Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2022, 07:31   #21
Philemon
Provinciaal Gedeputeerde

Philemon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is NODIG.HEt conflict heeft aangetoond waar wij,verwende West-Europeanen nu eigenlijk staan als het eens SERIEUS moet zijn......We hebben geld en dat is dan ook alles...Nog een geluk dat ons neven van over het water er zijn voor ons .
+1

Citaat:
Nog eens,"De Russische Federatie",of zelfs stukken er uit,horen definitief NIET bij Europa......er is genoeg te doen.
Toch wil ik wel wat graag West-Siberie bij de EU. het overige mogen ze laten verrotten.
Philemon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 07:58   #22
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat hoeft ook niet. Het moet voor ONS beter zijn, niet voor hen. Wij moeten handelen in ONS voordeel. En aangezien Rusland zich bevestigd heeft als zijnde onze vijand die ooit onze economie en ons welzijn, en onze vrijheid zal komen afnemen, is het in ONS voordeel dat Rusland vernietigd wordt, en daarvoor kunnen we Oekraine GEBRUIKEN.

Natuurlijk is het altijd een risico. Maar kom, zonder dat risico te nemen zouden we binnen 2 of 5 jaar toch een oorlog BIJ ONS hebben, die is veel en veel nefaster voor ONS welzijn dan de prijs om de oorlog gaande te houden in Oekraine tot Rusland door de knieen gaat.
Oekraïne zal zelf moeten beslissen of ze kiezen voor een bestand volgend jaar met veiligheid ,welvaart en economische groei voor hun bevolking,
of nog jaren doorvechten totdat de haviken uit Rusland zijn verdreven.

Voor Oost Duitsland heeft het ook 45 jaar geduurd, voordat ze zich weer konden verenigen met het Westen.
Zo kan ook Oost Oekraïne na een aantal jaren ,zich weer aansluiten bij het moederland.

De geschiedenis leert ons dat niets blijvend is , ook geen dictaturen.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 20:34   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Oekraïne zal zelf moeten beslissen of ze kiezen voor een bestand volgend jaar met veiligheid ,welvaart en economische groei voor hun bevolking,
of nog jaren doorvechten totdat de haviken uit Rusland zijn verdreven.
We mogen die beslissing niet aan Oekraine overlaten he. We moeten hen eventueel de arm wat omdraaien om blijven voort te vechten. Uiteraard wensen zij niet als offer gebruikt te worden voor ONS om Rusland op de knieen te krijgen, maar we mogen ze niet teveel keuze laten hierin. We hebben al teveel geinvesteerd in dit conflict om nu nog rekening te houden met de Oekrainers zelf he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 20:35   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo kan ook Oost Oekraïne na een aantal jaren ,zich weer aansluiten bij het moederland.
Het lot van Oekraine kan ons in de grond niet schelen he. Tenslotte zijn het toch halve Russen. Wat telt is dat we Oekraine kunnen gebruiken om Rusland te vernietigen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2022 om 20:39.
Oud 15 oktober 2022, 23:22   #25
cato

Standaard

Citaat:
We mogen die beslissing niet aan Oekraine overlaten he. We moeten hen eventueel de arm wat omdraaien om blijven voort te vechten. Uiteraard wensen zij niet als offer gebruikt te worden voor ONS om Rusland op de knieen te krijgen, maar we mogen ze niet teveel keuze laten hierin. We hebben al teveel geinvesteerd in dit conflict om nu nog rekening te houden met de Oekrainers zelf he.
Niemand heeft belang bij een jaren durende oorlog ,Oekraïne niet en Europa niet.
Europa zal de komende jaren hard moeten werken aan de versterking van de defensie , aan de onafhankelijkheid van energie en vitale industrie.
Europa staat voor een grote uitdaging om een speler te worden in de geopolitiek .

Op Rusland en China kan Europa en het Westen niet meer bouwen en vertrouwen.
De tijd van militaire acties in Arabische landen is voorbij.
Daarom een nieuw tijdperk vraagt om vrede in Europa en dit geldt ook voor Oekraïne .

Laat Rusland de eigen boontjes doppen en doorgaan met hun oorlog in Syrië.
De Russische Federatie komt de komende jaren steeds meer in een isolement en economisch moeras terecht .
Dat is niet onze zorg en laat hun bondgenoten zoals China en Afrika dat maar oplossen.

