Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2024, 14:56   #1
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard Canadese studie over 125 landen: maatregelen en vaccins zijn oorzaak van oversterfte

Japan toonde dat eigenlijk al aan door geen oversterfte te hebben in 2020 ondanks het ontbreken van een lockdown van zijn bevolking.

Canadese onderzoekers hebben data van 125 landen onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat er geen oversterfte ging zijn als er geen maatregelen zouden genomen zijn. Niets doen was de beste optie.

Ze gaan zelfs zo ver om te stellen dat de maatregelen direct verantwoordelijk zijn voor oversterfte samen met de aangepaste medische handelingen (zoals minder antibiotica) en zelfs een rechtstreekse correlatie tussen sterfte en de vaccinatie periodes.

The research team also found that “at the end of the day, the excess mortality is caused by political interventions, by … public health measures that should not have been applied,” Hickey said. “And that includes the vaccine rollouts, because there’s very clearly no evidence that the vaccines prevented excess death or caused any benefit.”

artikel
https://www.worldtribune.com/researc...d-any-benefit/

studie
https://correlation-canada.org/covid...125-countries/

bespreking door Campbell
https://www.youtube.com/watch?v=yi5Ii9TARis&t=10s
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2024, 16:55   #2
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 18.976
Standaard

Eigenlijk is da normaal in de algemene zin, overheden zijn maar verschuivingsapparatski, eigendom tot en met gezondheid verschuiven. De "productieven" (in de breedste interpretatie) moeten afdokken aan de niet-productieven (in de breedste interpretatie) en dat geldt net zo op medisch vlak.
Voor de Veiligheid gescheiden fietspad.
Echter baan te smal. Inhalen kan niet. De traagste krijgt ne staart snellere - houdt die op.
Net zo auto's. Net zo lockdown terreur. De gezonde worden geklooid voor de ongezonde.
Het omgekeerde scenario van wat voor vooruitgang en welvaart, kapitalisme, zorgt.
Daar wordt de beste beloond ipv geklooid.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2024, 11:31   #3
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

Er is ook een Europese studie die stelt dat er in 2020 11% oversterfte was in de EU, 10% in vaccin jaar 2021 en 8% in vaccin jaar 2022. Vanaf 2023 was het min of meer terug normaal, toen er geen maatregelen meer waren en geen vaccins.

Dit is de algemene oversterfte dus inclusief COVID, hittegolf, verminderde zorg etc.

https://www.thelancet.com/journals/l...163-7/fulltext
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2024, 08:24   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.056
Standaard

Hoewel ik aan vergeving werk, zal ik nooit vergeten hoe men zondebokken zocht en pestbeleid handhaafde.
Om dan tot de vaststelling te komen dat dit pestbeleid zelf superverspreidingen veroorzaakte. Testcentra op drukke plaatsen organiseren, zieke mensen dus tot daar laten komen en weer terugsturen. Ik ben zo'n hoesters gepasseerd in Antwerpen Centraal waar de rij tot buiten stond.
Waarvoor ik gemanhandeld werd in Gent Sint Pieters door een agente met symptomen.
Waarna ik de premier op tv verdeeldheid zag zaaien tegen de niet gevaccineerden en de viroloog mijn overleden kennnis na een vaccin zag weg redeneren.

Je kan die mensen niet meer vertrouwen, the narrative kan hen alles wijsmaken en ze beschuldigen u van wat ze zelf 10 keer erger doen.
Nu komen ze met verwarringen rond seksuele identiteiten om de meest kwetsbaren aan eugenetica te onderwerpen en er terwijl op te cashen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2024, 20:40   #5
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoewel ik aan vergeving werk, zal ik nooit vergeten hoe men zondebokken zocht en pestbeleid handhaafde.
Om dan tot de vaststelling te komen dat dit pestbeleid zelf superverspreidingen veroorzaakte. Testcentra op drukke plaatsen organiseren, zieke mensen dus tot daar laten komen en weer terugsturen. Ik ben zo'n hoesters gepasseerd in Antwerpen Centraal waar de rij tot buiten stond.
Waarvoor ik gemanhandeld werd in Gent Sint Pieters door een agente met symptomen.
Waarna ik de premier op tv verdeeldheid zag zaaien tegen de niet gevaccineerden en de viroloog mijn overleden kennnis na een vaccin zag weg redeneren.

