![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Geachte heer Annemans
Als ik u op tv zie, ben ik het vaak eens met uw standpunten. U legt ze helder uit, u slaat de nagel op de kop, uw analyses zijn niet mis. Zelfs De Morgen moest toegeven dat uw parlementair werk gezien mag worden. Naast u wordt het al moeilijker om enig intellect te onderscheiden in het Vlaams Blok. Frank Vanhecke misschien, Philippe Dewinter tja... Toen ik in Ter Zake een reportage zag over uw congres, sloeg de schrik mij helemaal om het hart. Plots kwam kamerlid Marleen Govaerts in beeld. Ik dacht dat Els Van Weert een politiek lichtgewicht was, maar toen had ik Marleen nog niet gezien. En het werd alsmaar erger. Ik denk dat veel intelligente mensen afgeschrikt worden door het Blok vanwege de immense onbekwaamheid van de meeste Vlaams Blok-politici. Achter de kopstukken is er een gigantisch politiek niemandsland, bevolkt door onnozele kipjes zonder kop en haantjes-de-voorsten zonder veren. Als u ooit aan de macht komt, vrees ik dat het een zootje wordt zoals met de Lijst Pim Fortuyn in Nederland.
#2 |
Parlementslid
|
![]() Henry, ik denk dat u zich vergist. Uiteraard ben ik ook een Gerolf fan, maar er zijn heus nog bekwame mensen bij het Vlaams Blok, hoor!
Jammer genoeg komt niet iedereen aan bod in de media. Om maar enkele namen te noemen, Jurgen Ceder, Joris Van Hauthem, Karim Van Overmeire, Luk Van Nieuwenhuyzen, Frieda Van Themsche, Filip De Man, Bart Laeremans, Jan Penris en nog een heel deel waar ik nu niet zo meteen op kom. Maar als je het niet meer weet, stem dan maar op mij. ![]() ![]()
#3 |
Burger
|
![]() Ik begrijp de commentaar van Henry enigzins. Soms zie je inderdaad mensen die erg "dom" overkomen. Nu kan ik me wel voorstellen dat alle andere partijen ook zulke leden hebben, alleen probeert men ze waarschijnlijk buiten beeld te houden.
Zo probeert men ook de kiezers van het VB altijd in het "dom" hoekje te duwen. "Het zijn de laaggeschoolde arbeiders die stemmen op het VB" (alsof die mensen dommer zijn dan de doorsnee Vlaming omdat ze geen diploma hebben). Het percentage van "laaggeschoolde arbeiders" dat op sp.a stemt zou ik ook wel eens willen zien ![]() ![]() Ik ga ook akkoord dat Gerolf het meest intelligent overkomt en steeds voor een zeer goed debat zorgt (als hij mag ![]() ![]() ![]() |
![]() |