Laatst gewijzigd door cato : 15 oktober 2022 om 23:28.
Oud 15 oktober 2022, 23:32   #26
cato

Standaard

Citaat:
Het lot van Oekraine kan ons in de grond niet schelen he. Tenslotte zijn het toch halve Russen. Wat telt is dat we Oekraine kunnen gebruiken om Rusland te vernietigen.
Rusland vernietigt zich zelf wel ,dat hoeven wij niet te doen.
Europa heeft belangrijker zaken aan het hoofd dan de toekomst van Rusland.
Oud 15 oktober 2022, 23:36   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rusland vernietigt zich zelf wel ,dat hoeven wij niet te doen.
Europa heeft belangrijker zaken aan het hoofd dan de toekomst van Rusland.
Volgens volgende houden ze 'ons' in het oog.

Russische spionnen in België opereren vanuit Ukkel: "Gesloten gemeenschap op omheind terrein"
Oud 16 oktober 2022, 06:03   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niemand heeft belang bij een jaren durende oorlog ,Oekraïne niet en Europa niet.
Europa zal de komende jaren hard moeten werken aan de versterking van de defensie , aan de onafhankelijkheid van energie en vitale industrie.
Europa staat voor een grote uitdaging om een speler te worden in de geopolitiek .

Op Rusland en China kan Europa en het Westen niet meer bouwen en vertrouwen.
De tijd van militaire acties in Arabische landen is voorbij.
Daarom een nieuw tijdperk vraagt om vrede in Europa en dit geldt ook voor Oekraïne .
Voor mij is het juist omgekeerd. Het is nu dat het westen militair de rest van de wereld moet vernietigen/onderwerpen he. Zoals in de goeie ouwe koloniale tijd, maar ondertussen zijn die allemaal door ons eigen toedoen, stukken talrijker en sterker geworden.

Eerst moet Rusland eraan, en moet Europa voor een deel het Russische territorium en dus de grondstoffen, inpalmen. Dan moeten we de Arabische wereld helemaal uitroeien, en daar ook de belangrijkste grondstoffen van inpalmen. En dan moeten we China op de knieen krijgen.

Het is inderdaad spijtig dat we eerst met de Russen in oorlog zijn, want die Russen hadden kunnen helpen bij het extermineren van de Arabische wereld. Maar die hebben verkozen om ons aan te vallen in plaats van samen met ons de moslims uit te roeien. Nu, zoals we zien, stellen ze niet veel voor, dus veel hulp zou dat niet geweest zijn, maar hun brutaliteit zou wel handig kunnen geweest zijn.

Ik geloof niet in een vredevolle wereld waar er resource schaarste is en te grote bevolkingen. Dat wordt gewoon, zoals heel lang geleden, een strijd voor middelen, waarbij elke andere een vijand is omdat het een verbruiker is van schaarse middelen.

Het wordt dus hoog tijd dat wij gans de wereld voor ons opeisen, en alle andere volk dat resources verbruikt, extermineren he. Het gegeven dat dat niet gemakkelijk zal zijn en dat westerlingen OOK gedecimeerd gaan worden, moet men eerder zien als een voordeel: als er MINDER westerlingen zijn, op gans de wereld, is dat OOK een voordeel voor die die overblijven, omdat die dan over enorm veel resources beschikken. Willen wij dus een "betere wereld voor onze nazaten" dan is het prima als er geen andere volkeren meer zijn, en onze nazaten zelf, die dan de enigen zijn die rondlopen, ook veel kleiner in aantal zijn.

Westerlingen hebben Lebensraum nodig. Gans de planeet. En als we zelf met minder zijn, is dat nog beter.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2022 om 06:06.
Oud 16 oktober 2022, 08:06   #29
cato

Standaard

Citaat:
Voor mij is het juist omgekeerd. Het is nu dat het westen militair de rest van de wereld moet vernietigen/onderwerpen he. Zoals in de goeie ouwe koloniale tijd, maar ondertussen zijn die allemaal door ons eigen toedoen, stukken talrijker en sterker geworden.

Eerst moet Rusland eraan, en moet Europa voor een deel het Russische territorium en dus de grondstoffen, inpalmen. Dan moeten we de Arabische wereld helemaal uitroeien, en daar ook de belangrijkste grondstoffen van inpalmen. En dan moeten we China op de knieen krijgen.

