![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees net akelige theorieen over het verwisselen van noord- en zuidpool, de aardkost die de andere kant op zou gaan, de zon die in het westen op zal komen. En al dat onheil zou de Aarde in het jaar 2012 doen vernietigen.
De Maya's en de Bijbel die dit allemaal voorzien hadden, etc, etc. En mocht dit alles nou eens niet uitkomen en het wordt gewoon 1 januari 2013! Wat dan ? Prikken we dan een nieuwe datum ? In 1975 ging de vernietiging ook al niet door!
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Nonsens. De wereld gaat vergaan in 2007. Tenminste, als ik dit boek moet geloven
![]()
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Push!
(tip: lees de revieuws voor en na 2008 ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop tegen 2012 al wat geleefd te hebben.
Ik ben dan 26. Ach, vanaf dan gaat het toch maar bergaf. Laat maar komen die Holocaust. ![]() Don't fear god, Don't worry about death; What is good is easy to get, and What is terrible is easy to endure
Laatst gewijzigd door lombas : 3 juni 2008 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De speculatie van 2012 wordt gevoed door oa da maya kalender en ook door de datums van NWO plannen. Ik denk dat het wel verder bergaf zal gaan, maar 2012 zou wel eens te vroeg kunnen zijn en sowieso de bijbel zelf kleeft er geen jaartal op. In openbaring staat er iets in de zin van "je zal het seizoen kennen" waarbij we seizoen niet moeten zien als een periode van 3 maanden zoals wij dat nu doen,maar het gaat hier eerder over een periode van maximum 40 jaar. Ik zou zeggen persoonlijk dat ik verbaasd zou zijn als we binnen 40 jaar nog niet in de laatste 7 jaar van Daniel zouden zitten, maar er valt niks uit te sluiten want ten tijde van Noah werd die Methusalem ook plots de oudste man van die tijd en er kunnen altijd wetenschappelijke doorbraken komen die eventueel deze laatste 7 jaar alvast theoretisch kunnen uitstellen als we bijv plots veel langer zouden kunnen leven en dergelijke. Maar als ik kijk naar de huidige technologie en wat de bijbel voorspelt heeft dan zou ik zeggen dat voor het eerst sinds 2000 jaar openbaring wel degelijk mogelijk is en het kan snel gaan. Maar ik vermoed dat we er nog een paar jaar vanaf zitten. Er zijn nog wat zaken die nog niet of nog niet volledig in orde zijn om al aan die laatste 7 jaar te beginnen. Bijv de RFID chip bestaat al, maar we zijn nog niet klaar om die bij iedereen in te planten onder de huid en zeker niet wereldwijd en de huidige versie van de chip voldoet wellicht nog niet helemaal. We hebben onlangs de oprichting gezien van de zuid-amerikaanse unie, maar ook daar is nog werk aan en we hebben nog geen 10 unies/werelddelen. Enkel de EU is eigenlijk al zo goed als klaar. Edit : de aarde zal zeker nog niet vernietigd zijn in 2012 ... maar er is wel onheil op komst en het zou me niet verbazen als we vanaf nu van de ene crisis in de andere sukkelen openbaring 21:1 : 1 En ik zag een nieuwen hemel en een nieuwe aarde; want de eerste hemel, en de eerste aarde was voorbijgegaan, en de zee was niet meer. Maar dit is na de 1000 jaar dus de aarde zelf gaat zeker nog 1000 jaar mee. Laatst gewijzigd door dirk001 : 3 juni 2008 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij stellen dat momenteel de hele wereld in dis-harmonie met de ons omringende cosmos is... Op 21 -12-2012 zou de wereld omschakelen in volledige harmonie met de ons omringende cosmos.. Kortom wereldschokkend zal het niet zijn,aangezien de maya's op de spritualiteit en het bewustzijn van de mens bedoelen ... Misschien stijgen alle gelovigen wel op,zijn wij daar in één keer lekker vanaf, en hebben wij atheïsten de héle wereld voor ons alleen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het eerste min of meer wereldschokkende dat ik op 21-12-2012 zie gebeuren, is het begin van de winter. Het zal toch niet sneeuwen, zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Tja, in de bijbel zijn er pipo's die 300 jaar leven dus dat geeft de christenen wat ruimte als de apocalyps maar niet wilt komen.
![]()
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
denk ik net als Stijn Meuris ooit een zong: "Zou een heel klein beetje oorlog, soms niet beter kunnen zijn." En daarmee bedoel ik, dat iedereen teruggeworpen zal worden op menselijke waarden, op liefde, vriendschap, ... Gewoon, dat luxe even niet zo belangrijk is... Niet dat ik luxe iets onaanvaardbaar vind. Begrijp me niet verkeerd. Waarschijnlijk hoop ik terug mijn gewone leven op te nemen als het eenmaal oorlog is... Zit een mens zo in mekaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Als 1948 het juiste jaartal is. Want dan is Israel opnieuw een natie geworden, maar ze hebben Jerusalem pas in de jaren 60 verovered. Maar goed voor zover ik weet gaat iedereen ervan uit dat het over de generatie van 1948 gaat.
Dus Jezus zou moeten terugkeren voordat de laatste persoon van de generatie van 1948 is gestorven. Dus als er geen mirakels gebeuren kwa leeftijd dan zou je kunnen zeggen dat voor 2070 Jezus zou moeten terugkeren. Maar nogmaals de bijbel zelf kleeft er geen jaartal op. Maar gezien de huidige toestand in de wereld en de technologie enzo zou ik verbaasd zijn als het nog 40 jaar zou duren vooraleer we in de laatste 7 jaar van Daniel zitten. Jezus keert pas terug op het einde van die 7 jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() BERGAF?!?!?!?! Op je 26e. Arme ziel! Dan begint het leven pas! Voor je 26e ben je gewoon nog een onwetend kulleke wat ook graag wil meewauwelen met de grote mensen. Dus ga maar gauw bidden dat je het halen mag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Wat een kolder allemaal! Stelletje ramptoeristen!
Edocht, komt dichterbij het haardvuur en spits de oren, want ik heb me eens laten vertellen de Azteken of de Maya's (ik weet niet meer precies welke van de twee) de vernietiging van het eigen volk door de komst van de Spanjaarden al had voorzien. Nou konden ze natuurlijk de spanjaarden nog niet, maar ze hadden wel blijkbaar al een voorspellende kwaliteit in huis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wees gerust de Aarde zal de mens overleven.
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens Nostradamus zouden de mensen nog zeker tot 3797 blijven bestaan.
Dus nog lang geen tijd omons zorgen te maken over het vergaan van de wereld |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die voorspelde dat de gevederde slangengod Quetzalcoatl uit de dood zou herrijzen en terugkeren bij zijn volk.Deze god zou volgens de overlevering een blanke huid hebben en een lichte baard en vanuit zee komen... Helaas voor de azteken was het Hernan cortés en zijn conquistadores die eraan kwamen.De azteken aanzagen aanvankelijk hem voor de terugkerende god aan...Een pijnlijke vergissing voor de rest van het azteekse volk dat hiermee zijn ondergang inluidde... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 juni 2008 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 juni 2008 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |