Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 29 maart 2004, 00:22   #1
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

[size=6]Persoonlijke aanvallen horen hier niet thuis !!!! Bij deze heeft Bruno* een ban aan zijn been.

De moderator[/size]
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:33   #2
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Ondanks het gegoochel met vlotte termen en de stijl, die je aardig hebt afgekeken van De Wever zelf (al laat de opbouw en helderheid veel te wensen over), is dit niet meer dan één uitgerekte persoonlijke aanval. Werkelijk �*lles is goed om de man te raken, al was het maar zijn werk, zijn figuur, zijn engagement... Armoede noem je zoiets.

Ik vermoed dat niet veel kranten op dit soort goedkope scheldproza zitten te wachten van één of ander politiek randfiguur.
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:34   #3
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Overigens had u zich wat beter mogen informeren. Bart de Wever is al een tijdje geen asisstent meer, maar voltijds hoofd van het N-VA-secretariaat...
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:39   #4
Timmy T
Vreemdeling

Standaard

Bart de Wever heeft je blijkbaar in debat zo hard vernederd dat je je frustratie hier per sé kwijt MOET! Hopeloos op zoek naar rehabilitatie doe je zelfs de moeite om er zelf een topic over te starten... om toch maar ergens je frustratie kwijt te kunnen, het is eender op welke manier!

In één woord; ZIELIG, werkelijk zielig...

Je overtreft werkelijk jezelf, ik hoop voor u dat je dit voor jezelf beseft (al zal je dit uiteraard niet openbaar willen toegeven omwille van je ego uiteraard)

Je kan het blijkbaar niet nalaten om als een gestraft kind kleingeestig hulpeloos te blijven schreien...
Timmy T is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:47   #5
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Overigens had u zich wat beter mogen informeren. Bart de Wever is al een tijdje geen asisstent meer, maar voltijds hoofd van het N-VA-secretariaat...
Assistent aan de KUL.
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:47   #6
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy T
Bart de Wever heeft je blijkbaar in debat zo hard vernederd dat je je frustratie hier per sé kwijt MOET! Hopeloos op zoek naar rehabilitatie doe je zelfs de moeite om er zelf een topic over te starten... om toch maar ergens je frustratie kwijt te kunnen, het is eender op welke manier!

In één woord; ZIELIG, werkelijk zielig...

Je overtreft werkelijk jezelf, ik hoop voor u dat je dit voor jezelf beseft (al zal je dit uiteraard niet openbaar willen toegeven omwille van je ego uiteraard)

Je kan het blijkbaar niet nalaten om als een gestraft kind kleingeestig hulpeloos te blijven schreien...
Ga maar uithuilen bij nonkel Bart 8)
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:50   #7
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Ondanks het gegoochel met vlotte termen en de stijl,
Ik weet dat ik talent heb

Citaat:
die je aardig hebt afgekeken van De Wever zelf
Ah ja? Vertel eens lieverd, waar ik dat gedaan heb 8)

Citaat:
al laat de opbouw en helderheid veel te wensen over
Vind je? Mooi zoeken hoor

Citaat:
is dit niet meer dan één uitgerekte persoonlijke aanval. Werkelijk �*lles is goed om de man te raken, al was het maar zijn werk, zijn figuur, zijn engagement... Armoede noem je zoiets.

Ik vermoed dat niet veel kranten op dit soort goedkope scheldproza zitten te wachten van één of ander politiek randfiguur.
En dat komt dan van iemand die zegt dat ik dingen overneem...[size=7]WIE TEGEN DEN N-VA IS, DOET AAN SCHELDPROZA EN IS EEN RANDFIGUUR[/size] Ben je de zoon van Bart?
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:54   #8
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Je overtreft werkelijk jezelf, ik hoop voor u dat je dit voor jezelf beseft
Zeer zeker, kwaliteit aan de lezers bieden is ook voor mij zeer belangrijk. Dan moet je steeds beter proberen te doen.
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:54   #9
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno*
Citaat:
Ondanks het gegoochel met vlotte termen en de stijl,
Ik weet dat ik talent heb

Citaat:
die je aardig hebt afgekeken van De Wever zelf
Ah ja? Vertel eens lieverd, waar ik dat gedaan heb 8)

Citaat:
al laat de opbouw en helderheid veel te wensen over
Vind je? Mooi zoeken hoor

Citaat:
is dit niet meer dan één uitgerekte persoonlijke aanval. Werkelijk �*lles is goed om de man te raken, al was het maar zijn werk, zijn figuur, zijn engagement... Armoede noem je zoiets.