Het is inderdaad spijtig dat we eerst met de Russen in oorlog zijn, want die Russen hadden kunnen helpen bij het extermineren van de Arabische wereld. Maar die hebben verkozen om ons aan te vallen in plaats van samen met ons de moslims uit te roeien. Nu, zoals we zien, stellen ze niet veel voor, dus veel hulp zou dat niet geweest zijn, maar hun brutaliteit zou wel handig kunnen geweest zijn.

Ik geloof niet in een vredevolle wereld waar er resource schaarste is en te grote bevolkingen. Dat wordt gewoon, zoals heel lang geleden, een strijd voor middelen, waarbij elke andere een vijand is omdat het een verbruiker is van schaarse middelen.

Het wordt dus hoog tijd dat wij gans de wereld voor ons opeisen, en alle andere volk dat resources verbruikt, extermineren he. Het gegeven dat dat niet gemakkelijk zal zijn en dat westerlingen OOK gedecimeerd gaan worden, moet men eerder zien als een voordeel: als er MINDER westerlingen zijn, op gans de wereld, is dat OOK een voordeel voor die die overblijven, omdat die dan over enorm veel resources beschikken. Willen wij dus een "betere wereld voor onze nazaten" dan is het prima als er geen andere volkeren meer zijn, en onze nazaten zelf, die dan de enigen zijn die rondlopen, ook veel kleiner in aantal zijn.

Westerlingen hebben Lebensraum nodig. Gans de planeet. En als we zelf met minder zijn, is dat nog beter.
Blijf je dromen De koloniale tijd is voorbij!
Oud 17 oktober 2022, 12:46   #30
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een vraag hierover (die wel wat buiten deze draad valt, vandaar)
Hier gesteld:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=112
Oud 26 juni 2025, 12:25   #31
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking DERDE Wereldoorlog kan beste NU meteen officieel starten ...

Ga terug Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog > Studie: Rusland inlijven (GROOT) Europese Unie of vredesakkoord lange termijn??
Deze pagina opnieuw laden Reageer op discussie

Eigen citaat, dewanand, inleiding topic:

7) Natuurlijk moet een GROOT Europa als Avondland, absoluut Puur Raciaal Germaans en blank Arisch zijn, met harde immigratie wetten tegen de gekleurden en zwarten en overige niet ariers. Hardere asielwet zonder het recht op gezinshereniging en met evt verplichte sterilisatie van elke niet arische M/V die hier wil naturaliseren en ongenadig verplicht wordt tot genetische en seksuele assimilatie, vanuit hard Biologisch wetenschappelijk oogpunt, en om een zwarte onderklasse dus te verhelpen. Huidige zwarte onderklasse moet min of meer HUMAAN verplicht worden tot remigratie denk ik nu, om hen gelukkiger te maken. MI is alles Technisch mogelijk nu met de geavanceerde Europese Technologie dus er is hoop denk ik en het lijden en stille verdriet van al die tientallen verarmde, en kansloze niet blanke/ ariers is echt zielig om aan te zien, ik ken hen persoonlijk in mijn buurt, Delft Zuid, kruithuisweg. Helaas is Evolutie keihard darwinistisch, NO MERCY, the WEAK must perish, SUFFER and die. The winners take it all.

Ja joh, onderin het vervolg:

( mijn reactie nav visie van patrickve.)

====================================

(08) wij zijn nu aan de vooravond van een Echte Kortdurende Derde Wereldoorlog in heel Europa en het is een natuurlijke ontwikkeling, vanuit biologisch oogpunt in een natuurlijke apentoop van te grootgeschapen en oversekste mensapen.

(09) Een Totalitaire Dictatuur gedurende VIJF honger jaren met VIJF honger winters kan nu toch het allerbeste zijn voor het Milieu herstel in heel Europa, want het is toch al zwaar overbevolkt en De Europese Dhartie Maata zal deze decimering van de menselijke parasieten zelf moeten regelen nu.

(10) Een harde Technocratische analyse van de vele voordelen van een Vijf jaar durende DERDE Wereldoorlog is toch heel leuk, want het is nu veels te overbevolkt in Europa en een beetje MINDER welvaart met deleten vluchtelingen verdragen en stevige etnische zuiveringen, kan heilzaam zijn nu voor de zieke en halfdemente Nederlandse maatschappij. OORLOGEN zijn natuurlijk in de harde natuur, waar keihard geldt: 'The Weak (and small COCKS) Must Perish and Die', 'only Survival of the Fittest ( and biggest Cocks)'.

