![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weer eens een geval van racisme en geweld van het nsv in antwerpen. De nood aan een linkse betoging tegen dit soort gespuis blijft noodzakelijk!
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Niet dat ik een vriend ben van het NSV, maar was die actie opgezet door het NSV.
Of gaat het hier om persoonlijke initiatieven. Indien het NSV geweld niet organiseert en zich als organisatie aan de regels houdt, zie ik niet in waarom ze zou moeten verboden worden. Dat zulke feiten te betreuren zijn is een feit maar zijn er nog nooit vechtpartijen geweest met ALS - studenten? Zou mij toch verwonderen
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een raar, onsamenhangend, onduidelijk en partijdig artikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zonder mij hiermee over de inhoud uit te spreken, moet ik zeggen dat dit soort slordig geschreven artikels met flagrante taalfouten de zaak meer kwaad dan goed doen.
Laatst gewijzigd door Lieven Corneillie : 5 maart 2008 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, objectieve bron. Ik geloof het allemaal meteen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Hangt er van af of je de inhoud belangrijker vindt dan de stijl en de spelling.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gogo NSV!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als een van beide partijen het nu eens verstandig zou spelen en zou beslissen om thuis te blijven, dan heeft de ander geen reden meer om te betogen, want dan komt niemand nog kijken, zelfs de tegenpartij niet. Het probleem zal zichzelf vervolgens wel oplossen. Heb je agressie op overschot? Zoek een boksclub in uw buurt. (Dit geldt trouwens zowel voor NSV als ALS en equivalenten)
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Waar vond er zich dan ALS geweld plaats?
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Als frequent boksliefhebber kan ik bevestigen dat boksers niet agressief zijn buiten de boksclub, trouwens bij agressie wordt je boxkaartnummer ingetrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wil de LSP eens zo vriendelijk zijn om te zeggen welke NSV!'ers zijn opgepakt? Voor de rest staat heel dat artikel (zoals we gewoon zijn) vol met leugens en rare verzinsels (zoals de Hongaarse skinheads). Het is niet omdat een paar ALS'ers van zattigheid op de grond vallen dat wij daar iets mee te maken hebben.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 5 maart 2008 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer?
Wie? Waar? Enfin, ik weet van geen opgepate NSV'ers, dus kan dat eens geconcretiseerd worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, die vragen zijn niet zo belangrijk.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() ALS vecht met NSV? Niet echt de moeite waard om te vermelden - groep van 2 man en een paardenkop wordt aangevallen door andere groep van 2 man en een paardenkop. Volgens mij doen die dat gewoon voor de lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben benieuwd wat de zero-tolerance fanaten zullen eisen: effectieve gevangenisstraffen of deportatie van daders en hun familieleden? Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2008 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |