![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens aan, zo saai zijn we nu ook weeral niet. En dat racisme blijkt ook nogal mee te vallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
En gij? Laatst gewijzigd door Bhairav : 1 maart 2008 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Iets gedetailleerdere informatie over de methodiek die gebruikt werd mocht men wel verantwoorden aangezien het hier een kleine groep ondervraagden betreft.
Men stelt dat er weinig gepest wordt omwille van de huiskleur, misschien omdat men scholen zonder veel allochtonen uitkoos? Betreft het hier trouwens scholieren uit het ASO, TSO, BSO? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
waarom vernoemt u het kso trouwens niet?
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ik weet niet hoe dat in nederland noemt, maar in Belgie staat ASO voor algemeen secundair onderwijs.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Elk schooljaar-begin moest ik een paar maal aflappen met pesters, want het is dan dat de pesters hun slachtoffers uitzoeken voor de rest van het jaar. Wie schrik heeft, word heel het jaar gepest, evenals de slappelingen. Wie rake klappen kan uitdelen word met rust gelaten, en wie niet groot en sterk is, moet bewijzen dat hij van zich kan/durft afbijten. Daarna , eens de rollen waren uitgedeeld,was ik redelijk op m'n gemak. Ik had ook elk jaar minstens één fysiek zwakkere kameraad, die echter goede leerling was, die mij kon helpen met mijn schoolwerk. In ruil werd hij met rust gelaten door de onnozelaars.
Leraars pesten vond ik veel grappiger dan leerlingen lastig vallen, maar wel achter hun rug, vermits ze mij slechte punten en straf konden geven ![]() |
![]() |
![]() |