![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wil jij liever alleen witte Immigranten in Nederland en Belgie?? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Geen mening, neutraal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
IK stem altijd ANTI immigratie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Hou Nederland en Belgie Blank, HELwit en beschaafd aub |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Dewanand is zelf niet WIT en moet terug naar KOelie ratten naties |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp vraag enquete:
Wil jij liever alleen witte Immigranten in Nederland en Belgie?? analyse (01) helaas de rassenrellen afgelopen weekend in den haag van blank extreemrechts zijn zielig maar ik denk dat deze superieure, grootgeschapen Blanke hetero mannen toch gelijk hebben om te vechten voor de toekomst van de witte Nederlanders, zgn Germanilanders he. (02) dus de enquete vraag is logisch en een referendum hierover met alleen de witte Nederlanders en Belgie als officiele deelnemers is hard nodig nu, helaas, de harde metafysica theorie wil ik nu in de harde praktijk toepassen en dat is echte ingenieurs werk. (03) In het beste geval worden alleen WITTE, Arische immigranten dus genaturaliseerd en toegelaten om in Nederland en Belgie te wonen en te werken. Alles met een kleur krijgt een harde restrictie en nu is de verzwarting en verkleuring helaas te ver gegaan, dus de arme, blanke hetero mannen zijn in paniek geraakt denk ik, en bijna alle blanke meiden worden nu uitgeneukt door de ZWARTE Hetero lullen van immigranten en zij hebben ahw niets meer te neuken, dus daarom gaan zij nu rellen en vechten. (04) Vechten om de vruchtbare eigen KUTJES is natuurlijk en gezond gedrag van hetero mannelijke mensaapjes dus ik bekijk deze anti immigratie en anti asiel rellen dierlijk nu en begrijp hun gevoelens en angsten helemaal. Grenzen moeten nu dicht voor asielzoekers denk ik. VOL=VOL (05) reageer en stem aub, geef je mening over deze research topic en geloof in de kracht en Hogere, zuivere Kennis, want Nederland en Belgie zijn nu HOOGontwikkelde kennis Naties van HELwitte mensaapjes, en dat is echt een geweldige prestatie in evolutionaire zin, terecht om hen nu het predikaat toe te kennen als de echte HOgere HELwitte Ubermenschen van Kali Yuga. ------------------------------------------ REF de rassen rellen in den haag, anti immigratie en anti asielzoekers Extreemrechts Nederland heeft het recht op vrijheid van meningsuiting denk ik en hun agressief gedrag is zeker natuurlijk en gezond, ik heb vaak ook agressief en gewelddadig gedrag gepraktizeerd en werd geboeid afgevoerd door de Politie. ---------------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() REF mijn topic he hierover
VOL=VOL het kan zonder geweld maar af en toe je Lange Witte HOektanden laten zien is natuurlijk en gezond apengedrag, De actievoerders moeten direct vrijgelaten worden denk ik, pure emoties uiten en dat is ook een democratische demonstratie recht denk ik. De politie kon gewoon veilig op 100 meter afstand blijven staan. ========================== https://forum.politics.be/showthread.php?t=274589 Ga terug Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie Deze pagina opnieuw laden Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha) Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha) onderwerp: Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha) analyse (01) Waldo Wieroe Phagalwa ach ze hebben gelijk, als je alles slikt dan begraven zij alle Nederlanders levend in het vieze veen. 1 min Beantwoorden (02) VOL=VOL er kan geen Koeliemuis meer bij in de Nederlandse massa graven in het oude, diepe veen waar echt Miljoenen LIJKEN van de oude OERhollanders liggen weg te rotten. (03) AZC maar in de oude Veengebieden bouwen, ver weg van de beschaafde Hollandse wereld, en die gasten mogen dan gewoon vanaf NUL beginnen met evolueren, zelf turf steken voor winter kachels, en zelf hun boerenkool en knolraap en meiknollen poten. Ze zoeken het uit, VOL=VOL. (04) De ULtieme oplossing moet ik snel ontwikkelen, en beste is alle AZC gewoon slopen binnen 36 maanden, te duur om die zwarte profiteurs hier OP TE HOKKEN. Nederland is al teveel verzwart, verkleurd en geislamiseerd en ONTWIT. De Grens is bereikt, sorry Auslanders, onze dierlijke oplossingen zijn toch beter en humaner en Een WIN/WIN toestand. ====================== Jos Bakker 19 u · Extreem rechts slaat boel kort en klein bij een geweldadige demonstratie van Elsfest. Velen zijn zeker terreur aanhangers