Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2024, 16:30   #1
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.975
Standaard Duolingo

Hola.
Ondertussen ben ik al een jaar Spaans aan het leren via de app Duolingo. Mijn ervaring met de app is positief. We verblijven ongeveer drie maanden per jaar in Spanje, en deze app heeft mij veel geholpen om de taal te begrijpen en zich verstaanbaar te maken.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen met Duolingo, of alternatieve taal-apps? Alle info is welkom.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2024, 19:09   #2
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hola.
Ondertussen ben ik al een jaar Spaans aan het leren via de app Duolingo. Mijn ervaring met de app is positief. We verblijven ongeveer drie maanden per jaar in Spanje, en deze app heeft mij veel geholpen om de taal te begrijpen en zich verstaanbaar te maken.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen met Duolingo, of alternatieve taal-apps? Alle info is welkom.
Alvast welkom terug
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2024, 08:25   #3
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hola.
Ondertussen ben ik al een jaar Spaans aan het leren via de app Duolingo. Mijn ervaring met de app is positief. We verblijven ongeveer drie maanden per jaar in Spanje, en deze app heeft mij veel geholpen om de taal te begrijpen en zich verstaanbaar te maken.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen met Duolingo, of alternatieve taal-apps? Alle info is welkom.
Ben benieuwd...
Heb zelf ook al overwogen om dat te proberen maar het is er nog niet van gekomen.

Het leek me in eeste instantie wat twijfelachtig (een taal leren via een app) maar ik hoor er steeds meer en meer goeie dingen over.
Behalve mijn buurvrouw, die na een jaar Duolingo toch overgestapt is op avondonderwijs om Portugees te leren...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2024, 16:40   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.404
Standaard

Een jaartje of twee Russisch gedaan maar alles al terug vergeten. Duolingo is goed voor zeer eenvoudige dagdagelijkse conversaties maar een boek ga je er niet mee leren lezen. Daarvoor moet je woordenschat blokken. Natuurlijk, mocht ik drie maanden per jaar in Rusland hebben vertoefd zou ik misschien anders spreken, of niet meer spreken en uit een raam zijn gevallen of naar het front gedwongen.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'

Laatst gewijzigd door Vlad : 26 september 2024 om 16:41.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2024, 21:57   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.502
Standaard

Ik haalde de software in een andere rubriek al eens aan

Het is best een goed programma.

Let u wel op dat u soms de melding krijgt: "Deze app werkt alleen als Microsoft EDGE is geïnstalleerd." (bij MicroSoft store)

U standaard browser zal niet veranderen.

Bij de MS Store kan u nog meer zoeken: 123 English games for kids bvb.

Uw kinderen als u die hebt zullen er blij met zijn
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2024 om 21:58.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2024, 09:56   #6
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Een jaartje of twee Russisch gedaan maar alles al terug vergeten. Duolingo is goed voor zeer eenvoudige dagdagelijkse conversaties maar een boek ga je er niet mee leren lezen. Daarvoor moet je woordenschat blokken. Natuurlijk, mocht ik drie maanden per jaar in Rusland hebben vertoefd zou ik misschien anders spreken, of niet meer spreken en uit een raam zijn gevallen of naar het front gedwongen.
Net wat mijn buurvrouw ook zei.
Prima om in het buitenland een brood te gaan kopen ofzo maar als je de taal echt wil leren schiet het te kort.
Maar daar is die Duolingo waarschijnlijk ook niet voor bedoeld?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2024, 10:25   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.502
Standaard

Een leuke...

Hello, hello,hello...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be