![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Waarom ?????????? Daarom !!!!!!!!
Je zal maar in het vlaams brabantse Londerzeel wonen.......... waar men wel weet wat het is om in BHV-land te wonen......... en waar het gemeentebestuur zich een kriek lacht met een tekst die de burger betaald.... Het schepencollege verstuurde met enige trots de uitnodigingen van een "plaatselijke" artieste Monique Goffin, het soort tekst dat mevrouw Goffin produceerde om zichzelf aan de bezoekers voor te stellen, althans de vlaamse versie van wat ongetwijfeld in het frans een min of meer fatsoenlijke tekst was bleek totaal onverstaanbaar en bovendien werd zulks gedrocht gesponsord door de gemeente, toen de bevoegde schepen en burgemeester hierover aangesproken werden op de gemeenteraad wisten ze enkel te vertellen dat het "in de toekomst" niet meer zal gebeuren......... de zoveelste kaakslag voor de vlamingen in de rand rond brussel........begrijpe wie kan...... Lees mee en “geniet”: “ Jawoord mijn hartstocht, want vandaag is het goed dat dat hij zich handelt. Door van deze mooie gelegenheid te profiteren die me van macht bescheiden uiteengezet aan uw blik deze enkele tabellen wordt aangeboden die zich onthullen, zult u eveneens ontdekken wat de Natuur heeft willen me geven Dame, deze onomkeerbare hartstocht voor de verf. Maar doen naar achteren een kleine terugkeer. Het is in de nacht van 25 December 1960 dat mijn dappere ouders voor de eerste keer het einde van mijn neus draaien. Na mijn geboorte, hadden zij zich wederzijds van in daar gebleven beloofd, en zij hielden hun belofte. Dus sloot ik het verloop van een geslacht van 5 kinderen dat vandaag uit een grote zuster rigolote, uit andere romantisch aan het grote hart, een broer acteur en een andere voetballer bestaat. Dit beau werden de kleine wereld van hand van meester door mijn vader brandweerman toendertijd en mijn attente moeder aan de haard gehouden. (Reeds een mooie waaier ! U vindt niet ?) Klein meisje omgaf ik me vaak met papier en potloden van kleur. Ik toonde trots mijn 'tekeningen' aan wie wilde ze zien. Door de eeuwen heen gaven de dingen dit, en zo erg natuurlijk, ik leidden zich in voortgezet onderwijs naar maquettisme aan. Het idee om tussen de vingers penselen te houden chatouillait me steeds meer de geest en het is in 1985 dat het grote avontuur door een eerste tabel begint. De weg begint die met geluk wordt bezaaid, op dit gebied zoals bijvoorbeeld door me in te schrijven aan de internationale steun van Ciney in mei 1994 en vandaar kom ervan ik terug met de derde médaillée plaats aan de indeling van internationaal brons. Een ander klein geluk nog met een kleine tentoonstelling van mijn tabellen in de uitnodiging van een restaurant van de laan louise ('Jourdan') en nog recenter in oktober 2007 mijn deelname aan de grote steun van de stad Honfleur (Onderdaan Frankrijk) vandaar kom ik het overvolle hart van ontroering met de eerste prijs van het publiek terug. AAN dit geluk daar, vandaag bij komt die van macht hier uiteengezet aan Londerzeel met de hulp van de gemeente die ik vurig alsmede u iedereen bedank die daar voor deze gebeurtenis bent die me zoveel aan hart houdt en dat ik gedeeld met u wil. In mijn hart, heeft elk van ons deze kleuren Sommeert ons iedereen een kan …… Artiesten Welke mooie waaier … u vindt niet ?” Was getekend “Monique Goffin”.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet eens te lezen.
Ongelooflijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() deze uiteenzettingen laten mij het vermoeden blijken als mevrouw een schildenares of tekenaresse zal zijn, maar zou zij niet beter een "dichter" of "boekenschrijfster" worden met zo een capaciteiten ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We tekenen April. Woordvoerder voor Voorpost Bjorn Roose had het erover sinds maart op zijn (bezoekenswaardige) blog:
http://frietmetstoofvlees.blogspot.c...zich-voor.html Ik ben het vaak met hem oneens en soms ook eens. Maar je kan zijn blog niet verwijten dat hij niet steeds op de hoogte is van alles voor iemand er ook maar wat van weet. Geregeld eens bezoeken, zou ik zeggen, en neem ervan mee wat je kan gebruiken om hier ter discussie te stellen. Gek dat het een maand moet duren voor iemand erachter komt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 april 2008 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onaanvaardbaar natuurlijk. Buitenschoppen die "kunstenares"
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() die "kunstenares" mag blijven, dat mens doet zelfs de moeite om haar in t'vlaams proberen voor te stellen............ maar als de gemeente met geld van de burger subsidieert moet ze er niet mee lachen maar ervoor zorgen dat zo'n domme stoten niet gebeuren en de teksten die ze laat drukken en versturen eerst en vooral laat nazien door iemand die wel vlaams spreekt en schrijft !
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit, nu is het wachten op de eerste Belgicist in deze draad die vindt dat die flaminganten maar eens moeten ophouden met zo verzuurd te reageren op Franstaligen die fouten maken tegen het Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Crochettie : 12 april 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Londerzeel nu ook al deel van Brussel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sommigen zouden dit anders wel willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet eerst Merchtem vallen. Over my dead body
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() ![]() ![]() sorry, kon het écht niet laten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() gewoon door een internet vertaalmachine gedraaid ofzo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Zou zeggen,Altavista en andere brol doen het nog beter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() denk ik ook, aan de aard van de fouten te zien.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 april 2008 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is WIE het door zo'n vertaalmachine haalde.
De betreffende "dichteres" zelf (voor zinnen als: Het is in de nacht van 25 December 1960 dat mijn dappere ouders voor de eerste keer het einde van mijn neus draaien moet er toch een aparte prijs der Nederlandse letteren bestaan?) of zou het het gemeentebestuur zijn die enkel nederlandsonkundig personeel ter beschikking heeft zodat zulke teksten zonder blikken of blozen de deur uitgaan? PS. en dan te weten dat in Vlaanderen kinderen een volledig studiejaar moeten herdoen omdat ze net een keer teveel école zonder é geschreven hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 april 2008 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'NON'! Maar zelfs ALS 'we' in Brussel zaten. Moeten we volgens jou dit 'Nederlands' soms pikken in de officieel tweetalige hoofdstad van Belgique?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die in Londerzeel dus Nederlands kent.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |