Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2024, 04:46   #81
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Rutte is veel meer Atlanticus dan Europeaan, dus NAVO is op zijn lijf geschreven, daarom heeft Rutte ook altijd zijn Belgische collega's gesteund voor topfuncties in de EU.
Verder heeft Rutte helemaal niks uitgeleverd, vanuit mijn standpunt neigt dit gewoon naar complottheorieën.
Yep, ik twijfelde tot vorige week dat Mark Rutte misschien wel eens de zopas aftreden voorzitter van het WEF, Klaus Schwab, zou kunnen gaan opvolgen. Dit omdat het erebaantje bij de NATO wel iets te lang op zich wachten.

PS, De eer van nieuwe voorzitter vh WEF 'voorspel' ik nu aan schrijver, historicus en filosoof Yuval Noah Harari.
Hierover misschien meer in een andere draad ..
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 04:59   #82
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.496
Standaard

Terzijde, ik had nog mijn stille hoop dus dat Mark Rutte ongeduldig zou gaan worden en zijn buitenkansje bij het WEF zou gaan pakken ipv bij de NATO.

Mark Rutte is een uitvoerder van globalistisch beleid. In geval van NATO betekent dat het ontvolkte Oekraine het schoolvoorbeeld van Amerikaans Corporate bestuur van Black Rock, Vanguard en State Street MOET worden. EN dat daarom dus de NATO moet winnen omdat het PLAN moet lukken. Net als de Nazies de Oekraine nodig hadden om hun 3e Rijk veilig te stellen.

Tot de verkiezingen in Amerika zitten we met een demente Biden op de troon en kan het in mijn optiek akelig eng gaan worden met dit oliemannetje Rutte. Van Uitgaande dat deze stuurman op de Titanic de bevelen vd duistere krachten achter Biden gaat uitvoeren ..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 juni 2024 om 05:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 08:48   #83
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Terzijde, ik had nog mijn stille hoop dus dat Mark Rutte ongeduldig zou gaan worden en zijn buitenkansje bij het WEF zou gaan pakken ipv bij de NATO.

Mark Rutte is een uitvoerder van globalistisch beleid. In geval van NATO betekent dat het ontvolkte Oekraine het schoolvoorbeeld van Amerikaans Corporate bestuur van Black Rock, Vanguard en State Street MOET worden. EN dat daarom dus de NATO moet winnen omdat het PLAN moet lukken. Net als de Nazies de Oekraine nodig hadden om hun 3e Rijk veilig te stellen.

Tot de verkiezingen in Amerika zitten we met een demente Biden op de troon en kan het in mijn optiek akelig eng gaan worden met dit oliemannetje Rutte. Van Uitgaande dat deze stuurman op de Titanic de bevelen vd duistere krachten achter Biden gaat uitvoeren ..
Als persiflage zei ik ooit over rutte dat hij zijn moeder een kogel door de kop zou schieten, om ze dan als "perfect functionerend" te verkopen om zijn doel te bereiken.
Door zijn aanstelling worden mijn woorden bevestigd.
Rutte is een machts-hoer. Pur sang.
Ik kan mij niet inbeelden hoe scrupule-loos je moet zijn om aan zo'n job te geraken, maar ik heb geen enkele ambitie noch interesse om de enge man te emuleren.
Succes, Markske!
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 juni 2024 om 09:05.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 15:29   #84
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Terzijde, ik had nog mijn stille hoop dus dat Mark Rutte ongeduldig zou gaan worden en zijn buitenkansje bij het WEF zou gaan pakken ipv bij de NATO.

Mark Rutte is een uitvoerder van globalistisch beleid. In geval van NATO betekent dat het ontvolkte Oekraine het schoolvoorbeeld van Amerikaans Corporate bestuur van Black Rock, Vanguard en State Street MOET worden. EN dat daarom dus de NATO moet winnen omdat het PLAN moet lukken. Net als de Nazies de Oekraine nodig hadden om hun 3e Rijk veilig te stellen.