Je kan die mensen niet meer vertrouwen, the narrative kan hen alles wijsmaken en ze beschuldigen u van wat ze zelf 10 keer erger doen.
Nu komen ze met verwarringen rond seksuele identiteiten om de meest kwetsbaren aan eugenetica te onderwerpen en er terwijl op te cashen.
Vergeven kan maar als het helemaal voorbij is en als ze schuld toegeven, beiden zijn nog niet gebeurd.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2024, 06:54   #6
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

In Nederland wordt nu een parlementaire vraag gesteld over de mogelijke oversterfte die gekoppeld is aan de COVID vaccinaties.

https://www.tweedekamer.nl/kamerstuk...did=2024D30967

Schriftelijke vragen
: Een mogelijke relatie tussen COVID-19-vaccinaties en oversterfte in Nederland

Vraag 1
Bent u bekend met het recent verschenen verslag van het onderzoek van
professor Ronald Meester en doctor Marc Jacobs naar een mogelijke relatie
tussen COVID-19-vaccinaties en oversterfte in Nederland?1
Vraag 2
Is het correct dat, ondanks dat de twee auteurs van dit onderzoek het
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hierom expliciet hebben verzocht,
het CBS desalniettemin weigert om een reactie te geven op dit verslag en de
kritiek die hierin wordt geleverd op het CBS?
Vraag 3
Bent u bereid het CBS te vragen alsnog een reactie te leveren op de kritiek in
dit onderzoek van professor Meester en doctor Jacobs richting het CBS? Zo
nee, waarom niet?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2024, 11:53   #7
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Japan toonde dat eigenlijk al aan door geen oversterfte te hebben in 2020 ondanks het ontbreken van een lockdown van zijn bevolking.
Meestal reageer ik hier niet maar ik kan het deze keer toch niet laten.

Het is overduidelijk dat u helemaal niet bekend bent met de Japanse cultuur. In Japan moest men geen lockdown doen omdat men daar zeer gedisciplineerd is en vanzelf regels gaat volgen zonder een lockdown afdingen nodig is.

Zonder lockdown handhaafden de mensen zelf uit eigen beweging de aanbevelingen zonder daarbij vragen te stellen. Tot begin 2023 droeg 90% van de bevolking nog een mondmasker op straat, zonder dat er ooit een verplichting is geweest om het te dragen. Er zijn nooit rellen geweest omdat ze het moesten opzetten, ze deden het gewoon omdat het de aanbeveling was.

Er is dus helemaal geen verband tussen een lockdown en de covidresultaten. De reden dat het mogelijk was zonder lockdown is omdat Japanners niet 2 miljard calorieën verbranden terwijl ze zitten te MEMMEN over het feit dat ze twee elastiekjes rond hun oor moeten hangen.

Dus dit verklaart waarom uw uitpsraak volledig de bal misslaat.


Hier zijn wat sfeerbeelden van Covid tijdens de pandemie:












Ja, da's echt de manier waarop een covidcriticus op straat liep tijdens covid.
__________________
Etymologie van het woord Omvolking

Laatst gewijzigd door IJsboer : 17 september 2024 om 11:58.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2024, 17:56   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

Anderhalve meter konden ze niet doen, je moet je de metro eens voorstellen dan.

Ik dacht dat ik dit al eens bij jou gepost had, ze hebben een grote bloed-test uitgevoerd in de zomer van 2020 en 50% van Tokyo was halverwege het jaar al besmet met COVID. Mondmaskers stellen het misschien een weekje uit maar uiteindelijk verandert er niet veel, iedereen wordt besmet.

Het lagere dodental schrijf ik persoonlijk toe aan gewone virale evolutie, virussen worden milder over tijd maar daarvoor moeten die wel ongehinderd kunnen verspreiden. Als je mensen opsluit zal de mildere virus-variant geen voordeel hebben waardoor het virus even dodelijk blijft.
Teken de virusverspreiding eens uit op papier en je zal zien wat ik bedoel.

https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx

The seropositivity rate increased from 5.8% at the beginning of the study to an unexpectedly high 46.8 % by the end of the summer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Meestal reageer ik hier niet maar ik kan het deze keer toch niet laten.

Het is overduidelijk dat u helemaal niet bekend bent met de Japanse cultuur. In Japan moest men geen lockdown doen omdat men daar zeer gedisciplineerd is en vanzelf regels gaat volgen zonder een lockdown afdingen nodig is.

