![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fran Blanche wilde in haar woonplaats,Philadelphia,naar wat straat evenementen kijken(schoon weer overigens,voor september....).
En toen viel haar toch iets op... (kijk het eens helemaal...) https://www.youtube.com/watch?v=HcqH0l7mtME Tja....mensen in dezelfde leeftijdgroep (50 plussers) zullen het onderhand wel begrijpen,bepaalde dingen zijn generationeel.Of het slecht of goed is maakt niet meer uit....... dus gaan we maar weg......kom niet klagen nadien want wij gaan er niet meer zijn.
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 26 september 2025 om 05:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Begint de click bait rage nu ook al draden op politics.be te infecteren. Diefstal van tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een tamelijk serieus kanaal hoor........Tenzij U bedolven wordt onder reclame...tsja...daar kan iets aan gedaan worden hé... .....en voor die keer dat ik eens een link geef...
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Dan kom je op een nietszeggend openingsbericht terecht ("er viel haar iets op", maar wat wordt niet gezegd, weer typische clickbait) waarbij je je afvraagt waarover dit in godsnaam gaat dus dien je verder op de link te klikken. En dan kom je uit op een video van een mevrouw die een introductie geeft waarbij je nog niet weet wat men wil zeggen. Zo van "Luister eens naar mij. Straks ga ik iets interessants zeggen." Boeken dicht gedaan. Te veel tijdverlies. Niet met de voeten spelen. Wees duidelijk. Laatst gewijzigd door Bach : 26 september 2025 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom op Youtube.... ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Maar niet op politics.be als het enigszins kan. Aub. Youtube was maar de derde fase van het clickbait tijd geroof.
Laatst gewijzigd door Bach : 26 september 2025 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drones zijn nu onderdeel van ons leven.
China heeft zelfs 1 vliegtuig dat duizenden drones kan lossen om ganse peletons in 1 fractie op te kuisen. Hier lopen ze teveel achter, dus is "defensie" verloren geld. Nu kunt ge buigen naar dr superioriteit van een ander... of vergaan... Een volk dat voor tirannen zwicht....
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil de 25 seconden van mijn leven terug die ik verloren ben door op uw link te klikken.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zoek,als ik goesting heb,wel eens een passende link daarvoor...
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Short attention span ? Na 25 seconden speelde het filmpje nog niet.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ondertussen besloten niet op de YT link te klikken.
Degenen die het wel gedaan hebben en de drang voelen mij te vertellen waarover het gaat mogen... mij vertellen waarover het gaat. Verder gaat alles goed.