(11) IK ben zelf het produkt hiervan en nu ben ik een levend lijk, alles is al gewoon dood van mijn hele verleden en ik ga misschien niet lang meer leven, ok vaak denk ik nu van, het hoeft niet meer, ik pleeg zelfmoord binnenkort of ik reorganiseer mijn hele oorlogsmachine en bewapen mij, om de Totalitaire OORLOG tot de DOOD te starten tegen heel KKK/ Arisch/ NSB Nederland ism INdiase HOMO Apen legers. Militaire mobilisatie van alle Untermenschen van Apenkleur zal dan noodzakelijk zijn in heel Nederland ok. Blanken zijn absoluut superieur op aarde en het is vreselijker dan ik dus dacht, mbt de reden dat de Hogere, superintelligente Blanke Nano Goden en Nano seksgodinnen bestaan nu bij parameter waarde 1 <= (i,j) <= 108 van het Creationistische coordinaten stelsel. IK zal de i waarde analyseren tot 108, want het gaat tot oneindig en dat is onvoorstelbaar voor mij. De analyse tot i = 13 is al heel erg complex en ik moet dit gelijk in een Engelstalige boekproduktie file ontwikkelen denk ik, ipv een Nederlandstalige boek, want hier in Nederland ben en blijf ik LAGER en Minderwaardiger dan elke HOGERE Blank Arische Nederlander, dus in Nederland ben ik voor eeuwig verdoemd nu als NIET Blanke Koelie Schrijver.

(12) Beste is een harde en flinke Etnische zuivering van Nederland, VOL=VOL en ook ik als zwartje vind dit nu, elke dag lijkt nu op een ZWARTE DAG in Nederland dankzij de FATALE verzwarting. En veel blanken voelen een echte primordiale angst nu voor al deze zwarte en viesbruine mensaapjes van buiten beschaafd Europa, uit ZWART India en Afrika he. Ik kan mij dit heel goed voorstellen, omdat ik feitelijk echt een 99,999.999 procent Bruine HOL-Lander ben nu en mijn hele PV DATA Body is ook 99,999.999 procent PUUR INHEEMS, Blank Arisch Hollands in feite, mede door het harde feit dat ik door de Hollandse Dhartie Maata zelf dus karmisch geassimileerd ben, en dit is het allerhoogste en meest totalitaire integratie en assimilatie niveau in een biotoop, mensapentoop en atmatoop. Nederland RASzuiver Blank Arisch houden is feitelijk de harde WIL van de Hollandse Dhartie Maata zelf, en dit kan bewezen worden door deze PV Functie te ontwikkelen:

f( Delta T Evolutie) (T1, T2) = (eenheid: jaren, eeuwen, millennia of in generaties )

(13) Uiteraard hoeft er niet veel bloed te vloeien bij een resolute etnische zuivering van Nederland, want vanuit Technocratisch oogpunt is nu alles mogelijk en het kan zelfs een WIN/WIN Deal worden tussen de Hogere Blank Arische Ubermenschen en de Lagere, dommere, onderontwikkelde, zielpotige Untermenschen met geile, exotische apenkleurtjes.

(14) GEEF aub je mening, pb mij evt je hardere, en nazistische anale of necrofiele vinger fantasieen hahha (Een surimeid die kende, Vivian was seksslavin en lagere kaste zwarte HOERTJE van een Blanke Nazi Pooier en beul in mijn flat, jaar 2005/2006 en nu is zij gelukkig eruit en woont zij gelukkig samen met een marokkaanse man. Had haar nog ontmoet bij de Gemeente Delft, net 4 weken geleden en zij zag er mooier, gelukkiger, gezonder, vitaler uit en bevredigder. Ja Vivian had echt jarenlang heel veel moeten lijden als lagere kaste zwarte HOER, en ik moet haar opzoeken in de wippolder voor haar biografie in een cartoon serie. )

[END] Nederland, Delft, wijk Voorhof, mooi versierde, hoge zelfmoordflat Dirk Costerplein; <week 26, donderdag 26 juni 2025, 13:25 uur, middag, lekker warm weer, nu bewolkt, beetje winderig >

==================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2025, 20:25   #32
cato

Standaard

Rusland is hoofdzakelijk een Aziatisch land dat geen Europese cultuur ,de verlichting en geen democratie heeft gekend Rusland is al federatie of unie , geografisch groter dan de EU. Daarom is het volkomen onlogisch om Rusland samen te voegen met de EU. De EU is geen oorlog begonnen met Rusland.Rusland is een oorlog begonnen met Oekraïne en zal met dat land tot een akkoord moeten komen.
Oud 26 juni 2025, 22:09   #33
dewanand
Minister-President

