Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 17 mei 2008, 14:30   #1
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard Moslims klagen over korte broek

... of hoe essentieel de islam is voor onze samenleving en zich met Belangrijke Zaken bezighoudt. Maar dat wisten we al.

Het meest waanzinnige vind ik de manier waarop de 'samenleving' in NL of B naar dat gedram luistert. Ik heb wel eens in een kledingzaak gelopen, en ben me rotgeschrokken van een raar standbeeld met enkel ogen dat daar zat. Bleek het een vrouw in boerka te zijn. Mag ik aub klagen in naam van mijn... euh... whatever?

www.telegraaf.nl

Moslims klagen over bouwvakker in korte broek
door Coen Springelkamp
ALMERE - Of de heren bouwvakkers even hun korte broek willen omwisselen voor een exemplaar met lange pijpen? Dat kregen werklieden afgelopen week van de uitvoerder van een groot renovatieproject in Almere te horen. Islamitische buurtbewoners hadden geklaagd over te blote kleding van de bouwers.

Om niet te bezwijken in de tropische hitte van de afgelopen weken hadden de mannen hun werkoverall ingeruild voor een korte broek en T-shirt. "We liepen allemaal in korte broek", vertelt bouwvakker Robin Willemsen. Hij renoveert samen met collega's de buitenkant van 750 woningen van woningbouwvereniging De Goede Stede in Stedenwijk-Noord in Almere.

De bouwvakkers kregen het nieuws van de uitvoerder te horen. Willemsen: " Hij kwam de keet binnen en zei dat er een klacht was binnengekomen van islamitische buurtbewoners. Ze vonden onze kleding te bloot en te kort." De gespierde mannen namen de opmerking voor kennisgeving aan. "Je denkt toch niet dat ik in die bloedhitte in een overall ga lopen klussen?" aldus Willemsen. De korte broek bleef daarom aan. Voor Richard Hoekert van bouwbedrijf Mateboer uit Kampen zijn de klachten nieuw. "Er zijn alleen afspraken over correcte kleding. Dat zijn een korte broek en T-shirt ook" , aldus Hoekert. "Maar als bewoners hier serieus last van ondervinden, gaan we kijken hoe we dat oplossen."
PollyCorrect is offline  
Oud 17 mei 2008, 14:34   #2
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=105984
Akira is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be