![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De democraten blijken religioter met Israel dan christenen om te gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eerder demoncraat, daar niet van.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen ik ben geen democraat meer sedert Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar vrede mee.
Weet je, dees blijft hangen en is niet meer te vermoorden. Ook niet met karaktermoord, ons naar martelaarschap leiden streelt enkel ons ego. "da ad em ook voorspeld, told ya so." |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier on onze contreien zegt men doorgaans niet dat men Christen is, maar Katholiek.
'T is er dus geen van hier, of "t is gelogen, of allebei.
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei ook geen christen te zijn maar christelijk gelovig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bembem? Zijde gij dat? Ik herken uw stijl. Hoe is het zo in Blankenberge, Thailand of Zuid-Korea?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 24 juli 2025 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
christelijk geloof vereert de Raszuivere JODEN omdat de bijbel verhaalt dat de 144.000 Koningen der aarde dus Raszuivere Joden moeten zijn, na Armageddon he, Holocaust he als Jezus terug komt met OOrlogsschepen vanuit dus soort Jezus ka LOKA, hemelse, Astrale planeten van jezus in het hiernamaals. Dus christenen moeten voorkomen dat alle Raszuivere JODEN worden uitgeroeid en massa verkracht op aardse hellewereld omdat dan Gods Koninkrijk met de 144.000 Raszuiver Joodse Koningen, nooit meer kan worden gevestigd na het bloedbad met wereldwijde genocides Armageddon. Nu begrijp ik de Binaire Bijbelse doctrine denk ik, heel goed, moet eea nog beter gaan bestuderen. Kanttekening: alle religieeen verhalen over een Goddelijke, hemelse verlosser die ooit zal komen en hen zal bevrijden of zalig maken. Hindoes wachten op hun Kalki Avatar die pas aan het einde van Kali Yuga zal komen, en nu is ruim 5500 jaar pas verstreken van Kali Yuga tijdperk en dat moet dus ruim 432.000 jaar voortduren. ============================== |
|
![]() |
![]() |