![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tick tick boom, timebomb. Heb je die Animated gif nog Universella?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid wisten we dat al voor de ruimte sinds Galileo: wat in beweging was voor de ene, was stilstaand voor de andere. Waar Einstein ons op trakteerde, was dat het ook zo was voor de tijd. Wat een uur is voor de ene, is een minuut voor de andere. Dat komt vreemder over. Niet alleen "ruimte" was relatief, tijd ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een beetje als graag rekenfouten maken he. Op het einde zijn uw rekeningen fout. Als die rekeningen iets nuttigs moesten doen, dan gaat het verkeerd aflopen he. Als je graag een rekenfout maakt om te zien of een brug wel het gewicht van een camion kan dragen, wel, dan gaat die camion erdoor zakken he. Wat ge daar voor uzelf mee wint ontgaat mij, maar er zijn toch mensen die dat graag doen. Misschien komt dat omdat die mensen daarmee wat tijd kopen van goed gevoel. In plaats van de zorg te hebben dat ge nu met die camion de brug niet over kunt NU, hebt ge nog 5 minuten goed gevoel dat alles in orde komt, tot ge erdoor zakt he. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 augustus 2025 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dan met never again? Waarom de holocaust op Palestijnen wél ontkennen dan?
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ooit te gast, eten bij vrienden op oudejaarsavond. Ze hadden een nieuw recept geprobeerd. Eerlijk: het was écht-niet-te-vreten, maar nee, toen ze me vroegen of ik het lekker vond, heb ik "ja" geantwoord. Ik kon het niet over m'n hart krijgen te zeggen, wat ik echt vond.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit die positie stopt het denken wegens geen voeten op de grond bij wijze van spreken.
![]() |
![]() |