van de PVV. Geert moet niet schreeuwen hij zelf het volk opgehitst en groepen tegen over elkaar gezet. Nu heb je het voor elkaar Geert. Alle facisten en andere extreem gespuis gaan los. De intensie is daar dat nog gevaarlijker groepen mee profiteren van het extreem rechtse gezwam. Geert heeft geen medelijden met anders denkende . Dit zijn de gevolgen van Geert. https://www.facebook.com/photo/?fbid...35712118201029 =========================== ok mijn reactie gisternacht: IK STEM PVV, en Geert Wilders krijgt komende week een mooi schikkingsvoorstel in het openbaar. Hij heeft wel 1000000000000001 procent GELIJK. VOL=VOL Waldo Wieroe Phagalwa ok ok Deal maken met Geert Wilders ok ik zal hem openbaar Aanvallen hahah nou hahha nee// manuscript wart0141 is wat hij wil, en heel Extreemrechts geef ik in zekere zin wel gelijk om hele dag te jammeren nu en te klagen over het massa immigratie DRAMA hahha haha// VOL=VOL?? haha hahah kijk wie dit schrijft?? Ben zelf vluchteling uit ZWART suriname, Koelie afval ben ik, gisteravond nog hard meegemaakt hoe hindoestaanse vrouwen mij haten en wegjagen overal. Ik kom uit het moorddadige, suicidale Hindoe Apen Titel Kaste wereldje ok, en heel veel vluchtelingen hebben geen keus, VERstoten overal, bijna dood gemaakt, ja. /// Maar ONS OERHollandse Ratten en Katten Krant leger uit Delft zal Geert Wilders een openbaar aanbod doen komende week. en het is een echte Delftsche oplossing, heel Kattig met de simpele filosofie van viesbruine KOelie Ratjes zoals oa MIJZELF. // Ach uiteindelijk moet de Slimme Hollandse POES en Krolse Kat het maar oplossen he. 13 u Beantwoorden Waldo Wieroe Phagalwa Waldo Wieroe Phagalwa I have an OCI Card for Akhand Hindu Rashtra Bharat and I am a citizen of India lifetime, here in Holland the White people will always hate me, just because I am NOT WHITE. It's the choice they make. 1 min Beantwoorden Auteur The Spokesperson Devil's Call for Rambali Prevesh Rambal Wedas Akhand Hindu Rashtra Bharat Jai Jai Shri Rama ka Desh/ the White Rakshats of Kali Yuga ARE HIGHER....... 10 m Beantwoorden ========================== haha haha die Thierry Baudet moet snel een Harem starten, tien meiden lekker diep en professioneel bevruchten met zijn superieure OERhollandse spermatozoide NANO-Commando's hahah haha Geweldig is hij ok, superlander gewoon. Meiden willen Mannentaal voelen met benen wijd hahha haha =================== haha haha politie busjes aangevallen, wapperende grote Hollandse vlaggen vol met blote stijve extreemrechtse mannen he die een dagje naakt willen Rellen op het malieveld den haag hahha Nederland GAAT VOORUIT hahha haha Russische Leger komt zeker binnenkort een Beren POOTJE helpen hahha Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha) Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha) https://www.facebook.com/reel/798389602546693 ===================== __________________ Kritisch Podium Dewanand http://www.dewanand.com Laatst gewijzigd door dewanand : 21 september 2025 om 15:38. Reden: aanvullen corrigeren https://forum.politics.be/showthread.php?t=274589 ====================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder schreef gaat het in de meeste gevallen niet om iemands kleur maar om iemands instelling, geloofsovertuiging en Politieke instelling en de wetten die al jaren van toepassing zijn in de landen waar zij terecht gekomen zijn niet willen naleven die moeten de deur gewezen worden. Logica om onze eigen veiligheid wat op te waarderen?
![]() De meeste zwervers hebben hun eigen land dus. Misschien moeten zij die landen zelf zien op te waarderen en niet gaan vluchten en anderen hun leven te gaan verzieken???? Te ver gezocht of??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Migratie moet beperkt worden en selectief zijn. Dit wil zeggen dat een gecontroleerd aantal hoge profielen, hoog opgeleiden die hier komen om te werken welkom zijn.
Niet een ongecontroleerde massa van onopgeleiden die naar hier komen om van onze sociale zekerheid te genieten zoals dat thans het geval is. Merkel gaf een 10 jaar geleden het voorbeeld hoe het niet moest door het toelaten van 1.6 miljoen leeglopers.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamvrij zou een goed begin zijn om vervolgens het teveel aan negers in te perken.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat we veel problemen kennen met een seculiere Indische IT'er, of een Chinees die hardwerkend een horeca zaak in gang houd.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het geen inteelters zijn zou ik al heel blij zijn.