Citaat:
Rusland is hoofdzakelijk een Aziatisch land dat geen Europese cultuur ,de verlichting en geen democratie heeft gekend Rusland is al federatie of unie , geografisch groter dan de EU. Daarom is het volkomen onlogisch om Rusland samen te voegen met de EU. De EU is geen oorlog begonnen met Rusland.Rusland is een oorlog begonnen met Oekraïne en zal met dat land tot een akkoord moeten komen.

================ ja joh CATO:

NU Dreigt een onverwacht scenario:

met 1 miljoen HUURLINGen en vrijwilligers, paramilitaire mannen, niet in een leger van naties, uit oa India en rest wereld kan Oekrainse Leger feitelijk binnen 5 jaar HEEL Rusland veroveren en permanent bezetten.

Nu moet Russische leger maximaal nog 350.000 eigen goed getrainde militairen hebben. 1 Miljoen is echt dood gemaakt.

Oekraine had als strategie: zoveel mogelijk russische soldaatjes kapot schieten. Heel leger van vrouwelijke snipers he aktief, die vanaf 2 km al dodelijk raak kunnen schieten.

==========================

Oud 1 juli 2025, 11:24   #34
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

https://en.topwar.ru/267269-ne-zrja-...ektroseti.html
Citaat:
"It was not in vain that we stood on the Maidan": Ukraine switched to "European standards" of voltage in the electrical network - from 220 to 230 V

The European voltage standard will be introduced in Ukraine from Tuesday, July 1, and now the sockets will have 220 volts instead of 230 volts. Ukrainians are asked not to worry too much about this, since their electricity bills will not change, and all household appliances are designed for 230 volts and can withstand the new voltage without damage. And the increase in electricity consumption fees will be introduced later and also within the framework of "European standards."

As Ukrainian resources note, the IMF is already demanding that Kyiv switch to EU standards for paying for utilities. According to Brussels, Ukrainians pay too little for electricity and gas compared to Europeans. This issue is still up in the air, but the IMF has already warned that after the end of hostilities, the increase will be mandatory. The fund has already sent a corresponding memorandum to Kyiv.

Despite increases in 2023 and 2024, electricity prices for households are about half the price level for small businesses in Kyiv, while gas prices for households cover about 50% of costs based on market gas prices.

- the document says.
't Westbloks Centraal Planburo wil haar afgesproken dwangtarieven ook aan 't Oekrains volk opleggen.
Moesten Colruyt en Aldi hun prijzen afspreken met elkaar FOEI FOEI prijsafspraken concurrentie elimineren om klanten keuze af te pakken en zo te forceren tot meer dokken wegens geen alternatief - monopolie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prijsafspraak
VERBOTEN!

Terwijl de staatsapparaten / regimes, onderling krak hetzelfde bedrijven, en waar ze het Vriendelijk Klinkende "Harmonisatie" op plakken.
https://www.tweedekamer.nl/downloads...?id=2024D10803
Citaat:
An important achievement of the European Union’s internal market for electricity is the creation of a level playing field for electricity-intensive corporates. This is based on a high degree of price convergence on the wholesale markets (price component 1), wholesale prices) due to market coupling and expansion of interconnection capacity and as a result of EU regulation on the internal electricity market. This allows corporates to compete on other factors, supports innovation and prevents unproductive competition between EU Member States.
Zeg NIET:
"We spreken Onze prijzen af.
Zeg:
"Harmoniseren"
"Prijs Convergentie"
"Niet productieve competitie" vermijden.

De Russen weigeren Mee te Marsjeren.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 1 juli 2025 om 11:25.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:43   #35
dewanand
Minister-President

KIjk hier he, het lijkt er nu echt op dat Oekraine dus binnen pakweg 24 maanden op dit oorlogs tempo heel Rusland zal veroveren of helemaal platbombarderen.

Dit nieuwe Railgun wapen uit Japan kan hierbij handig gebruikt worden

Projectiel mach 7, op 7000 km/uur he en dit is goedkoper dan een raket met explosieven.

================
hele lange lijst nu van OORLOGS successen voor het Oekrainse Leger.