Tot de verkiezingen in Amerika zitten we met een demente Biden op de troon en kan het in mijn optiek akelig eng gaan worden met dit oliemannetje Rutte. Van Uitgaande dat deze stuurman op de Titanic de bevelen vd duistere krachten achter Biden gaat uitvoeren ..
²²²

De dorps-nazi's van de N-VA zijn in hetzelfde bedje ziek.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 juni 2024 om 15:30.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 08:43   #85
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mark Rutte is een uitvoerder van globalistisch beleid. In geval van NATO betekent dat het ontvolkte Oekraine het schoolvoorbeeld van Amerikaans Corporate bestuur van Black Rock, Vanguard en State Street MOET worden. EN dat daarom dus de NATO moet winnen omdat het PLAN moet lukken. .
Welk plan ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 20:35   #86
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Welk plan ?

..

Globalistische partijen zullen toegang hebben tot en zelfs uiteindelijk eigenaar worden van uitgestrekte, vruchtbare landbouwgronden in een natiestaat die niet langer bestaat, waar de overgebleven bewoners zichzelf gelukkig prijzen zonder bezit en idealen

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 juni 2024 om 20:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 20:52   #87
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
..

Globalistische partijen zullen toegang hebben tot en zelfs uiteindelijk eigenaar worden van uitgestrekte, vruchtbare landbouwgronden in een natiestaat die niet langer bestaat, waar de overgebleven bewoners zichzelf gelukkig prijzen zonder bezit en idealen
Dat klinkt allemaal zo vaag... wie zijn die globalistische partijen, en waar kan ik hun programmapunten nalezen ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 21:02   #88
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Navo-baas is een protocolaire job. Die heeft niks in de pap te brokken.
Ik dacht dit te zeggen maar ik besefte op tijd dat ik het al gezegd had.

Of het nu Rutte is of een plastieken pop. Die heeft toch niks te zeggen.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 21:04   #89
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat klinkt allemaal zo vaag... wie zijn die globalistische partijen, en waar kan ik hun programmapunten nalezen ?
Yuval Noah Harari spreekt over globalistische partijen als entiteiten zoals multinationale bedrijven, internationale organisaties en wereldleiders, die streven naar een grotere integratie en samenwerking op mondiaal niveau. Hij onderzoekt hoe deze krachten de machtsverhoudingen beïnvloeden en de gevolgen van globalisering voor de mensheid. Harari richt zich op de complexiteit van globalisering en hoe het van invloed is op nationale staten, culturen en individuen, terwijl hij kritisch nadenkt over de toekomst van de mensheid in onze steeds meer geglobaliseerde wereld, zoals hij beschrijft in zijn boeken zoals "Sapiens: A Brief History of Humankind" en "Homo Deus: A Brief History of Tomorrow".

Globalistische partijen, zoals besproken door Harari, omvatten organisaties en leiders die streven naar een wereldwijde integratie en samenwerking, maar hun specifieke programmapunten kunnen variëren en zijn vaak niet eenduidig vastgelegd. Voor meer gedetailleerde informatie over hun specifieke doelen en beleidslijnen, zou je bronnen zoals beleidsverklaringen van internationale organisaties, economische rapporten en publicaties van mondiale forums zoals het World Economic Forum kunnen raadplegen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2024, 03:55   #90
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik dacht dit te zeggen maar ik besefte op tijd dat ik het al gezegd had.
Of het nu Rutte is of een plastieken pop. Die heeft toch niks te zeggen.
Dat is duidelijk voor de normale mens. Het zijn, net zoals voor 92% van de Euro-comics ook trouwens, Birkin sacoche geschenkjes voor ouwe trouwe slijmballen.

Lucratieve bezigheids-therapie voor een aantal uitverkorenen, quoi.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2024, 23:32   #91
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik dacht dit te zeggen maar ik besefte op tijd dat ik het al gezegd had.

Of het nu Rutte is of een plastieken pop. Die heeft toch niks te zeggen.
Juist daarom is een oliemannetje zoals Rutte perfect en blijkbaar is hij voor zowel Amerikaanse Democraten als Republikeinen te pruimen.
Hij heeft de statuur, langstzittende Europese regeringsleider; hij heeft de connecties en de juiste telefoonnummers; en zowel binnenlands als in Europa moest hij een bruggenbouwer zijn.
Volgens mij hebben wij laatst de Belgische Premier gesteund voor een erebaan in de EU, gun dan de Nederlandse Premier deze erebaan bij de NAVO.
Ik vertrouw er op dat Rutte Noord Amerika en Europa binnenboord kan houden.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be