![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs het meest recente handvest van Hamas, nu toch ook al niet meer zo nieuw te noemen, gaat niet in tegen de mensenrechten en voorziet een gelijkwaardige plaats voor andere religies. Men kan overal wel een paar extremisten vinden die een etnische zuivering willen echter en zich superieur of uitverkoren wanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BBC News. 1 May 2017. Hamas officials say the new document does not replace the group's 1988 charter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ja, daar gaat uw theorieke he ![]() Indien nee, je zou toch verwachten dat het gros van Hamas dan die paar heiligschenners al dan niet in stukken gekapt, met veel plezier aan de Israelische overheden had overgemaakt, met een excuus briefje erbij, en de vraag of men hen kan helpen de nog overblijvende heethoofden die het nieuwe manifest niet willen aanhoren, op te sporen en te vierendelen ?
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh Cufi ik begrijp niet goed waarom ze daar vechten met elkaar want er is niets te vreten in zo een dorre, droge zandbak ok, Ratten, katten, muizen, slangen, en zelfs alle echte roofdieren zouden dit nooit kunnen begrijpen denk ik. En ze eten elkaar niet op he, die JOden en Palestijnen, hamas idioten. Dus op dit punt kunnen roofdieren deze hogere mensapen dus totaal NIET begrijpen. Roofdieren doden alleen om te kunnen eten, hun maag vullen en verder interesseert niets anders hen. De dierlijke oplossing is dus: alle partijen in die zandwoestijnen moeten Kannibalisme legaliseren en aktief praktizeren, dus ze moeten elkaar opeten en alleen elkaar doden om de lijken dan ook echt OP TE ETEN ok, ja nu begrijp ik het ok, en dit dierlijk, instinctief inzicht verkreeg ik nu dankzij de biodata files van Wieroe (RIP 09.09.2022), welke door hem geupload zijn in backup naar mijn biodata banken toen hij stervende was en ik een video speech hield met hem samen. Waldo & Wieroe (RIP) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op X
René Kemp Hartverwarmend deze vreedzame mars van 70.000 Engelsen tegen Jodenhaat in London. Wat een verschil met al die agressieve, gewelddadige haatdemonstraties van dat pro-Palestina tuig pic.x.com/5WED06aec2 7/09/2025, 22:05 |
![]() |
![]() |