![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gaan ze dit werkelijk doen ? Moet je je niet afvragen wie daar weeral den dupe van gaat zijn.
Ik vraag mij eigenlijk af wanneer ze nu eens eindelijk genoeg geld gepikt hebben uit onze zakken ? Ik durf er mijn kop op verwedden dat binnen de kortste keren alle kleinere wegen overvol zullen zitten en dat men zodanig veel de wagen thuis gaat laten dat heel het economisch bestel in duigen valt en dat ze door de gederfde inkomsten van niet meer verkochte brandstofaccijnzen niet meer weten van welk hout pijlen maken als ze dit invoeren. In elk geval is het zo dat ik voor mezelf uitgemaakt heb dat mijn vrouwke mooi netjes thuis mag blijven, want als we voor haar wagen om naar het ziekenhuis te rijden nog meer moeten betalen dan nu, heeft het geen zin meer dat ze nog gaat werken. Dan zal het beroep van verpleegster nog meer een knelpuntberoep worden... Sorry moest er even uit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we waren al aardig wat opgeschoten daarover te discuteren
http://forum.politics.be/showthread.php?t=102168 |
![]() |
![]() |