Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud Gisteren, 15:06   #28941
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.581
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In Gent binnenkort misschien ook.
https://p-magazine.com/nl/articles/w...d-van-het-land
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 15:15   #28942
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Applaus op de banken van de VB-bashers ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 15:17   #28943
wagner.666
Minister
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 3.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht




Want dat staat nergens zo nergens beschreven.
Nergens staat dat gekleurde mensen niet meer gecontroleerd moeten worden.
En dat is dan ook geen officieel beleid.


Daar ging mijn reaktie over.
Het gaat erover dat de treinbegeleiders het niet meer zien zitten om het import krapuul terecht te wijzen omdat ze nog naar huis zouden kunnen gaan met al hun tanden in hun mond en zonder een blauw oog, natuurlijk is er geen officiël beleid want toegeven dat gans de Multi cultuur mislukt is gaan ze zeker niet doen de vivaldi gangsters.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 16:27   #28944
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dat krijg je met mensen die het gevaar van de islam niet inzien en denken dat ze het wel in de hand kunnen houden met overleg en diplomatie. Hier nog zo een oen die niet ziet wat er op hem staat af te komen.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 16:35   #28945
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat krijg je met mensen die het gevaar van de islam niet inzien en denken dat ze het wel in de hand kunnen houden met overleg en diplomatie. Hier nog zo een oen die niet ziet wat er op hem staat af te komen.
Ongetwijfeld meent hij het goed, maar... een gevaarlijke graad van naïviteit.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 18:48   #28946
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat krijg je met mensen die het gevaar van de islam niet inzien en denken dat ze het wel in de hand kunnen houden met overleg en diplomatie. Hier nog zo een oen die niet ziet wat er op hem staat af te komen.
Als zelfs De Morgen bedenkingen lijkt te hebben
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 22:50   #28947
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Ik stap regelmatig op nen trein in eerste klasse, wat je daar ziet wil je niet geweten hebben. Buitenlands tuig met geen enkel respect en zonder geldig vervoerbewijs, de treinbegeleiders doen zelfs geen moeite om het te vragen tenzij ze met twee zijn.
Dikke legume.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:09   #28948
wagner.666
Minister
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 3.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dikke legume.
Dat gij graag tussen het islam uitschot zit hoeft ons niet te verwonderen, duw maar hard tegen de deur, blijkbaar is ze ferm uitgezet van de vochtigheid of van tegen te pissen, is eens wat anders dan tegen een combi hé............
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 05:21   #28949
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.461
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dikke legume.
Eerst Juliene van snijden en dan soep van maken.

Gisteren rond 11u30 over de Bredabaan gereden, van Kleine Bareel tot de verbinding naar de Bisschoppenhoflaan. Kebabzaken, barbiers, telefoon-, nachtwinkels en soortgelijke ongein genoeg. Veel dubbelvertoituurde dikbuikige wandelende tenten op't troitoir, wat steppende kleinere variantes ertussendoor laverende, met hier en daar een gepnensioeneerde witneus.

Het verkeer was niet druk, wel verwarrend. Veel SUV's , bestuurt door al dan niet ingezwachtelde, geoogklepte Iphonende dametjes of homonaal gestoorde baardaapjes met veel te zware voet en te lage versnelling.
De paar camionettekes waren of dubbel geparkeerd om te lossen, of wanhopig op zoek naar een parkeerplaatje.

Ik leek wel in Vilvoorde.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 06:36   #28950
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dikke legume.
Inderdaad, sommige treinchefs doen wel de moeite. Zo zag ik laatst een treinchef minutenlang discussieren in het Arabisch met een reiziger die weigerde te betalen. Uiteindelijk ging de man wel in tweede klas zitten. Betalen hoefde hij echter niet ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 06:38   #28951
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eerst Juliene van snijden en dan soep van maken.

Gisteren rond 11u30 over de Bredabaan gereden, van Kleine Bareel tot de verbinding naar de Bisschoppenhoflaan. Kebabzaken, barbiers, telefoon-, nachtwinkels en soortgelijke ongein genoeg. Veel dubbelvertoituurde dikbuikige wandelende tenten op't troitoir, wat steppende kleinere variantes ertussendoor laverende, met hier en daar een gepnensioeneerde witneus.

Het verkeer was niet druk, wel verwarrend. Veel SUV's , bestuurt door al dan niet ingezwachtelde, geoogklepte Iphonende dametjes of homonaal gestoorde baardaapjes met veel te zware voet en te lage versnelling.
De paar camionettekes waren of dubbel geparkeerd om te lossen, of wanhopig op zoek naar een parkeerplaatje.

