Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2008, 21:22   #1
Tiberius CA
Banneling

Standaard RE Banbeleid / Wanbeleid

Hela, hola!

Ik merk dat mijn topic gesloten is. Tot daar, topics sluiten is ongetwijfeld erg fijn.

Maar minder stel ik het op prijs dat het pareltje literatuur dat aan mijn verheven brein ontsproten is, nu op brutale wijze verminkt is.

Ik heb het over het feit dat er 2 paragrafen "geknipt" zijn zoals u op uiterst eloquente wijze stelt middels de subtiele vette rode letters *knip*.

Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht mijn tekst weer in haar integraliteit hersteld worden. Indien het echt moet, wil ik u per discussie, al dan niet via PB, aantonen dat het geenszins een persoonlijke aanval betrof.

Ad Majorem Mei Gloriam

Laatst gewijzigd door Tiberius CA : 20 juni 2008 om 21:25.
Tiberius CA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 21:36   #2
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiberius CA Bekijk bericht
Hela, hola!

Ik merk dat mijn topic gesloten is. Tot daar, topics sluiten is ongetwijfeld erg fijn.

Maar minder stel ik het op prijs dat het pareltje literatuur dat aan mijn verheven brein ontsproten is, nu op brutale wijze verminkt is.

Ik heb het over het feit dat er 2 paragrafen "geknipt" zijn zoals u op uiterst eloquente wijze stelt middels de subtiele vette rode letters *knip*.

Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht mijn tekst weer in haar integraliteit hersteld worden. Indien het echt moet, wil ik u per discussie, al dan niet via PB, aantonen dat het geenszins een persoonlijke aanval betrof.

Ad Majorem Mei Gloriam
Deze moderator oordeelt dat het wel een persoonlijke aanval was en als die herhaald wordt zullen er strafpunten volgen. Daarover valt niet te discussiëren, dat zijn namelijk de regels van dit forum.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 21:53   #3
Tiberius CA
Banneling

Standaard

Maar neen, joh, dat was toch helemaal geen persoonlijke aanval.

Ik zette er nog expliciet bij dat de paragraaf betreffende het IQ van 60 niet op hem van toepassing was. Ik sprak enkel dat zijn posts, dus wat hij schrijft, een aanval is op mijn IQ.

En dat laatste is, zo bevestigden uw collegae reeds meermaals, is geen persoonlijke aanval. Ik maak een kleine collage van de kleine zoekopdracht die ik zonet deed:

Citaat:
Peter Johan schreef vorig jaar:
Wat u wel had kunnen doen om een ban te vermijden: quote een uitspraak en noem die debiel. Zo blijft de persoon buiten schot

bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=82797
Citaat:
Diezelfde moderator:
U mag een opine als debiel kwalificeren

bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=82797&page=2
Want, zo vertelt nog steeds Peter Johan:
Citaat:
Een zwakke tekst kan evengoed door een verstandig persoon geschreven zijn. We hebben allemaal onze mindere dagen.

bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=82797&page=3

Ik concludeer dat mijn "X zijn posts zijn een aanval op mijn IQ" geen aanval zijn op 's mans IQ. Hooguit kun je beweren dat ik mijn bedenkingen heb bij het niveau waarop X schrijft. Maar daar is dus niks mis mee, volgens uw eigen hoofdmoderator Peter Johan.

Mag ik dan ook vragen mijn literair pareltje in haar eer en glorie te herstellen?

Merci.

Laatst gewijzigd door Tiberius CA : 20 juni 2008 om 21:56.
Oud 20 juni 2008, 21:57   #4
Tiberius CA
Banneling

Standaard

Merk ook op dat hetgeen ik schreef "'s Mans posts zijn een aanval op mijn IQ"

veel minder agressief/beledigend is dan wat voor Peter Johan OK is: "Uw opinie is debiel".

Ik zie dan ook het probleem niet.
Oud 20 juni 2008, 22:51   #5
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Moest u de posts van mijn collega-moderator goed lezen, dan leest u dat u de inhoud van een post op de korrel mag nemen. Dat deed u echter niet. U had het helemaal niet over een specifieke post maar over alles wat de persoon post en dat is wel degelijk een persoonlijke aanval.

Bij deze heeft u ook mooi geïllustreerd dat u helemaal niet nieuw bent en dat wij u in het verleden reeds duidelijk maakten dat u hier niet meer welkom bent.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be