![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Leuven kampioen!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SK Beveren naar derde
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() antwerp kampioen
wa is tweede toch een kutcompetitie
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze zaterdag nog eens na enkele jaren naar de voetbal geweest, met 2 Beveren-supporters...
Ik had mijn plezier, en hopelijk zullen ze mij nu niet meer meevragen, aangezien mijn aanwezigheid daar meestal uitdraait op zulke resultaten ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 maart 2008 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zondag ga ik met mijn Antwerp vrienden naar Antwerp-Lierse zien.Het was al een tijdje geleden(2 jaren denk ik) dat ik op de Bosuil was.
Het zal een spannende wedstrijd worden en mijn vrienden gaan lekker nerveus zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk komt er snel duidelijkheid rond jong Genk want anders dreigt chaos en misschien zelfs uitstel van de de start van Tweede Klasse.
Persoonlijk zie ik geen enkele reden waarom jong Genk, dat stijf onderaan eindigde in het seizoen 2024-25, aan boord zou moeten blijven. Regels gelden voor iedereen. Ook voor arrogante Limburgers die denken dat ze erboven staan. Beerschot, Kortrijk, Lokeren, Beveren, Lierse, Daring en Club Luik zijn toffe clubkes voor het tweede niveau. Geen publiekstrekkers met tienduizenden fans maar ook geen spookclubs. De rest is weinig boeiend. Het is wachten tot Sporting Hasselt, RAEC Mons, KV Diksmuide Oostende en Eendracht Aalst Lede promoveren. Amateurclubs om in de gaten te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een jeugdploeg in 1e nationale kan enkel promoveren als ze in 1e nationale op een stijgplaats eindigen én er een jeugdploeg in 1B op een degradatieplaats. Ze zouden gewoon moeten zeggen: de laatste jeugdploeg van de 4 in 1B degradeert en de eerste jeugdploeg in 1e nationale neemt de plaats in. Zo kunnen ze niet freewheelen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie wil deelnemen aan Tweede Klasse moet zijn plaats verdienen en niet op basis van privileges. Wat grappig is, is dat de kalender al bekend is gemaakt dus als jong Genk eruit vliegt, dan gaan er wekelijks 2 ploegen 'bye' hebben (behalve in de week dat jong Genk 'bye' heeft). Dit is waarom de Nederlanders de Beneliga destijds in de vuilnisbak hebben gegooid. Waar Belgen werken, is er onvermijdelijk chaos en miserie. Daar zaten ze in Nederland uiteraard niet op te wachten. |
|
![]() |
![]() |