Ik leek wel in Vilvoorde.
Hela, ik ben wel nog niet gepensioneerd ... vermits twee generaties tegelijkertijd op pensioen gaan niet echt doenbaar is mag ik 15 tot 20 jaar langer dan de voorgaande generatie knelpuntzwaarberoep uitvoeren ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 07:29   #28952
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Dat gij graag tussen het islam uitschot zit hoeft ons niet te verwonderen, duw maar hard tegen de deur, blijkbaar is ze ferm uitgezet van de vochtigheid of van tegen te pissen, is eens wat anders dan tegen een combi hé............
Ik neem elke werkdag de trein en leef blijkbaar op minder grote voet. Eerste klasse kan ik niet betalen. Over de medereizigers op het traject Antwerpen-brussel heb ik niet re klagen.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 08:55   #28953
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.483
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb geen foutieve informatie verstrekt. Het is niet omdat men iets niet letterlijk zegt dat het er niet op neerkomt. Als men alle gevaarlijke honden aan de lijn wil dan verplicht men alle honden aan de lijn ook al weet iedereen dat het om de gevaarlijke honden te doen is. Wat jij doet is sofisterij.
Ik wijs u op het feit dat wat u zegt dat er in de richtlijnen staat niet klopt.
Er staat niet in dat het over gekleurde mensen gaat.
Er staat niet in dat men die niet langer moet controleren.

Er staat nergens wat u beweerde dat er staat.

Hetzelfde met uw honden.

In het artikel gaat dan staan dat "honden aan de lijn moeten".
Als u dan beweert dat er in het artikel staat dat "gevaarlijke honden aan de lijn moeten" klopt dat niet want dat staat er niet. Het impliceert overigens ook dat andere honden los zouden mogen blijven lopen.

Wat u deed is net hetzelfde.
U impliceerde ook dat het zou betekenen dat enkel gekleurde mensen gerust gelaten zouden worden als ze problemen veroorzaken en dat klopt niet.
U deed alsof gekleurden plots allerlei voordelen zouden krijgen op basis van het artikel en dat is niet correct.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 09:00   #28954
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.483
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
het komt er dus op neer dat als ge u crapuleus genoeg gedraagd het maar normaal is dat ge gratis met de trein moogt reizen...
Dat weet ik niet.
Ik weet niet hoe de richtlijnen juist zijn.
Ik zou het bv ook niet raar vinden dat een begeleider, als hij met zo'n volk geconfronteerd wordt, hulp oproept die op een volgend station bv bij opstappen en die gasten toch nog aanpakken.
Het zou inderdaad raar zijn als men zou zeggen:"Weet je wat, als de klant moeilijk dreigt te gaan doen, laat hem dan maar gratis rijden."

Citaat:
rare redenering... en al die andere brave mensen mogen wel betalen, want die durven we wel controleren en een boete geven als ze hun abonnement eens vergeten zijn.
Dat zou inderdaad een rare redenering zijn maar ik weet niet of het daadwerkelijk de bedoeling is om moeilijke gasten gewoon gratis te laten reizen.

Vergelijk het met een achtervolging. Soms wordt die gestaakt omdat het te gevaarlijk wordt voor de politie of omstaanders. Maar dat wil volgens mij niet zeggen dat de gast die achtervolgd werd zomaar gerust gelaten wordt.

Citaat:
Vergis u niet, ik vind dat die treinbegeleider zijn werk moet kunnen doen. In veilige omstandigheden. Dus geef ze maar een opleiding en een bus beerspray mee, desnoods spuiten ze heel die coupe vol gas als ze aangevallen worden.
Dat is inderdaad ook een mogelijke oplossing maar dan straf je nog steeds een hoop van die brave mensen die wel een ticket gekocht hebben.
Nu niet financieel maar fysiek.

Citaat:
Ik heb het ook wel eens meegemaakt ingevoerd crapuul dat op een overvolle trein en wat ambras wou maken, t was rap heel wat minder toen hij doorhad dat hij maar beter braaf kon zijn met mij in de buurt. Ik had nochtans geen beerspray bij. Maar hij ook niet.
Ik reis ook regelmatig met de trein. En ik ben zo'n gasten ook al tegengekomen al heb ik er persoonlijk nog geen last van gehad.
Ik ga zelf ook de held niet uithangen maar ik begrijp dat de begeleider dat ook niet doet.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 09:08   #28955
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een kopschoppend krapuul in Poperinge, z’n stem werd onherkenbaar gemaakt. Ik vermoed, denk zo dat het anders te duidelijk zou zijn dat er een accentje in zou zitten.

https://www.hln.be/poperinge/politie...park~a17c5c34/
Gisteren weer van dat: Herk-De-Stad

