![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was deze ochtend zoals bijna iedere week nog in Molenbeek maar wat jij daar verteld zal ontegensprekelijk wel eens gebeuren maar alleszins zelf heb ik dat omzeggens nog nooit zien gebeuren. Maar bon als jij het dagelijks paar keer ziet gebeuren zal het wel waar zijn . Wie ben ik om daar aan te twijfelen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juli 2025 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ik heb dat zelf 3 keer zien gebeuren daar in Laken en Molenbeek. Het was ook een keer op het nieuws toen het gefilmd werd. (Dat was nog flagranter , want het waren gewoon een hele reeks auto's achter elkaar die over het voetpad reden) Maar het gebeurt wel degelijk, en ik kan u zeggen dat, als dat voor uw neus gebeurt dat ge wel even paf staat.
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ga ik wel akkoord dat een auto die in overtredig is een groter gevaar vormt voor de voetganger dan een fietser. PS : trouwstoeten van allochtone families vormen een uitzondering op de regel. Maar dat is dan weer een ander verhaal. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juli 2025 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |