![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had niet mogen telefoneren.
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals we allemaal weten, de politie doet daar geen moeite voor. Frans of Nederlandstaling.
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politie die bij een inbraak in een auto vingerafdrukken komen nemen? ![]()
![]() |
![]() |
#924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Later belde ik naar het commissariaat van de plaats van inbraak voor info en daar kreeg ik een agent aan de lijn die me zei “in het Frans of anders niets” Klacht ingediend met de hulp van iemand die ik ken van het comité P Brief in de bus van de hoofdcommissaris van het betrokken commissariaat dat ik het verkeerd begrepen had. Geen contactadres in die brief anders had ik hem gevraagd om eens naar de opname van het gesprek te luisteren. Fuck Brussel
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 september 2025 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, teveel werk.