Op zich heb ik niets tegen immigratie, we zouden vrij moeten zijn om te wonen waar we willen. Maar je kunt niet in de ene plaats gaan overkweken om dan te vluchten naar plaatsen die dat niet doen (omdat die meer focussen op zorg en ondersteuning in plaats van massa sukkelaars kweken) om dan te gaan klagen en zagen dat we ook niet overkweken. Ik kan maar zoveel debielen aan in m’n leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamvrij zou een mensenrecht moeten zijn
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 recht, de heidenen en dhimmies moeten dat maar eens opeisen.
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(01) Overkweken beperken he vanaf de officiele neukdag 1, dus 16+ zijn he, in Nederland of Belgie, via een sterilisatie premie, ja joh, vrijwillig tekenen dan met de aftrekpoot of vingerpoot hahha, castratie of zaadleiders (Man) en eileiders (vrouw) afbinden, en dit tast de Seksuele Geilheid toch niet aan, dus ze kunnen dan lekker doorneuken he en hoereren zonder kweekafval erbij uit te persen uit die geile, gelovige Voorgaatjes, hahha hahha?? Hoe zit dit? Bij NUL kweek gewoon die gasten een slordige 10.000 euro LEGAAL schenken, fiscaalvrij in vijf jaar tijd, a 2000 euro belastingvrij per jaar he, hahha ja joh, en zo een LEGkip kan dan nog lekkerder uit gaan naaien he met de lekkerste hetero kerels uit de hele Multiculturele Lullen wereld in Nederland en Belgie, superieur idee he. (02) haha haha vaak is het mijn Bottom HOMO Hoertjes aftrekfantasie dat ik een gewone, natuurlijk geboren, HETE HIndoemeisje ben he, en natuurlijk met netjes afgebonden eileiders, zodat ik flink door kan neuken met alle mannen die mij willen naaien in alle GATEN. HEt uitnaaien en hoereren is het mooiste van een Feminiem HOERENkleed van koolwaterstof verbindingen, met maar liefst DRIE Oversekste, diepe ERO GAATJES he, denk ik. (03) Ik moet doorwerken, idiote ERO, WAAN ideeen zijn soms toch zo GENIAAL en simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() andere harde WET is keiharde Boetes, gewoon NEUKverbod, verplichte ontbinding van het huwelijk met harde Celstraffen, en verplichte, onder legale dwang met RM Of BOPS, Sterilisaties bij INTEELT kindjes en INTEELT huwelijken in Nederland, Belgie en hele Europese Unie ok, en GEEN PARDON, het is niet perse RACISME omdat het hard geldt voor alle ingezetenen, inclusief Blanke regio's die dit ook al eeuwenlang praktizeren binnen hun Witte Christelijke kringen, en het gaat hierbij om Het GRONDRecht van een Ongeboren KIND om dus NIET en NOOIT geboren te moeten worden, als minder valide baby, couveuse baby, prematuur gedrocht, open RUG, meervoudig gehandicapt, of anderszins duidelijk genetisch minderwaardig ter wereld moeten komen, ten gevolge van de biologische verwekkers, inzake de laakbaarheid en hen JURIDISCHE en Wettelijke aansprakelijkheid in genetische, fysische, seksuele, en strikt biogenetische zin.
Ik ben zelf nu min of meer een genetisch minderwaardig koelie aapje, en in Nederland feitelijk meervoudig genetisch gehandicapt omdat ik NIET lang, NIET Blank en NIET grootgeschapen ben en mijn hele schizofrenie is dus echt genetisch geerfd van mijn gestoorde Hindoe vader en zijn zieke Chamar familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() De harde, biologische en Hard Wetenschappelijke Argumenten om dus alleen Witte Immigranten toe te laten in het Witte Nederland en Belgie zijn toch interessant om NUCHTER te onderzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik wil meer mooie mensen zien
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die kunnen prima andere kleurtjes hebben.
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() neger meiden he, wil jij hen misschien liever NAAKT zien, grote, HETE, diepe zwarte gaten he hou jij hiervan??
https://www.gettyimages.nl/search/2/...k+girls+braids Liever hete zwarte sletjes importeren dan MOSLIMS he en liefst GEEN Negermannen.......... ?? |
![]() |
![]() |