En dat komt dan van iemand die zegt dat ik dingen overneem...[size=7]WIE TEGEN DEN N-VA IS, DOET AAN SCHELDPROZA EN IS EEN RANDFIGUUR[/size] Ben je de zoon van Bart?
We zouden in feite dit soort dingen aan je tekst moeten toevoegen. Het geeft een veel waarachtiger beeld van jou dan je verraadt in dat stukje scheldproza.
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 00:55   #10
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
in dat stukje scheldproza.
Hij doet het weer, precies zijn papa
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:02   #11
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
in dat stukje scheldproza.
Hij doet het weer, precies zijn papa
Laten we wachten tot wat meer mensen dit gelezen hebben en hun licht erover lieten schijnen. Dan weten we wat het waard is.
Of nee, nog beter, laten we wachten tot het in een krant verschijnt! Ik wacht wel maar een jaar...
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:04   #12
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Of nee, nog beter, laten we wachten tot het in een krant verschijnt! Ik wacht wel maar een jaar...

Komaan, Zorroaster, heb je écht geen betere humor ? Zeg dan bijvoorbeeld: Laten we wachten tot het in de krant verschijnt, de BUB-krant welteverstaan, of nee die hebben geen krant
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:13   #13
Timmy T
Vreemdeling

Standaard

Bruno, niet alleen je stukje hierboven is zielig, je reacties zijn dat al evenzeer. Dat je gefrustreerd bent is logisch; belachelijk gemaakt worden voor een hele aula is op z'n zachst gezegd erg, dat diezelfde uala je uitlacht op aangeven van uitgerekend diezelfde Bart de Wever is heel pijnlijk, maar dat je werkelijk moet blijven je wrok -omwille van je gerkrenkte eer- bovenhalen is [size=7]onbeschrijfelijk zielig...[/size]
Timmy T is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:15   #14
Bruno*
Banneling

Standaard

Reageer dan niet. Wat vind je er trouwens van dat Anciaux 2x meer stemmen haalde dan de hele N-VA samen? Hilarisch, toch? Of kan je daar ook niet meer mee lachen? 8) 8)
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:29   #15
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Reageer dan niet. Wat vind je er trouwens van dat Anciaux 2x meer stemmen haalde dan de hele N-VA samen? Hilarisch, toch? Of kan je daar ook niet meer mee lachen? 8) 8)
Veel geestiger is iemand die zijn eigen schaamte moet verbergen met dit soort dingen. Ga vooral door!
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:30   #16
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Komaan, Zorroaster, heb je écht geen betere humor ? Zeg dan bijvoorbeeld: Laten we wachten tot het in de krant verschijnt, de BUB-krant welteverstaan, of nee die hebben geen krant
Zou je wel willen hé? Nee, ik hou graag de grens tussen humor en realiteit gescheiden. Ik maak geen grapjes over tweehonderd doden in Madrid, bomaanslagen en meer van dat fraais.
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:32   #17
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Overigens, jank zo eens niet.
Wees blij dat je nog met de titel "politiek randfiguur" wordt bekleed. Vraag aan twintig journalisten en twintig parlementsleden who the f... Bruno Yaminne is, en geen enkele zal het weten. Hoe moet ik dat anders noemen?
Daarom dat ik het zo bizar vindt dat u echt gelooft dat er een krant zit te wachten op uw literaire vruchten...
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:40   #18
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wees blij dat je nog met de titel "politiek randfiguur" wordt bekleed. Vraag aan twintig journalisten en twintig parlementsleden who the f... Bruno Yaminne is, en geen enkele zal het weten. Hoe moet ik dat anders noemen?
Daarom dat ik het zo bizar vindt dat u echt gelooft dat er een krant zit te wachten op uw literaire vruchten...
Ik denk ook dat ze het niet zouden weten, wanneer je mijn naam weigert juist te schrijven. Zielig. En dat voor een zogenaamd flamingant. Vergeet niet: de taal is gansch het volk.
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:40   #19
Bruno*
Banneling

Standaard

Zorroaster, Vlaamse kruisvaarder tegen scheldproza

politiek randfiguur

Het geeft een veel waarachtiger beeld van jou dan je verraadt in dat stukje scheldproza

Overigens, jank zo eens niet

Armoede noem je zoiets
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 01:43   #20
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik denk ook dat ze het niet zouden weten, wanneer je mijn naam weigert juist te schrijven. Zielig. En dat voor een zogenaamd flamingant. Vergeet niet: de taal is gansch het volk.
Ik kan hier gemene dingen gaan zeggen over uw naam en diens connotatie met het Nederlands, maar ik ga het niet doen. Zou u veel teveel plezier doen.
zorroaster is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be