![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik voel mij totaal in mijn blootje gezet door Lombas het vriendje van Kim
Zij stuurt ieds van België,en zij kap op mij persoonlijk http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=23
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld is hard - gelukkig is dit forum nog veel harder en heb je de keuze om hier niet te komen!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ze lieten mij dat ook al verstaan, wanneer ze de juise moderator te pakken krijgen,vlieg ik eruit ( Kn. ) Ben benieuwd wat er van waar is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arm zijn is geen alibi om per definitie geaccepteerd te worden. Woorden en redeneringen moeten nog steeds worden geaccepeerd, ook al delen ze je mening niet. Slachtoffer spelen helpt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Het staat onze moderators vrij om hun privé-leden vrienden te hebben.
De moderatie werkt als ploeg en controleert op die manier elkaar. Indien u toch denkt dat u onheus bent behandeld door een moderator, mag u dit steeds bij de administrators melden, zodat we het kunnen nakijken. In dit geval kan ik je echter alvast meedelen dat er geen sprake is van vriendjespolitiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is soms moeilijk om moderator te zijn, ik bv als sub-moderator van forummer van de week heb een forumreglement dat sommige nieuwe leden niet lezen, in dat reglement staaat dat je maar maximum 3 vragen achter elkaar mag stellen, sommige nieuwe forumleden stellen dan ineenss 10 vragen achter elkaar
waardoor ik 1. 7 postings kan wissen en de poster tegen mij krijgen of 2 de postings laten staan met vermelding hij was wat overenthousiast en dan de rest van het forum op uw dak krijgen Wat mij ook vooral opvalt na 1 jaar sub-moderator geweest te zijn is dat het meestal dezelfde personen die klagen maar zijn het steeds de klagers die er plezier in maken om te testen hoever ze kunnen gaan. Nu ik sub-moderator ben heb ik nog meer respect voor de mods want ze moeten de zware beslissingen nemen nl bans en strafpunten geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij blijkbaar wel gezien mijn post geknipt is... Kom zeg, het was niet eens gemeend. Merci zenne Duveltje, ik denk dat ik jouw posts binnenkort ook eens duchtig ga beginnen rapporteren.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 juni 2008 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een kinderachtig gedoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er stond zelfs een ' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veronderstellen dat je hiermee iemand tegen de borst stoot impliceert een gebrek aan vertrouwen waar uiteindelijk iemand misbruik van maakt, waar jij van wakker ligt, maar geenszins de overtreder. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 juni 2008 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omg, waar een mens zich mee bezig houdt.
waarom datgene wat Kim gezegd heeft, wordt geknipt, snap ik niet. dat kan enkel en alleen als Duveltje382 een vriendje bij de mods heeft zitten of overbeschermd wordt... en zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je wordt oud he Duveltje....
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() kim en lombas? het forumglamourkoppel!!
ik reken op een grote forumaanwezigheid op hun verloving!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En leer eens Nederlands, man! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en het effe wat vragen stellen want straks heb ik geen tijd en die forummer heb ik dan nog zelf met die taak opgezadelt... Sommige maatregelen zijn uiteraard zeer goed, spammen is in wezen een verfoeilijke bezigheid en off-topic gaan ook & de grenzen van het toelaatbare opzoeken is ook al irritant. Maar dit is wel een discussieforum - de geest moet wel in de fles gehouden worden, maar de fles mag niet te klein zijn. Als er iemand "nieuw bericht" aanklikt ipv het bedoelde "nieuw onderwerp" - verplaats het dan ! 4 vragen ipv van 3 dat is gewoon niet naar de letter maar naar de geest van het reglement - de anderen worden hier heus niet door "afgesneden". Een vraag kan impliciet zijn ipv expliciet.... misverstanden kunnen vergeven worden met excuses .. hoop ik nog altijd...
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Uit Hamlet W.Shakespeare)
![]() |