Bijna elke dag wordt wel ergens iemand door een kolonist half dood gestampt, opgelicht, verkracht, misbruikt, ... . Er is geen ontvluchten meer aan. Gebouw na gebouw, straat na straat, wijk na wijk, stad na stad wordt al dan niet met geweld en in collaboratie met de bovenbouw gekoloniseerd. En de gekoloniseerden en half dood gestampten vanuit de betere buurten en dorpen maar psychisch vernederen met anti-racisme campagnes ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 09:15   #28956
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.483
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Het gaat erover dat de treinbegeleiders het niet meer zien zitten om het import krapuul terecht te wijzen omdat ze nog naar huis zouden kunnen gaan met al hun tanden in hun mond en zonder een blauw oog, natuurlijk is er geen officiël beleid want toegeven dat gans de Multi cultuur mislukt is gaan ze zeker niet doen de vivaldi gangsters.
Ook weer allemaal heel goed mogelijk en ik ontken dat ook nergens.

Ik zeg nergens dat ik akkoord ga met de gang van zaken in Duitsland.
Ik zeg nergens dat we crapule mensen gratis van de trein gebruik mogen laten maken.
Ik zeg nergens dat die richtlijnen er komen omdat het in de meeste gevallen over gekleurde reizigers gaat.

Ik haalde enkel aan dat Vlad beweerde dat er bepaalde dingen in die richtlijnen staan die er niet in staan.

Ik begrijp dan ook niet waarom nu iedereen ineens weer doet alsof ik crapuleuze treinreizigers wil verdedigen. Want dat doe ik niet.
Ik heb een even grote hekel aan zo'n gasten als jullie. Ik heb verdomme een dochter van vooraan in de twintig die regelmatig een trein pakt. Denken jullie nu echt dat het mij niet uitmaakt wat er op die treinen gebeurt? Voor mijn part mogen zo'n relschoppers net keihard aangepakt worden.

Maar ik vind het niet netjes dat er op een forum foute info wordt verstrekt en dat deed Vlad wel degelijk. Ook al gaat hij nu de boer op met "maar dat is wat er mee bedoeld wordt". Want dat is een eigen interpretatie en staat nergens in het artikel.
En dat is een ziekte die tegenwoordig wel vaker de kop op steekt. Alles is geoorloofd als we kunnen 'aantonen' dat de politiek niets liever doet dat gekleurden gerust laten.
Want dat is wat er tegenwoordig gebeurt als je die posts mag geloven.
Hoe het dan komt dat de meerderheid in de gevangenissen gekleurde mensen zijn is een raadsel als die dan toch gerust gelaten worden.

Verstrek gewoon eerlijke info. De situatie is al rot genoeg om er geen dingen meer bij te moeten verzinnen.

Meer is er niet aan de hand.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 09:46   #28957
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.375
Standaard

Asielzoekers veroorzaken overlast in Grave: 'Mensen durven straat niet op'

Mensen op straat zien vechten, inbraken en inbraakpogingen, gevandaliseerde auto's, ... ach dat is maar een gevoel van onveiligheid ...

De inzet van boa's, flying squad, straatcoaches, politie, ... is vermoed ik vrijwilligerswerk, kost niets ... hier achter de hoek was het enkele maanden geleden ook van dat met de minderjarige 'vluchtelingen' opgevangen door het financieel noodlijdende Zorgbedrijf dat geen geld heeft om voor de oudjes te zorgen ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 11:27   #28958
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.672
Standaard

We willen niet dat de bevolking het recht in eigen handen neemt….


Maar ze doen er verder geen kloten aan.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 11:52   #28959
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We willen niet dat de bevolking het recht in eigen handen neemt….


Maar ze doen er verder geen kloten aan.
Mocht mijn kind of kleinkind zo in elkaar getrapt worden zoals daar in herk de stad, die gast zou mogen bidden tot alle goden in den hemel dat de flikken hem eerst hebben. Want ik zou daar toch een paar dagen bijzonder sadistische praktijken op toepassen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 14:13   #28960
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Gisteren weer van dat: Herk-De-Stad

Bijna elke dag wordt wel ergens iemand door een kolonist half dood gestampt, opgelicht, verkracht, misbruikt, ... . Er is geen ontvluchten meer aan. Gebouw na gebouw, straat na straat, wijk na wijk, stad na stad wordt al dan niet met geweld en in collaboratie met de bovenbouw gekoloniseerd. En de gekoloniseerden en half dood gestampten vanuit de betere buurten en dorpen maar psychisch vernederen met anti-racisme campagnes ...
Geen paniek. Alles komt goed want de school reageert geschokt

Waar en wanneer mag ik een kaarsje gaan branden Ik doe dat altijd en graag als er iets gebeurd dat niet pluis was
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be