![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#30621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien had men die beter terug naar Shishabar gezonden, dat zij er daar hun plan mee trekken. De maker van de foto hij of zij heeft het bij het rechte eind. ![]() In extremis zou men daar kunnen aan toevoegen, wat met de vrouwen die er groot fan van zijn, meesturen? Wat met de sport? Wat met de sekssites die afgeladen volstaan van dat soort figuren. ( vernomen van iemand die ik ken want ik kijk niet naar dat soort van sites daar ik mijn ‘huiswerk’ liever zelf maak mocht ik met iemand samen zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oilsjt goi stad van men droeimen…..of est van men kloeiten?
https://www.hln.be/aalst/gemeenteraa...ppij~abfdb650/
![]() |
#30623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar in het clipje is wel dat het bijna allemaal anders dan blanke gepigmenteerden zijn die men ziet. Wij zijn de EU niet Afrika. Uitzetten is de boodschap daar wij mensen onze veilige levens en land terugwillen. En het is niet alleen in ons land dat het verkeerd loopt met al de zogenaamde asielzoekers. https://x.com/rblommestijn/status/1969294080845746245 Ook bij onze noorderburen heeft men er genoeg van. Er is werk aan de winkel om onze mensen hun veilige leven terug te geven. Hallo Politici????? Ach daar zitten er al veel bij van andere origine. Hadden die een Politieke status mogen krijgen is dan de hamvraag of is dat zelf de problemen zoeken????? Welke weg moet men dan gaan bewandelen om ons veilige leven terug te halen???? Klinkt dit racistisch buiten NEE want het is zelf gezocht door bepaalde groepen dat mensen zo gaan denken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een betoging tegen de regering Wilders ivm migratie. Leuk.
![]() |
![]() |
#30625 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel van die landverhuizers, zij die om de 1 of andere reden nog niet sedentair geworden zijn in eigen landen zien de EU als de Hoorn des overvloeds.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoorn_...e%20mythologie Het komt uit de mythologie maar toch…
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30627 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() laat ons dit concreet voorbeeld nemen:
"KIJK. Palestijnse vader (31) vlucht uit Gaza naar Europa"Nu, ik begrijp dat wel, als je als jonge kerel geen hulpbehoevende ouders of naaste familie hebt, zou ik ook maken dat ik daar weg ben, naar één van de buurlanden daar op een paar honderden kilometers vandaan, Jordanië, Saoedie-Arabië, Egypte of zo... Citaat:
vermoedelijk is het eten in Egypte niet goed genoeg Citaat:
stoute Chinezen Citaat:
bwa ja, da's ook nog redelijk in de buurt Citaat:
ah, blijkbaar is het eten in Libië ook niet goed genoeg (en heeft em veel geld om 10x die mensensmokkelaars te betalen) Citaat:
eindelijk in de Woke-istan Unie. Maar pizza, spaghetti...nee, bedankt Citaat:
eindelijk de EU Hoorn des overvloeds bereikt. Zoals gezegd, ik zou ook gaan lopen uit Gaza, als ge geen hulpbehoevende familie meer hebt, waarom er nog blijven tot ge uitgemoord wordt... Dat mag dan nog zo'n tienduizend euro kosten, prefect haalbaar voor een gemiddelde Gazaanse sukkelaar, en een investering die zich vanzelf terugbetaalt dank zij de EU Hoorn des overvloeds. ach ja, nog een klein detail: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vrouw en kinderen achterlaten… wat een kerel.
![]() |
#30631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja inderdaad, wat een kerel. Langs de andere kant van de omgekeerde munt kan men zich de vraag stellen: met welk doel stuurden ze die op pad? de EU verder verzieken? Gevonden op het net: ![]() Beetje laat dat men dat inziet? Ook haar eigen Duitsland is stukgemaakt. Verschillende grote bedrijven draaien hun rug naar Duitsland (meestal autobedrijven) en kiezen voor andere oorden. Ver de enige die het plaatje van de dag van vandaag begrepen heeft? https://x.com/PM_ViktorOrban/status/1969655380964700251
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Vandaag om 12:23. |
![]() |
![]() |