Zonder lockdown handhaafden de mensen zelf uit eigen beweging de aanbevelingen zonder daarbij vragen te stellen. Tot begin 2023 droeg 90% van de bevolking nog een mondmasker op straat, zonder dat er ooit een verplichting is geweest om het te dragen. Er zijn nooit rellen geweest omdat ze het moesten opzetten, ze deden het gewoon omdat het de aanbeveling was.

Er is dus helemaal geen verband tussen een lockdown en de covidresultaten. De reden dat het mogelijk was zonder lockdown is omdat Japanners niet 2 miljard calorieën verbranden terwijl ze zitten te MEMMEN over het feit dat ze twee elastiekjes rond hun oor moeten hangen.

Dus dit verklaart waarom uw uitpsraak volledig de bal misslaat.


Hier zijn wat sfeerbeelden van Covid tijdens de pandemie:












Ja, da's echt de manier waarop een covidcriticus op straat liep tijdens covid.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 17 september 2024 om 17:59.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2024, 20:31   #9
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

Dus ik herhaal, Japan bewees in 2020 dus dat je met veel besmettingen en zonder een lockdown geen stijging in de sterfgevallen hebt. In 2021 voerde ze wel een lockdown in en dat jaar hadden ze 110.000 extra doden.

Je kunt nu wel beweren dat dit er andere redenen kunnen zijn maar dit lijkt me toch wel een erg duidelijk verband. Japan heeft daarnaast nog een zeer oude bevolking dus ze zou extra vatbaar moeten zijn voor covid-doden en is sterk vergelijkbaar met EU landen qua medische zorg en data van aantal sterfgevallen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 00:30   #10
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dus ik herhaal, Japan bewees in 2020 dus dat je met veel besmettingen en zonder een lockdown geen stijging in de sterfgevallen hebt. In 2021 voerde ze wel een lockdown in en dat jaar hadden ze 110.000 extra doden.

Je kunt nu wel beweren dat dit er andere redenen kunnen zijn maar dit lijkt me toch wel een erg duidelijk verband. Japan heeft daarnaast nog een zeer oude bevolking dus ze zou extra vatbaar moeten zijn voor covid-doden en is sterk vergelijkbaar met EU landen qua medische zorg en data van aantal sterfgevallen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de manier waarop Japanners leefden in 2020 compleet haaks staat op de manier waarop jij wilde leven tijdens de pandemie.

Zij deden namelijk alles waar jij zo fel tegen was: Blindelings regeltjes volgen, maskertjes dragen, thuis blijven, eindeloos alles ontsmetten...

En dat land haal jij als voorbeeld aan waar ze de pandemie goed hebben aangepakt zonder lockdown.

Ik vind dat gewoon erg ironisch.
__________________
Etymologie van het woord Omvolking
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 07:11   #11
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de manier waarop Japanners leefden in 2020 compleet haaks staat op de manier waarop jij wilde leven tijdens de pandemie.

Zij deden namelijk alles waar jij zo fel tegen was: Blindelings regeltjes volgen, maskertjes dragen, thuis blijven, eindeloos alles ontsmetten...

En dat land haal jij als voorbeeld aan waar ze de pandemie goed hebben aangepakt zonder lockdown.

Ik vind dat gewoon erg ironisch.
Er was geen lockdown en zelfs geen verplichting van maskers of vaccins, het was allemaal vrijwillig. Peer pressure is daar inderdaad wel zeer aanwezig maar de drang om toch te gaan werken en geld te verdienen was blijkbaar nog groter. Metro’s, winkels en kantoren zaten vol zoals gewoonlijk.

Hoe dan ook hebben de maskertjes niet gewerkt, besmettingen waren volop aanwezig en dat resulteerde in minder doden. Toch ook wel ironisch, niet?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 10:44   #12
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.226
Standaard

Mensen begrijpen blijkbaar nog steeds niet hoe een virus milder wordt, ik heb er een tekeningeke bij gemaakt. Dus als je de mensen niet opsluit gebeurt het bovenstaande, dan neemt een milde variant erg vlug de overhand en wordt de ziekte milder, zoals een verkoudheid.

Als je mensen opsluit heeft het milde virus geen voordeel meer en blijft de ziekte dus even dodelijk. De besmettingen verlopen wel trager maar zijn dus meer ziekmakend. Je kunt het wel een paar weken vertragen maar zeker geen jaar, het was dus vanaf het begin gedoemd om te mislukken en dat kon iedereen voorspellen die ietwat zijn verstand gebruikte.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Drawing.png‎
Bekeken: 5
Grootte:  406,8 KB
ID: 119923  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be