===========================
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Bui...056d5412&ei=53

Japanse marine test succesvol futuristisch wapen op volle zee
Artikel door tbcosta • 31m •
2 minuten leestijd

Nieuwe beelden tonen de vooruitgang van Japan bij de ontwikkeling van een elektromagnetisch kanon (railgun), geïnstalleerd op het testschip JS Asuka. De eerste testvuren op zee worden later deze maand verwacht.
Het prototype, gemonteerd in een geschuttoren op het dek van het schip, lijkt sterk op het model dat de afgelopen jaren op land is getest door het Agentschap voor Aankoop, Technologie en Logistiek (ATLA). Terwijl Japan voortgang boekt met deze technologie, hebben de Verenigde Staten hun railgunprojecten in het vorige decennium stopgezet vanwege technische uitdagingen, zoals een hoog energieverbruik en snelle slijtage van de loop.

Nu aanmelden bij vakbond CNV - Afspraken over werk en inkomen
Advertentie
Nu aanmelden bij vakbond CNV - Afspraken over werk en inkomen
cnv.nl
Meer informatie
call to action icon
De Japanse railgun heeft al aangetoond projectielen te kunnen afvuren met een snelheid van Mach 6,5 (ongeveer 7.000 km/u), met als doel de levensduur van de loop te verlengen en het energieverbruik te verlagen.

De installatie op de Asuka maakt praktische tests mogelijk zonder dat het systeem hoeft te worden geïntegreerd in een operationeel oorlogsschip, wat aanzienlijke aanpassingen zou vereisen. Japanse autoriteiten hebben al plannen aangekondigd om toekomstige torpedobootjagers, zoals die van de 13DDX-klasse, uit te rusten met deze technologie. Dankzij de hoge snelheid en lage kosten per schot kan dit een revolutie teweegbrengen in de lucht- en raketverdediging.

Ondertussen investeren ook andere grootmachten in deze technologie: China testte in 2018 een maritieme railgun, en Turkije ontwikkelt eigen projecten. De VS hebben hun programma beëindigd, maar passen nu hypersonische projectielen aan voor conventionele kanonnen.

Download vandaag nog - Profiteer van onze aanbieding
Advertentie
Download vandaag nog - Profiteer van onze aanbieding
norton.com
Meer informatie
call to action icon
Japan zoekt ondertussen samenwerking met Frankrijk en Duitsland om de ontwikkeling te versnellen. Dit wijst erop dat railguns in de komende jaren operationele realiteit kunnen worden. De resultaten van de tests met de Asuka zullen waarschijnlijk nieuwe inzichten geven in de toekomst van dit baanbrekende wapen.

Bron: The War Zone | Foto: X @defencealerts | Deze inhoud is gecreëerd met hulp van AI en nagekeken door de redactie

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Bui...056d5412&ei=53
============================

Oud Gisteren, 21:46   #36
dewanand
Minister-President

Dit had ik geschreven ok in andere topic van mij:

https://forum.politics.be/showthread...=271459&page=2

Ga terug Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Deze pagina opnieuw laden (Schrijf mee) geef je mening in mijn SF boek over toekomst van het Russische volk

(01) Het ironische is op dit moment toch dat het erop lijkt dat Oekraine misschien op dit tempo toch binnen 24 maanden heel Rusland kan veroveren ok, en de hele EU is al diep verwikkeld in deze Veroverings OORLOG van heel Rusland. Ik denk dat vooral UK, Engeland dit nastreeft en als UK dus echt kwaad wil dan kan de Britse regering lekker 3 MILJOEN Indiers rekruteren om dus als Vrijwilligers mee te vechten op Oekrainse bodem, niet onder INdiase vlag en zo dus echt binnen 24 maanden heel Rusland lekker inpikken en dan ontstaat ahw Groot Oekraine.

(02) HEt Pan Europese, Blank Arische Aapjes Denken domineerde Nazi Duitsland, en nu bekijk ik dit heel Aapachtig en dat is dus inderdaad wat wij zijn ok, doodgewone Upgraded Bonobo aapjes met hele grote piemels en mega grote HOerenkutjes, absolute Seksaapjes en hard porno Bonobootjes zijn wij. Onze echte Superieure Evolutie begon toch tussen de benen en gebukt in HOMO Seks standjes denk ik nu.

(03) Geef aub je mening over de Toekomst van het hele Slavisch Russische VOLK, zijn toch snel 120 Miljoen Superintelligente, witte, Siberische mensapen.

========================

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be