt er steeds meer bekend gemaakt aan de wereld, maar zij aanvaarden Hem niet.De bijbel

Het is zo simpel toch complex genoeg: alles van de wereld is onderworpen aan misleiding, dus ge moet goed uit uw doppen kijken en opletten dat ze uw zakken niet proberen rollen. Waar politiekers een doctoraat in hebben he mensen!
Ze gaan een wereldregering op poten stellen en willen u als een huisdier een kenteken geven om al uw doen en laten op te volgen en over te leveren aan kennis die niet van de mens is en al reeds een grondige overname tewerkstelde.

Het is als in de dagen van Lot en Noach.
Er kunnen wellicht mooie dingen staan in het Oude Testament, maar voor de rest is het een leugenboek. Hetzelfde geldt voor het Nieuwe Testament. Idem dito voor de Qor’an.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 08:22   #25
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat vinden de meesten omdat de Bijbel geen lauwe kak verkoopt, maar rake en klare taal.
Het veroordeelt ons allemaal en in dit tijdperk triggeren mensen zich er dus kapot aan.
Ze willen de waarheid niet aanvaarden maar liever de comfortabele leugens.
Inderdaad: ze willen Mij niet geloven en liever eeuwig branden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 21:30   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.863
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

dit vond ik he leuk hoor hahha hahah Facebook hahah geouwehoer ok

Satan, Lucifer, de gevallen Engel kreeg toch de macht over de aarde en mocht het kwaad laten overheersen op de aardse hellewerelden??



=====================================

nieuwe boekje he van een joodse Rabbijn geloof ik? PRo Zionistische denker en schrijver, grappig.

De Zelf Gefantaseerde Joodse God van de RASZuivere, semitische JOODSE PV RASSEN is dus toch EXTREEM PRO JOODS, ongelooflijk he.

Zou dan bv de zelf gefantaseerde Belgische God of Hoerige Godin dan ook EXTREEM PRO Belgische PV RASSEN Kunnen zijn??

HHHhahhaa Godinnen zijn altijd gratis HOEREN .................


https://uitgeverijaspekt.nl/product/...00893169670121


150 Palestijnse fabels
SKU: 9789461538321

€ 24,95

U kent ze vast wel, een aantal van de vele slogans van de Palestijnse propaganda zoals: “De Palestijnse terreur is een logisch gevolg van de bezetting”, “Israël is opgericht vanwege het schuldgevoel van het Westen over de Holocaust” en “De nederzettingen maken vrede onmogelijk”.

Hebt u daarbij niet soms gedacht: er klopt iets niet, maar wat? En waar komt dit conflict vandaan en waarom lijkt er geen oplossing mogelijk? Dit boek geeft u daar de antwoorden op. Het blaast de wolk van Palestijnse propaganda weg en geeft de echte, controleerbare feiten. Elke fabel is bovendien voorzien van een foto die in een oogopslag laat zien waarom de Palestijnse bewering een fabel is. De paragrafen zijn alfabetisch op trefwoord gesorteerd, zodat het ook als naslagwerk is te gebruiken.

Honderdvijftig onzinnige en toch steeds maar weer terugkerende beschuldigingen tegen Israël. Het laat zien hoe diep de haat zit.
Quantity


https://uitgeverijaspekt.nl/product/...00893169670121

Lodewijk Willems
zoveel mensen zoveel boeken en zoveel meningen over een en het zelfde onderwerp . Hoe wil je dat ooit oplossen . En allemaal hebben we een duim zo dik als een suikerbiet en maar zuigen .

7 w
7 weken geleden

Beantwoorden

Jo Joseph
De Zionisten beschouwen zichzelf, als een door hun God uitverkoren volk. (een soort van 'übermenschen"). Geen sekte in de wereld heeft het zover gebracht als die de Staat Israel bevolkt. Dit komt niet alleen door de steun van de V.s. , maar ook doordat wereldwijd Christenen verlangen naar de laatste grote oorlog (Armageddon), die in/rond Israel moet uitbreken. Alleen daarna komt namelijk hun Jesus terug op aarde, en hun gedroomde 'koninkrijk' met 1000 jaar vrede. Zowel die orthodoxe christenen als de zionisten zijn door hun extreme opvattingen uiterst geweldadig en een gevaar voor andere mensen. ps. Israel wordt net zo min gesteund door de wereldwijde Joodse gemeenschap, als Islamic State door de wereldwijde moslims-gemeenschap. Net zoals de Hells Angels niet de bikers op de wereld representeren.

12 w
12 weken geleden

Beantwoorden
Bewerkt

Kees Dordmond
Jo Joseph zeker een "niets" gelover. Altijd zuur naar anderen. By Óðinn

6 w
6 weken geleden

Beantwoorden

Niels Mellema
Je komt me over als een geleerd man, die zich echt verdiept heeft in de geschiedenis Jo.
Omdat ik zelf niet zo slim ben als jij kan ik nergens de antwoorden vinden op de onderstaande vragen. Gelukkig ben jij een 'al wetende' dus kun je me ongetwijfeld alle antwoorden sturen:
1. Noem een Palestijnse koning
2. Noem de Palestijnse munteenheid
3. Noem waar de grenzen van Palestina lagen
4. Noem me de taal die de Palestijnen spraken
5. Noem me wat de Palestijnse hoofdstad was
6. Noem me waar het Palestijnse parlement voor 1993 stond
7. Noem me welke politieke partijen er voor 1993 in Palestina waren

6 w
6 weken geleden

Beantwoorden
Bewerkt




Waldo Wieroe Phagalwa
Jo Joseph ja Jehovahs getuigen janken hier ook altijd over. Armageddon......... 1000 jaar VREDE daarna in Gods Koninkrijk. Pure Whishfull thinking, maak dat de Kat wijs.............

1 min
een paar seconden geleden

Beantwoorden





=====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2024, 15:15   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.863
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Vreselijk

Als God dus echt bestaat, zie dit bewijs ve Joodse Rabbi dan is ook het bestaan bewezen van Satan, dus Lucifer, de gevallen Engel en dan zijn wij echt behoorlijk VERDOEMD op de AARDSE Hellewereld hier omdat God het besluit nam in de Bijbel om Lucifer naar de aarde te sturen om te regeren en om het Verdoemde Duizendjarige Monsterlijke RIJK van Satan te stichten.

Nu is de bloedige geschiedenis van de agelopen 2024 jaartjes toch het harde bewijs dat dit waar is.


================================================== ==
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2024, 09:40   #28
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.148
Standaard

De God van de oude Bijbel bestaat niet.
Wel de microgoden die bestaan wel.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be